- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ РЕГУЛЮВАННЯ ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
Про погодження подальшого застосування радіорелейних станцій фіксованої радіослужби
Відповідно до частини четвертої статті
25 Закону України
"Про радіочастотний ресурс України", розглянувши листи ВАТ "Укртелеком" від 04.02.2010 р. N 989-244-1 та ВАТ "Концерн Стирол" від 15.02.2010 р. N 447 щодо прохання погодити подальше застосування деяких типів радіорелейних станцій, які не включені до Реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, що можуть застосовуватися на території України в смугах радіочастот загального користування (затверджений рішенням НКРЗ від 18.05.2006
N 277) , та введені в експлуатацію на території України до затвердження цього
Реєстру, з урахуванням пропозицій ДП "Український державний центр радіочастот" (лист від 19.10.2009 р. N 11.2-07/15783), Національна комісія з питань регулювання зв'язку України
ВИРІШИЛА:
1. Погодити подальше застосування радіорелейних станцій фіксованої радіослужби, згідно з Додатком.
2. Управлінню організаційно-аналітичного забезпечення діяльності оприлюднити рішення на веб-сайті НКРЗ та опублікувати у наступному випуску офіційного бюлетеня НКРЗ.
Додаток
до рішення НКРЗ
04.03.2010 N 97
N |
Назва РЕЗ або ВП |
Тип РЕЗ або ВП |
Радіотехнологія відповідно до Плану використання радіочастотного ресурсу України |
Призначення РЕЗ або ВП |
Смуги радіочастот, у яких можуть застосовуватися РЕЗ або ВП |
Клас випро- мінювання |
Сертифікат відповідності |
Примітка |
Номер |
Дата видачі |
1. |
Радіорелейна система типу CTR-144 виробництва Gte telecomunicazioni (Італія) |
РЕЗ радіорелейних систем (FXR) |
Радіорелейний зв'язок |
Для побудови радіорелейних систем передачі |
3800-4200 МГц |
29M0F8W |
- |
- |
С59, Р25 Рв=5 Вт Ga=39 дБі |
2. |
Радіорелейна система типу Радан-МС |
РЕЗ радіорелейних систем (FXR) |
Радіорелейний зв'язок |
Для побудови радіорелейних систем передачі |
10,7-11,7 ГГц |
11M5F7E |
- |
- |
Д14, С43 Рв=80 мВт Ga=38 дБі Ga=40,6 дБі |
................Перейти до повного тексту