30.12.2009 N 410 |
Начальник Головдержслужби | Т.Мотренко |
Завдання відповідно до стратегічних та функціональних пріоритетів діяльності Головдержслужби |
Заходи, передбачені для реалізації завдання |
Людські ресурси |
Фінансові ресурси (передбачено в державному бюджеті на 2010 рік / в інших джерелах фінансування |
Найменування кількісного показника, що свідчить про виконання завдання |
Планове значення показника |
В тому числі на звітний період | |||||
Головний виконавець (назва структурного підрозділу/ підвідомчої організації) |
Співвиконавці (Назва структурного підрозділу/ підвідомчої або підрядної організації/проекту міжнародної технічної допомоги) |
Код бюджетної програми (КПКВК) / інші джерела фінансування |
Сума (тис.грн.)/ (тис. у.о.) |
I квартал |
I півріччя |
9 місяців |
12 місяців |
||||
Ціль 1. Розвиток нормативно-правового забезпечення державної служби | |||||||||||
1.1 Розроблення проектів нормативно- правових актів з питань удосконалення регулювання державної служби відповідно до Закону України "Про державну службу", необхідних для виконання Закону України "Про державну службу" (нова редакція) у разі його прийняття, щодо розвитку вищого корпусу державної служби, з питань присвоєння рангів, віднесення посад тощо |
1.1.1. Розроблення проектів нормативно- правових актів з питань удосконалення регулювання державної служби відповідно до Закону України "Про державну службу" , необхідних для виконання Закону України "Про державну службу" (нова редакція), щодо розвитку вищого корпусу державної служби, з питань присвоєння рангів, віднесення посад тощо |
Юридичний департамент |
Структурні підрозділи Головдержслужби, Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу |
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість розроблених проектів нормативно- правових актів, од. |
20 | 5 | 10 | 15 | 20 |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу |
Структурні підрозділи Головдержслужби |
6122030 | 190,0 | 10 | 2 | 4 | 7 | 10 | |||
Школа вищого корпусу державної служби |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, Юридичний департамент |
6122050 |
В межах фонду оплати праці |
3 | - | 1 | 1 | 1 | |||
Департамент персоналу державних органів та органів місцевого самоврядування |
Юридичний департамент |
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
80 | 20 | 10 | 60 | 80 | |||
Ціль 2. Запобігання проявам корупції на державній службі, відкритість і прозорість у діяльності державних службовців | |||||||||||
2.1. Підвищення кваліфікації працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань боротьби з корупцією відповідно до рекомендацій GRECO |
2.1.1. Підвищення кваліфікації працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань боротьби з корупцією відповідно до рекомендацій GRECO |
Управління організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування |
Організації, визначені за результатами торгів |
6121020 | 1400,0 |
Кількість державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, що підвищили кваліфікацію, осіб |
1500 | 200 | 500 | 950 | 1500 |
2.2. Здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства про державну службу та боротьбу з корупцією у державних органах |
2.2.1. Проведення комплексних перевірок щодо дотримання вимог Законів України "Про державну службу" , "Про засади запобігання та протидії корупції" у: |
Департамент персоналу державних органів та органів місцевого самоврядування |
Управління організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, територіальні органи Головдержслужби (далі - ТО ГУДС) |
6121010 |
В межах фонду оплати праці та видатків на відрядження |
Кількість комплексних перевірок, од. |
6 | 2 | 3 | 5 | 6 |
Міністерстві регіонального розвитку і будівництва України |
|||||||||||
Міністерстві юстиції України |
|||||||||||
Харківській обласній державній адміністрації |
|||||||||||
Державному комітеті України з державного матеріального резерву |
|||||||||||
Херсонській обласній державній адміністрації |
|||||||||||
Тернопільській обласній державній адміністрації |
|||||||||||
2.2.2. Проведення перевірок, службових розслідувань, спеціальних та контрольних перевірок щодо дотримання вимог законодавства про державну службу та Закону України "Про засади запобігання та протидії корупції" |
Департамент персоналу державних органів та органів місцевого самоврядування |
- | 6121010 |
В межах фонду оплати праці та видатків на відрядження |
Кількість перевірок, службових розслідувань, спеціальних та контрольних перевірок, од. |
450 | 125 | 225 | 325 | 450 | |
2.3. Взаємодія з громадськістю з питань функціонування та розвитку державної служби |
2.3.1. Проведення прямої телефонної лінії "Суспільство проти корупції" |
Юридичний департамент |
- | 6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість прямих телефонних ліній, од. |
3 | - | 1 | 2 | 3 |
2.3.2. Проведення семінарів з питань запобігання проявам корупції в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування |
Юридичний департамент |
Департамент персоналу державних органів та органів місцевого самоврядування, ТО ГУДС |
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість семінарів, од. |
4 | - | 1 | 3 | 4 | |
2.3.3. Організація та проведення тренінгів, практичних навчань, семінарів, круглих столів з питань професійної етики державних службовців та запобігання проявам корупції |
Школа вищого корпусу державної служби |
Структурні підрозділи Головдержслужби, ТО ГУДС, організації, визначені за результатами торгів |
6122050 Міжнародна технічна допомога UNDP |
В межах фонду оплати праці, в межах кошторисів проектів міжнародної технічної допомоги |
Кількість тренінгів, од. |
2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Кількість практичних навчань, од. |
4 | 2 | 3 | 3 | 4 | ||||||
Кількість семінарів, од. |
2 | 1 | 2 | 2 | 2 | ||||||
Кількість круглих столів, од. |
4 | 3 | 4 | 4 | 4 | ||||||
Ціль 3. Інформування громадськості та комунікативні заходи | |||||||||||
3.1. Проведення інформаційно- рекламної соціальної кампанії, запровадження тематичної рубрики в друкованих засобах масової інформації, створення теле- та радіопередач, спрямованих на популяризацію серед населення, зокрема молоді, державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, поширення інформації щодо протидії корупції, правове виховання громадян та роз'яснення актів законодавства |
3.1.1. Проведення комунікативних заходів з питань реформування державної служби |
Управління організаційної роботи, документообігу та контролю |
Структурні підрозділи Головдержслужби |
6121010 6122030 6122050 |
46,6 В межах фонду оплати праці |
Кількість засідань Колегії, од. |
7 | 2 | 4 | 5 | 7 |
Кількість щотижневих апаратних нарад, од. |
52 | 13 | 26 | 39 | 52 | ||||||
Кількість щопіврічних апаратних нарад, од. |
2 | - | 1 | 1 | 2 | ||||||
Кількість робочих нарад, од. |
50 | 12 | 25 | 37 | 50 | ||||||
Кількість круглих столів, од. |
7 | 2 | 4 | 6 | 7 | ||||||
Управління організаційно- аналітичного забезпечення роботи керівника та кадрової роботи |
Структурні підрозділи Головдержслужби, Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, Школа вищого корпусу державної служби |
Кількість конференцій, од. |
4 | 1 | 1 | 3 | 4 | ||||
Кількість громадських слухань, од. |
1 | - | - | 1 | 1 | ||||||
Кількість засідань Громадської ради при Головдержслужбі України, од. |
4 | 1 | 2 | 3 | 4 | ||||||
3.1.2. Проведення практичних навчань для вищого корпусу державної служби щодо ефективної комунікації в державному секторі |
Школа вищого корпусу державної служби |
Управління організаційно- аналітичного забезпечення роботи керівника та кадрової роботи |
Міжнародна технічна допомога UNDP |
В межах кошторисів проектів міжнародної технічної допомоги |
Кількість практичних навчань, од. |
2 | 1 | 2 | 2 | 2 | |
3.1.3. Проведення семінарів для прес- секретарів |
Школа вищого корпусу державної служби |
Управління організаційно- аналітичного забезпечення роботи керівника та кадрової роботи |
Міжнародна технічна допомога UNDP |
В межах кошторисів проектів міжнародної технічної допомоги |
Кількість семінарів, од. |
2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |
3.1.4. Проведення міжнародної конференції з питань адміністративної реформи |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу |
Структурні підрозділи Головдержслужби, Школа вищого корпусу державної служби |
6122030 | 299,4 |
Кількість учасників, осіб |
100 | - | - | 100 | 100 | |
Кількість представлених країн, од. |
15 | - | - | 15 | 15 | ||||||
Кількість підготовлених звітів, од. |
1 | - | - | - | 1 | ||||||
3.1.5. Проведення міжнародної конференції з питань функціонування вищого корпусу державної служби |
Школа вищого корпусу державної служби |
Структурні підрозділи Головдержслужби |
Міжнародна технічна допомога UNDP |
В межах кошторисів проектів міжнародної технічної допомоги |
Кількість учасників, осіб |
100 | 100 | 100 | 100 | 100 | |
Кількість представлених країн, од. |
10 | 10 | 10 | 10 | 10 | ||||||
Кількість підготовлених звітів, од. |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||
3.1.6. Створення сюжету про вищий корпус державної служби |
Школа вищого корпусу державної служби |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу |
Міжнародна технічна допомога UNDP |
В межах кошторисів проектів міжнародної технічної допомоги |
Кількість сюжетів, од. |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
3.1.7. Організація та проведення прес- конференцій, брифінгів, інтерв'ю у ЗМІ з керівництвом Головдержслужби |
Управління організаційно- аналітичного забезпечення роботи керівника та кадрової роботи |
Структурні підрозділи Головдержслужби, Школа вищого корпусу державної служби |
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість прес- конференцій, брифінгів, од. |
14 | 4 | 7 | 10 | 14 | |
3.1.8. Проведення прямих телефонних ліній, організація особистого прийому громадян |
Управління організаційної роботи, документообігу та контролю |
Структурні підрозділи Головдержслужби, ТО ГУДС |
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість опрацьованих звернень за результатами прямих телефонних ліній (працівниками центрального апарату Головдержслужби / ТО ГУДС), од. |
800/7425 | 200/1856 | 400/3713 | 600/5569 | 800/7425 | |
Кількість опрацьованих звернень за результатами особистого прийому керівництва (працівниками центрального апарату Головдержслужби / ТО ГУДС), од. |
200/4960 | 50/1240 | 100/2480 | 150/3720 | 200/4960 | ||||||
3.2. Забезпечення випуску друкованих видань з питань функціонування та розвитку державної служби |
3.2.1. Формування інформаційно- аналітичних та презентаційно- пропагандистських матеріалів |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу |
Структурні підрозділи Головдержслужби, ТО ГУДС, організації, визначені за результатами торгів |
6122030 6121010 |
460,0 В межах фонду оплати праці |
Кількість друкованих видань, од. |
12 | 2 | 4 | 6 | 12 |
3.2.2. Підготовка, видання та розповсюдження Звіту про підсумки діяльності Головдержслужби за 2009 рік |
Департамент модернізації державної служби, Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу |
Школа вищого корпусу державної служби, структурні підрозділи, організації, визначені за результатами торгів |
Сукупний тираж, прим. |
1000 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | |||
3.2.3. Видання та розповсюдження журналу "Вісник державної служби" |
Управління організаційно- аналітичного забезпечення роботи керівника та кадрової роботи |
Структурні підрозділи Головдержслужби, ТО ГУДС |
6121010 |
За рахунок підписки |
Кількість підписок, од. |
25800 | 6450 | 12900 | 19350 | 25800 | |
Кількість номерів на рік, од. |
4 | 1 | 2 | 3 | 4 | ||||||
3.3. Проведення щорічних змагань та конкурсів у сфері державної служби |
3.3.1 Проведення щорічного конкурсу "Приязна адміністрація" |
Департамент персоналу державних органів та органів місцевого самоврядування |
Управління організаційно- аналітичного забезпечення роботи керівника та кадрової роботи, ТО ГУДС |
6121010 | 80,0 |
Кількість центральних та місцевих органів виконавчої влади, які візьмуть участь у конкурсі, од. |
586 | - | - | 586 | 586 |
3.3.2. Організація проведення Всеукраїнської спартакіади серед збірних команд державних службовців Автономної Республіки Крим, областей, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій |
За рахунок бюджетних призначень Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту |
Кількість державних службовців, які прийняли участь у змаганнях, осіб |
45000 | 45000 | 45000 | 45000 | 45000 | ||||
Ціль 4. Запровадження сучасних методів управління персоналом у системі державної служби | |||||||||||
4.1. Забезпечення методичного керівництва з питань проходження державної служби |
4.1.1. Організація та проведення роботи щодо надання роз'яснень громадянам і юридичним особам з питань проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування |
Юридичний департамент |
ТО ГУДС | 6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість опрацьованих письмових звернень центральним апаратом/ ТО ГУДС, од. |
2250/3672 | 562/918 | 1125/1836 | 1687/2754 | 2250/3672 |
4.1.2. Здійснення методичного керівництва правовою роботою у територіальних органах Головдержслужби та здійснення перевірок за її проведенням |
Юридичний департамент |
- |
В межах фонду оплати праці |
Кількість перевірок правової роботи з наданням методичної допомоги, од. |
4 | - | 1 | 3 | 4 | ||
Кількість проведення семінарів для юрисконсультів з питань організації і проведення правової роботи, од. |
1 | - | - | 1 | 1 | ||||||
Кількість проведення стажувань для новопризначених юрисконсультів територіальних органів, осіб |
4 | 1 | 2 | 3 | 4 | ||||||
4.1.3. Виконання планів заходів щодо реалізації трьохсторонніх угод про співробітництво між Головдержслужбою, обласними радами та обласними державними адміністраціями, Верховною Радою АРК Крим та Радою міністрів АРК Крим, Київською, Севастопольською міськими радами та міськими державними адміністраціями |
Структурні підрозділи Головдержслужби, Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу |
ТО ГУДС |
В межах фонду оплати праці |
Відсоток виконаних заходів, відс. |
100 | 100 | 100 | 100 | 100 | ||
4.1.4. Надання консультативно- методичної допомоги кадровим службам органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань проходження служби в цих органах |
Департамент персоналу державних органів та органів місцевого самоврядування |
В межах фонду оплати праці |
Кількість методичних матеріалів, од. |
1 | - | - | - | 1 | |||
Кількість семінарів, од. |
2 | - | 1 | 1 | 2 | ||||||
Кількість засідань Ради керівників кадрових служб ЦОВВ, од. |
2 | 1 | 1 | 1 | 2 | ||||||
4.1.5. Проведення семінарів для кадрових служб органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань управління персоналом |
Школа вищого корпусу державної служби |
Департамент персоналу державних органів та органів місцевого самоврядування, проект "Реформування управління персоналом у системі державної служби України" |
Міжнародна технічна допомога CIDA |
В межах кошторисів проектів міжнародної технічної допомоги |
Кількість семінарів, од. |
8 | 2 | 4 | 6 | 8 | |
4.2. Розроблення нового підходу до щорічного оцінювання результатів діяльності державних службовців |
4.2.1. Розроблення нового порядку до щорічного оцінювання результатів діяльності державних службовців |
Департамент персоналу державних органів та органів місцевого самоврядування |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, проект "Реформування управління персоналом у системі державної служби України" |
Міжнародна технічна допомога CIDA |
76,0 CAN $ |
Кількість аналітичних документів щодо порядку проведення щорічного оцінювання, од. |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Кількість підготовлених інструкцій, од. |
1 | - | 1 | 1 | 1 | ||||||
4.3. Розроблення механізму оцінювання професійних, ділових і моральних якостей кандидатів на посади державних службовців (профілі компетенцій) |
4.3.1. Розроблення методології та детального плану дослідження щодо визначення найбільш важливих компетенцій кандидатів на посади державних службовців |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу |
Департамент персоналу державних органів та місцевого самоврядування |
6122040 | 206,4 |
Кількість планів, од. |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
4.3.2. Проведення соціологічного дослідження щодо визначення найбільш важливих компетенцій кандидатів на посади державних службовців |
591,3 |
Кількість соціологічних досліджень, од. |
1 | - | 1 | 1 | 1 | ||||
Кількість установ залучених до виконання досліджень, од. |
1 | - | 1 | 1 | 1 | ||||||
Кількість аналітичних документів, од. |
1 | - | - | 1 | 1 | ||||||
Кількість науково- прикладних розробок, од. |
1 | - | - | - | 1 | ||||||
4.3.3. Підготовка порядку та інструкції щодо використання профілів компетенції для оцінювання професійних, ділових і моральних якостей кандидатів на посади державних службовців |
308,3 |
Кількість підготовлених інструкцій, од. |
1 | - | - | - | 1 | ||||
Кількість проведених комунікативних заходів, од. |
1 | - | - | - | 1 | ||||||
4.4. Розроблення державної цільової програми розвитку державної служби на 2011-2015 роки |
4.4.1. Розроблення державної цільової програми розвитку державної служби на 2011-2015 роки |
Департамент модернізації державної служби |
Структурні підрозділи Головдержслужби, Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, Школа вищого корпусу державної служби, ТО ГУДС |
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість нормативно- правових актів, од. |
1 | - | - | - | 1 |
Ціль 5. Розвиток інституційної спроможності для професійного навчання державних службовців | |||||||||||
5.1. Розвиток та забезпечення діяльності Школи вищого корпусу державної служби, зокрема підготовка та виконання тренінгових програм у сфері державної служби, державного управління і європейської інтеграції для державних службовців, що займають посади I-IV категорії |
5.1.1. Розвиток інституційної спроможності Школи вищого корпусу державної служби (нормативно-правове та організаційне забезпечення) |
Школа вищого корпусу державної служби |
Юридичний департамент |
6122050 | 1600,6 |
Кількість нормативно- правових актів, од. |
2 | - | - | 1 | 2 |
- |
Кількість укладених договорів на прибирання та проведення ремонтних робот в приміщеннях школи, од. |
4 | 1 | 2 | 3 | 4 | |||||
Кількість актів виконаних робіт на прибирання та проведення ремонтних робот в приміщеннях школи, од. |
4 | 1 | 2 | 3 | 4 | ||||||
Стан своєчасної оплати за енергоресурси, відс. |
100 | 100 | 100 | 100 | 100 | ||||||
Стан виконання заходів з профілактичного ремонту та технічного обслуговування інженерної мережі (вода, електроенергія, опалення), відс. |
100 | 100 | 100 | 100 | 100 | ||||||
Кількість укладених договорів щодо надання послуг через веб-портал школи, од. |
6 | 1 | 2 | 4 | 6 | ||||||
Кількість актів виконаних робіт щодо надання послуг через веб- портал школи, од. |
6 | 1 | 2 | 4 | 6 | ||||||
5.1.2. Організація тренінгових програм та заходів для вищого корпусу державної служби |
Проект "Реформування управління персоналом у системі державної служби України", "Підтримка реформи державної служби в Україні", "Технічна підтримка реформ державного сектору в Україні" |
6122050 Міжнародна технічна допомога CIDA, UNDP, DANIDA |
309,0, В межах фонду оплати праці, в межах кошторисів проектів CIDA, UNDP, DANIDA |
Кількість розроблених тренінгових програм для вищого корпусу державної служби, од. |
11 | 1 | 4 | 8 | 11 | ||
Кількість проведених тренінгових заходів для вищого корпусу державної служби, од. |
25 | 6 | 12 | 18 | 25 | ||||||
Кількість державних службовців вищого корпусу державної служби, які візьмуть участь у тренінгових програмах і заходах, осіб |
350 | 84 | 168 | 252 | 350 | ||||||
5.2. Проведення Експертно- координаційної ради з питань професійного розвитку державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування і методичного проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування |
5.2.1. Проведення Експертно- координаційної ради з питань професійного розвитку державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування і методичного проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування |
Управління організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, Департамент персоналу державних органів та органів місцевого самоврядування |
- | 6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість засідань Експертно- координаційної ради, од. |
2 | - | 1 | 1 | 2 |
5.3. Удосконалення системи підготовки державних службовців, що займають посади V-VII категорії, у галузі знань "Державне управління" |
5.3.1. Удосконалення системи підготовки державних службовців, що займають посади V-VII категорії, у галузі знань "Державне управління" |
Управління організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування |
Вищі навчальні заклади, що здійснюють підготовку державних службовців, що займають посади V-VII категорії, за спеціальністю "Державна служба" в галузі знань "Державне управління" |
6121020 |
В межах видатків на підготовку державних службовців, що займають посади V-VII категорії, за спеціальністю "Державна служба" в галузі знань "Державне управління" |
Кількість заходів щодо удосконалення системи підготовки державних службовців, що займають посади V-VII категорії, у галузі знань "Державне управління", од. |
4 | - | 1 | 3 | 4 |
Кількість підготовлених інформаційно- аналітичних документів щодо удосконалення системи підготовки у галузі знань "Державне управління", од. |
4 | 1 | 2 | 3 | 4 | ||||||
5.3.2. Проведення конкурсного відбору вищих навчальних закладів для підготовки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування за державним замовленням |
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість конкурсів, од. |
1 | - | 1 | 1 | 1 | |||
5.3.3. Розширення мережі вищих навчальних закладів, які здійснюють підготовку державних службовців, що займають посади V-VII категорії, за спеціальністю "Державна служба" у галузі знань "Державне управління" |
- | 6121020 |
Відповідно до розподілу державного замовлення |
Кількість вищих навчальних закладів, вперше залучених до виконання державного замовлення на підготовку державних службовців, що займають посади V-VII категорії, за спеціальністю "Державна служба" у галузі знань "Державне управління", од. |
1 | - | - | 1 | 1 | ||
5.4. Координація процесу підвищення кваліфікації державних службовців, що займають посади V-VII категорії, у центрах перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій (далі - ЦППК) |
5.4.1. Сприяння ліцензуванню ЦППК |
Управління організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування |
ЦППК | 6121010 |
В межах фонду оплати праці та видатків на відрядження |
Кількість опрацьованих ліцензійних справ ЦППК, од. |
21 | - | 10 | 21 | 21 |
5.4.2. Моніторинг стану підвищення кваліфікації в ЦППК |
ТО ГУДС, ЦППК | 6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість інформаційно- аналітичних матеріалів з питань стану підвищення кваліфікації, од. |
4 | - | 1 | 2 | 4 | ||
Кількість семінарів для ЦППК, од. |
2 | - | - | 1 | 2 | ||||||
5.5. Підготовка державних службовців, що займають посади V-VII категорії, у галузі знань "Державне управління" |
5.5.1. Підготовка державних службовців, що займають посади V-VII категорії, за спеціальністю "Державна служба" у галузі знань "Державне управління" |
Управління організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування |
Вищі навчальні заклади, що здійснюють підготовку державних службовців, що займають посади V-VII категорії, за спеціальністю "Державна служба" в галузі знань "Державне управління" |
6121020 | 19288,9 |
Кількість підготовлених магістрів (випуск) денної форми навчання, осіб |
284 | - | - | 284 | 284 |
Кількість підготовлених магістрів (випуск) заочної форми навчання, осіб |
994 | - | - | 994 | 994 | ||||||
Кількість опрацьованих акредитаційних справ, од. |
4 | - | - | - | 4 | ||||||
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість опрацьованих ліцензійних справ, од. |
4 | 1 | 2 | 3 | 4 | ||||
5.5.2. Підготовка державних службовців, що займають посади V-VII категорії, за спеціальністю "Державне управління" у галузі знань "Державне управління", у тому числі у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції |
Національна академія державного управління при Президентові України |
6121020 | 14222,4 |
Кількість підготовлених магістрів (випуск) денної форми навчання, осіб |
153 | - | 153 | 153 | 153 | ||
Кількість підготовлених магістрів (випуск) вечірньої форми навчання, осіб |
98 | - | 98 | 98 | 98 | ||||||
Кількість підготовлених магістрів (випуск) заочної форми навчання, осіб |
544 | - | 544 | 544 | 544 | ||||||
5.6. Підвищення кваліфікації державних службовців в рамках щорічного конкурсу "Кращий державний службовець" |
5.6.1. Підвищення кваліфікації державних службовців в рамках щорічного конкурсу "Кращий державний службовець" |
Управління організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування |
Управління організаційно- аналітичного забезпечення роботи керівника та кадрової роботи, ТО ГУДС, ЦППК, Академія муніципального управління (за згодою) |
6121020 | 250,0 |
Кількість державних службовців, які взяли участь у Конкурсі, осіб |
8000 | - | 8000 | 8000 | 8000 |
5.7. Підвищення кваліфікації державних службовців, що займають посади I-IV категорії, та посадових осіб місцевого самоврядування |
5.7.1. Підвищення кваліфікації державних службовців, що займають посади I-IV категорії, та посадових осіб місцевого самоврядування |
Управління організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування |
Національна академія державного управління при Президентові України, вищі навчальні заклади, відібрані на конкурсних засадах |
6121020 | 3203,6 |
Кількість державних службовців, що займають посади I-IV категорії та посадових осіб місцевого самоврядування, що підвищили кваліфікацію на початок наступного періоду, осіб |
6850 | 1370 | 3082 | 4110 | 6850 |
5.8. Реалізація плану заходів на 2010 рік з виконання Державної цільової програми підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції України (далі - фахівці) на 2008-2011 роки |
5.8.1. Розроблення щорічного плану заходів з виконання Програми на 2011 рік |
Школа вищого корпусу державної служби |
Управління організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, департамент модернізації державної служби, Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, ТО ГУДС, вищі навчальні заклади, відібрані на конкурсних засадах |
6122050 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість планів заходів, од. |
1 | - | - | - | 1 |
5.8.2. Підготовка пропозицій про потребу в забезпеченні органів державної влади та органів місцевого самоврядування фахівцями, а також мовної підготовки |
6121010 6122030 6122050 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість пропозицій, од. |
1 | - | - | 1 | 1 | |||
5.8.3. Розроблення та виготовлення навчально-методичного посібника зі збіркою нормативно-правових актів з питань підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців |
6121030 | 150,0 |
Кількість навчально- методичних посібників, од. |
1 | - | 1 | 1 | 1 | |||
5.8.4. Організація заходів з мовної підготовки фахівців |
6121030 | 3150,0 |
Кількість фахівців, які пройшли мовну підготовку, осіб |
2103 | 525 | 1050 | 1575 | 2103 | |||
5.8.5. Підготовка, перепідготовка у сфері європейської інтеграції працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що займають посади I-IV категорії |
6121030 | 532,9 |
Кількість працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що займають посади I-IV категорії, які пройшли підготовку, перепідготовку у сфері євроатлантичної інтеграції, осіб |
15 | - | - | - | 15 | |||
5.8.6. Підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської інтеграції, євроатлантичної інтеграції, а також європейської та євроатлантичної інтеграції |
6121030 | 3120,0 |
Кількість фахівців, які пройшли підвищення кваліфікації у сфері європейської інтеграції, євроатлантичної інтеграції, а також європейської та євроатлантичної інтеграції, осіб |
3954 | - | 208 | 2548 | 3594 | |||
Ціль 6. Розвиток єдиної інфраструктури інформатизації системи державної служби | |||||||||||
6.1. Створення телекомунікаційної IP-інфраструктури державної служби для забезпечення сучасними програмно- технічними засобами взаємодії державних службовців та обміну даними інформаційно- аналітичних систем |
6.1.1. Створення та розвиток телекомунікаційної IP-інфраструктури державної служби в територіальних органах Головдержслужби |
Департамент модернізації державної служби |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, організації, визначені за результатами торгів, ТО ГУДС |
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість ТО ГУДС, підключених до IP- інфраструктури, од. |
20 | 10 | 20 | 20 | 20 |
6.1.2. Модернізація підсистем управління відомчої системи відеоконференцзв'язку |
Кількість ТО ГУДС, що здійснили модернізацію підсистем, од. |
27 | 7 | 14 | 21 | 27 | |||||
6.1.3. Впровадження апаратних засобів оптимізації перепускної здатності передачі інформації (Cisco WAAS) |
Кількість ТО ГУДС, у яких встановлено модуль WAVE-274- K9 з підсистемою керування, од. |
27 | 7 | 14 | 21 | 27 | |||||
6.2. Впровадження в органах виконавчої влади інтегрованого електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису на базі спеціальної інформаційно- телекомунікаційної системи |
6.2.1. Забезпечення використання системи діловодства та контролю виконавської дисципліни в центральному апараті Головдержслужби, її територіальних органах, Центрі адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, Школі вищого корпусу державної служби. Легалізація програмного забезпечення автоматизованої системи електронного документообігу "Мегаполіс. Документообіг" |
Департамент модернізації державної служби |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, Школа вищого корпусу державної служби, ТО ГУДС, організації, визначені за результатами торгів |
6121010 | 616,7 |
Відсоток документів, проходження яких здійснюється в електронному вигляді відносно загальної кількості документів, що опрацьовуються Головдержслужбою, відс. |
95 | 80 | 85 | 90 | 95 |
6.2.2. Проведення навчання для вищого корпусу державної служби з питань електронного врядування |
Школа вищого корпусу державної служби |
Департамент модернізації державної служби, організації, визначені за результатами торгів |
6122050 Міжнародна технічна допомога DANIDA |
В межах кошторисів проектів міжнародної технічної допомоги |
Кількість занять, од. |
2 | 1 | 2 | 2 | 2 | |
6.3. Розвиток системи автоматизованого кадрового обліку та накопичення в системі "Картка" даних про державних службовців |
6.3.1. Супровід програмно- технологічного комплексу для обліку даних про працівників органів державної влади, що займають посади I-VII категорії (система "Картка") |
Департамент модернізації державної служби |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, ТО ГУДС, організації, визначені за результатами торгів |
6121010 |
В межах фонду оплати праці |
Кількість проведених занять для державних службовців кадрових служб ЦОВВ, од. |
4 | 1 | 2 | 3 | 4 |
6.4. Створення національної бази електронних особових справ державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, системи обліку та заміщення вакантних посад державних службовців |
6.4.1. Розроблення технічного проекту національної бази електронних особових справ державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування |
Центр адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, департамент модернізації державної служби |
Організації, визначені за результатами торгів |
6122060 | 690,0 |
Кількість технічних проектів, од. |
1 | - | 1 | 1 | 1 |
6.4.2. Розроблення та впровадження веб- порталу національної бази електронних особових справ державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування |
Організації, визначені за результатами торгів |
6122060 | 310,0 |
Кількість веб- порталів, од. |
1 | - | - | 1 | 1 | ||
Кількість інформаційних послуг, які надаються з веб- порталу, од. |
6 | - | - | - | 6 | ||||||
6.5. Модернізація інформаційних ресурсів офіційного веб-сайту Головдержслужби з урахуванням розвитку веб-ресурсів територіальних органів для надання інформаційних послуг |
6.5.1. Супроводження та удосконалення програмного забезпечення внутрішнього та офіційного веб-сайту, суб-сайтів ТО ГУДС |
Департамент модернізації державної служби |
ТО ГУДС | 6121010 | 266,0 |
Кількість відвідувачів офіційного веб- сайту, тис.од. |
301 | 75 | 150 | 225 | 301 |
Кількість переглянутих сторінок, тис.од. |
1703 | 425 | 851 | 1277 | 1703 | ||||||
6.6. Легалізація програмного забезпечення центрального апарату Головдержслужби |
6.6.1. Легалізація програмного забезпечення центрального апарату Головдержслужби |
Організації, визначені за результатами торгів |
131,9 |
Кількість легалізованих програм, од. |
11 | 3 | 6 | 9 | 11 | ||
6.7. Інтеграція інформаційно- аналітичних систем та ресурсів Головдержслужби на базі єдиної інтеграційної платформи на рівні довідника |
6.7.1. Інтеграція інформаційно- аналітичних систем та ресурсів Головдержслужби на базі єдиної платформи на рівні довідника |
Організації, визначені за результатами торгів |
199,3 |
Кількість інтегрованих довідників, од. |
7 | - | - | 7 | 7 |