1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ У СПРАВАХ СІМ'Ї,
МОЛОДІ ТА СПОРТУ
Н А К А З
10.08.2009 N 2826
Про затвердження положень про структурні підрозділи центрального апарату Міністерства
Відповідно до Положення про Міністерство України у справах сім'ї, молоді та спорту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 N 1573, наказу Міністерства від 02.07.2009 N 2323 "Про внесення змін до структури та штатного розпису центрального апарату Міністерства на 2009 рік"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити положення про Департамент сімейної і ґендерної політики та організації оздоровлення, Управління правового забезпечення (нова редакція), Управління справами (нова редакція) та Управління роботи з персоналом, що додаються.
2. Положення про Департамент сімейної і ґендерної політики та організації оздоровлення, Управління правового забезпечення, Управління справами, затверджені наказом Мінсім'ямолодьспорту від 02.03.2009 N 624, Управління кадрового забезпечення, затвердженого наказом Мінсім'ямолодьспорту від 12.04.2007 N 1131, вважати такими, що втратили чинність.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр Ю.О.Павленко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мінсім'ямолодьспорту
10.08.2009 N 2826
ПОЛОЖЕННЯ
про Департамент сімейної і ґендерної політики та організації оздоровлення Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту
1. Загальні положення
1.1. Департамент сімейної і ґендерної політики та організації оздоровлення (далі - Департамент) є структурним підрозділом центрального апарату Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту (далі - Мінсім'ямолодьспорт) і підпорядковується безпосередньо Міністру та заступникам Міністра України у справах сім'ї, молоді та спорту згідно з розподілом обов'язків.
1.2. До складу Департаменту входять:
- відділ сімейної та демографічної політики;
- відділ забезпечення ґендерної рівності та протидії торгівлі людьми;
- відділ нормативного забезпечення оздоровлення та відпочинку;
- відділ оздоровлення та відпочинку.
1.3. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та Законами України, актами Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, Положенням про Мінсім'ямолодьспорт, наказами Мінсім'ямолодьспорту, цим Положенням, а також іншими нормативно-правовими актами.
1.4. У межах своїх повноважень Департамент організовує виконання законів та інших нормативно-правових актів, доручень керівництва Мінсім'ямолодьспорту і здійснює систематичний контроль за їх реалізацією.
1.5. Департамент у процесі виконання покладених на нього завдань, взаємодіє з іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування.
1.6. Структура і штати працівників Департаменту встановлюються штатним розписом Департаменту.
1.7. Призначення і звільнення інших працівників Департаменту здійснюється Міністром у встановленому законодавством порядку.
2. Основні завдання Департаменту
2.1. Основними завданнями департаменту є:
участь у формуванні та забезпеченні реалізації державної політики з питань сім'ї, демографічних процесів, рівності прав та можливостей жінок і чоловіків, попередження насильства в сім'ї, протидії торгівлі людьми, реалізація державної політики щодо забезпечення прав дітей на оздоровлення та відпочинок;
координація заходів, здійснюваних центральними та місцевими органами виконавчої влади з питань, що належать до компетенції департаменту;
розроблення проектів прогнозних і програмних документів з питань, що належать до його компетенції.
3. Департамент відповідно до покладених на нього завдань
3.1. бере участь у формуванні та реалізації державної політики з питань сім'ї, демографічних процесів, рівності прав та можливостей жінок і чоловіків, попередження насильства в сім'ї, протидії торгівлі людьми, оздоровлення та дозвілля дітей, визначає пріоритети та стратегічні напрями роботи в цій сфері;
3.2. бере участь у розробленні проектів Державної програми економічного і соціального розвитку України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України та проектів нормативно-правових актів з питань, що відносяться до компетенції Департаменту;
3.3. здійснює в межах своїх повноважень заходи щодо адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу та імплементації в національне законодавство положень міжнародних договорів, стороною яких є Україна, готує пропозиції щодо розвитку міжнародного співробітництва та укладення міжнародних договорів України;
3.4. сприяє діяльності громадських організацій, залучає їх до виконання державних програм і заходів з питань сім'ї, ґендерної рівності, демографічних процесів, попередження насильства в сім'ї, протидії торгівлі людьми, надає в установленому порядку державну підтримку таким організаціям;
3.5. вживає заходів щодо створення правових, економічних та соціальних умов для функціонування і зміцнення сім'ї, утвердження соціального партнерства сім'ї та держави, підвищення рівня правової обізнаності батьків і дітей, формування відповідального ставлення батьків до забезпечення всебічного розвитку та виховання дітей, запобігання насильству в сім'ї, протидії торгівлі людьми;
3.6. здійснює в межах своїх повноважень заходи щодо збереження репродуктивного здоров'я населення, соціального та правового захисту материнства, батьківства і дитинства, створення умов для підтримки сімей різних категорій, поєднання професійної зайнятості з материнством і батьківством;
3.7. здійснює відповідно до законодавства повноваження спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань попередження насильства в сім'ї, сприяє утворенню спеціалізованих установ для жертв насильства в сім'ї, здійснює контроль за їх діяльністю;
3.8. бере участь у координації здійснюваних центральними і місцевими органами виконавчої влади заходів з протидії торгівлі людьми, реалізує інформаційно-просвітницькі програми у цій сфері, забезпечує координацію роботи з утворення центрів реабілітації для осіб, які постраждали від торгівлі людьми;
3.9. виконує відповідно до законодавства повноваження спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків;
3.10. проводить інформаційно-роз'яснювальну роботу в засобах масової інформації, організовує проведення просвітницьких заходів з питань забезпечення ґендерної рівності;
3.11. розробляє заходи, спрямовані на забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у всіх сферах життя суспільства, формує державні програми щодо впровадження ґендерної рівності, узагальнює результати виконання державних програм з питань ґендерної рівності;
3.12. здійснює в межах своїх повноважень контроль за дотриманням ґендерної рівності під час вирішення кадрових питань у центральних і місцевих органах виконавчої влади;
3.13. організовує навчання державних службовців з питань реалізації рівних прав та можливостей жінок і чоловіків;
3.14. здійснює разом з іншими центральними органами виконавчої влади підготовку науково обґрунтованих пропозицій з питань забезпечення ґендерної рівності, організовує в установленому порядку наукові та експертні дослідження з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків;
3.15. здійснює моніторинг і узагальнює результати забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у різних сферах життя суспільства, вносить пропозиції щодо застосування позитивних дій із забезпечення ґендерної рівності та їх припинення;
3.16. розглядає звернення громадян з питань дискримінації за ознакою статі, веде облік та узагальнює випадки дискримінації за ознакою статі, вносить у встановленому порядку пропозиції щодо її усунення;
3.17. співпрацює в установленому порядку з міжнародними організаціями, відповідними органами іноземних держав з питань статусу жінок та додержання міжнародних стандартів рівних прав та можливостей жінок і чоловіків;
3.18. організовує разом з відповідними органами виконавчої влади підготовку державних доповідей України про стан реалізації положень Конвенції ООН про ліквідацію всіх форм дискримінації щодо жінок, щорічних державних доповідей щодо становища сімей в Україні та щодо забезпечення ґендерної рівності;
3.19. бере участь у підготовці міжнародних договорів України з питань, що належать до його компетенції;
3.20. забезпечує роботу Міжвідомчої ради з питань сім'ї, ґендерної рівності, демографічного розвитку та протидії торгівлі людьми;
3.21. розробляє та впроваджує у межах своїх повноважень сучасні інформаційно-комунікаційні технології, організовує рекламно-інформаційну, виставкову та видавничу діяльність, проведення семінарів, конференцій тощо;
3.22. формує статистичну звітність щодо реалізації державної політики з питань, що відносяться до компетенції Департаменту і вносить пропозиції щодо її вдосконалення;
3.23. координує діяльність місцевих органів державної виконавчої влади щодо організації оздоровлення та дотримання вимог законодавства по забезпеченню першочергового права на оздоровлення дітей соціальне уразливих категорій та дітей, які знаходяться в складних і надзвичайних умовах;
3.24. розробляє і забезпечує реалізацію разом з іншими відділами Міністерства, відповідними підрозділами центральних і місцевих органів виконавчої влади заходів, спрямованих на виконання Законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України з питань організації оздоровлення та відпочинку;
3.25. забезпечує в межах повноважень реалізацію державної політики з питань організації оздоровлення та відпочинку;
3.26. координує, сприяє діяльності та розвитку ДПУ МДЦ "Артек", ДП "УДЦ "Молода гвардія";
3.27. створює Державний реєстр дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
3.28. проводить атестацію дитячих закладів оздоровлення та відпочинку в межах повноважень;
3.29. надає згоди на організований виїзд дітей за кордон на оздоровлення;
3.30. готує інформаційно-аналітичні і статистичні матеріали з питань організації оздоровлення та відпочинку.
4. Департамент має право:
4.1. здійснювати контроль за виконанням структурними підрозділами законодавства з питань сім'ї, демографічних процесів, рівності прав та можливостей жінок і чоловіків, попередження насильства в сім'ї, протидії торгівлі людьми;
4.2. вносити керівництву Міністерства пропозиції про необхідність припинення дії нормативно-правових актів органів виконавчої впади, підприємств, установ, організацій з питань сім'ї, демографічних процесів, рівності прав та можливостей жінок і чоловіків, попередження насильства в сім'ї, протидії торгівлі людьми та інших питань, які суперечать чинному законодавству, що належать до компетенції Департаменту;
4.3. скликати в установленому порядку наради спеціалістів відповідних структурних підрозділів центральних органів виконавчої влади, структурних підрозділів, наукових установ та інших організацій з питань сім'ї, демографічних процесів, рівності прав та можливостей жінок і чоловіків, запобігання насильству в сім'ї, протидії торгівлі людьми, інших питань, що належать до компетенції Департаменту;
4.4. отримувати у встановленому порядку від структурних підрозділів та посадових осіб Міністерства статистичні дані, інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
4.5. надавати у межах своїх повноважень роз'яснення положень нормативно-правових актів;
4.6. працівники Департаменту мають право під час виконання своїх службових обов'язків безперешкодно відвідувати у встановленому порядку центральні та місцеві органи виконавчої влади та підприємства, установи і організації, які віднесені до сфери управління Міністерства, знайомитись із матеріалами, що належать до їх компетенції;
4.7. залучати за згодою керівників відповідних структурних підрозділів спеціалістів для розгляду питань, що належать до компетенції Департаменту;
4.8. здійснювати контроль за додержанням законодавства щодо перебування дітей, організації оздоровчого та виховного процесу в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку;
4.9. вносити пропозиції щодо організації і вдосконалення системи обліку, звітності та державної статистики з питань, що належать до його компетенції;
4.10. надавати організаційну, методичну, практичну допомогу структурним підрозділам у справах сім'ї, молоді та спорту обласних, районних у містах. Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з питань організації оздоровлення та відпочинку дітей, функціонування дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
4.11. брати участь у здійсненні міжнародного співробітництва з питань організації оздоровлення та відпочинку дітей.
5. Керівництво Департаменту
5.1. Департамент очолює директор (у разі його відсутності - заступник директора Департаменту), який призначається на посаду і звільняється з посади наказом Міністерства, відповідно до чинного законодавством.
5.2. Директор Департаменту:
5.2.1. організовує виконання покладених на Департамент завдань;
5.2.2. отримує в установленому порядку від структурних підрозділів Мінсім'ямолодьспорту інформацію та документи, необхідні для виконання своїх обов'язків;
5.2.3. залучає за згодою керівників інших структурних підрозділів Мінсім'ямолодьспорту їх працівників для підготовки проектів нормативно-правових актів та інших документів, виконання спільних завдань;
5.2.4. бере участь у засіданнях колегії, роботі дорадчих та консультативних органів, нарадах та семінарах Мінсім'ямолодьспорту;
5.2.5. вносить керівництву Мінсім'ямолодьспорту пропозиції з питань, віднесених до компетенції Департаменту;
5.2.6. користується в установленому порядку інформаційною базою даних Міністерства, системами зв'язку та комунікацій, матеріально-технічним, документальним та транспортним обслуговуванням;
5.2.7. візує проекти наказів Мінсім'ямолодьспорту з питань, що відносяться до компетенції Департаменту;
5.2.8. бере участь у міжнародних, всеукраїнських конференціях, симпозіумах, семінарах з питань, віднесених до компетенції Департаменту;
5.2.9. організовує підготовку матеріалів та інформації керівництву Мінсім'ямолодьспорту з питань, що віднесені до компетенції Департамент;
5.2.10. розробляє та затверджує положення про відділи, що входять до складу Департаменту та посадові інструкції працівників Департаменту;
5.2.11. за дорученням керівництва представляє Мінсім'ямолодьспорт в державних і громадських установах з питань, що входять до компетенції Департаменту;
5.2.12. здійснює розподіл обсягів роботи між заступниками директора Департаменту, визначає ступінь повноважень та міру їх відповідальності за неналежне виконання ними посадових обов'язків;
5.2.13. проводить робочі наради в Департаменті;
5.2.14. вносить пропозиції керівництву Міністерства про заохочення працівників Департаменту за високі показники у роботі або накладення стягнень на працівників, які порушили трудову дисципліну або правила внутрішнього трудового розпорядку.
6. Директор Департаменту несе відповідальність за:
6.1. дотримання працівниками Департаменту вимог Конституції України, інших актів законодавства та вимог посадової інструкції;
6.2. забезпечення ефективної роботи Департаменту та виконання покладених на нього завдань;
6.3. підготовку відділами документів, своєчасність їх оформлення і подання на розгляд в установленому порядку;
6.4. своєчасне та якісне виконання наказів Мінсім'ямолодьспорту, розпоряджень і доручень керівництва Міністерства;
6.5. збереження державної таємниці та інформації, яка відповідно до законодавства не підлягає розголошенню;
6.6. постійне вдосконалення організації роботи, підвищення професійного рівня та кваліфікації працівників Департаменту.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мінсім'ямолодьспорту
10.08.2009 N 2826
ПОЛОЖЕННЯ
про управління справами Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту
1. Загальні положення
1.1. Управління справами (далі - Управління) є самостійним структурним підрозділом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту (далі Міністерство) і підпорядковується заступнику Міністра.
1.2. У своїй діяльності Управління керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Регламентом роботи апарату Міністерства, наказами Міністерства, розпорядженнями Міністра України у справах сім'ї, молоді та спорту, Положенням про Міністерство та цим Положенням.
1.3. Управління очолює начальник, який призначається на посаду наказом Міністерства в порядку та з підстав, передбачених Кодексом законів про працю України, Законом України "Про державну службу" та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють ці правовідносини.
1.4. Начальник Управління повинен мати вищу освіту та стаж роботи за фахом на державній службі не менше п'яти років або на керівних посадах в державних установах, організаціях, на підприємствах - не менше семи років.
1.5. В структуру Управління входять відділ експлуатації спортивних споруд, відділ матеріально-технічного забезпечення та сектор з питань капітального будівництва.
1.6. У разі відсутності начальника Управління його обов'язки виконує заступник начальника Управління - начальник відділу згідно наказу Міністерства.
1.7. Управління при виконанні покладених на-нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, установами організаціями, структурними підрозділами Міністерства.
2. Основні завдання Управління
2.1. Організація розвитку матеріально-технічної бази фізичної культури та спорту, забезпечення її ефективного використання. Координація діяльності фізкультурно-спортивних товариств, федерацій з видів спорту, спортивних споруд і закладів з питань розвитку матеріально-технічної бази сфери фізкультури і спорту. Сприяння забезпеченню матеріально-технічного оснащення баз олімпійської та паралімпійської підготовки.
2.2. Розвиток нових виробництв товарів і обладнання спортивного призначення.
2.3. Надання методичної та організаційної допомоги з питань розвитку та утримання спортивних споруд.
2.4. Створення в структурі Міністерства підприємств та організацій фізкультурно-спортивного спрямування, заснованих на загальнодержавній формі власності.
2.5. Моніторинг та аналіз стану орендних відносин на фізкультурно-спортивних підприємствах, в установах та організаціях, що знаходяться у сфері управління Міністерства, підготовка пропозицій щодо їх вдосконалення.
2.6. Участь спільно з центральними та місцевими органами виконавчої влади у підготовці пропозицій з питань розробки та реалізації заходів, спрямованих на збільшення виробництва спортивних товарів, інвентарю та обладнання, призначених для занять фізичною культурою і спортом, забезпечення їх раціонального використання.
2.7. Утримання орендованих будинків, господарське забезпечення працівників Міністерства. Надання рекомендацій щодо впровадження у підвідомчих організаціях комп'ютерної техніки, засобів автоматизації по створенню умов, що сприяють підвищенню ефективності управлінської діяльності.
2.8. Підготовка договорів на постачання комп'ютерного обладнання, оргтехніки, здійснення контролю за виконанням цих договорів та взаємодія з фірмами-постачальниками, із сервісними фірмами при здійсненні гарантійного та інших видів ремонту комп'ютерного обладнання та оргтехніки.
2.10. Аналіз ринку комп'ютерних технологій з метою підготовки пропозицій до планів закупівель технічного обладнання, запчастин, витратних матеріалів, програмного забезпечення, послуг з технічного обслуговування та ремонту комп'ютерного обладнання та оргтехніки.
2.11. Розроблення та реалізація комплексних заходів по забезпеченню належного санітарно-технічного, протипожежного стану адмінбудинку.
2.12. Контроль за використанням відповідно до нормативних документів технічного та технологічного обладнання Міністерства.
2.13. Здійснення заходів з питань забезпечення охорони приміщень та майна Міністерства.
2.14. Вивчає фактичний стан та формує пропозиції щодо проведення будівництва, реконструкції і капітальних ремонтів баз олімпійської та параолімпійської підготовки, підприємств і закладів фізичної культури та спорту.
2.15. Розробляє концепції довгострокового розвитку баз олімпійської та параолімпійської підготовки.
2.16. Контролює застосування та дотримання Державних будівельних норм щодо складання, порядку розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва та реконструкції баз олімпійської та параолімпійської підготовки, підприємств і закладів фізичної культури та спорту.
2.17. Розглядає та затверджує плани реконструкції, будівництва, капітального ремонту.
2.18. Узгоджує необхідну документацію, пов'язану з вибором ділянки для будівництва, бере участь у підготовці та поданні матеріалів щодо земельних відводів.
2.19. Затверджує завдання на проектування і будівництво об'єктів, які відносяться до компетенції Міністерства. Розглядає та приймає участь у експертній оцінці проектно-кошторисної документації, бере участь у підготовці техніко-економічних висновків і затверджує в установленому порядку розроблені проектів по об'єктах сфери фізичної культури та спорту Міністерства.
2.20. Спільно з центральним органом виконавчої влади з регіонального розвитку та будівництва у бере участь у розробці і коригуванні державних будівельних норм, формуванні планів типового та експериментального проектування по спортивних спорудах.
2.21. Здійснює контроль за ходом робіт та освоєнням виділених коштів на будівництво, реконструкцію та ремонт спортивних споруд та об'єктів сфери управління Міністерства, участь у прийнятті в дію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженні актів вводу.
2.22. Організовує проведення капітальних і поточних ремонтів будинків, у яких розміщено Міністерство та забезпечує контроль за їх проведенням.
3. Функції Управління
3.1. Підготовка пропозицій з питань створення та розвитку матеріально-технічної бази спорту вищих досягнень при розробці проекту Закону України "Про Державний бюджет України" та загальнодержавних програм економічного і соціального розвитку України, формування та реалізації інвестиційної політики за основними напрямками діяльності.
3.2. Підготовка та впровадження нормативно-правової бази з питань фізичної культури та спорту, відповідно до компетенції управління.
3.3. Внесення пропозицій з питань оподаткування, приватизації, демонополізації та реструктуризації підприємств, установ та організацій у сфері фізичної культури та спорту.
3.4. Організація проведення інвентаризації спортивних баз і споруд. Здійснення роботи по впровадженню Єдиного електронного всеукраїнського реєстру спортивних споруд.
3.5. Опрацювання питань щодо земельного оподаткування закладів фізичної культури і спорту. Підготовка пропозицій та переліку спортивних об'єктів, що звільняються від плати за землю.
3.6. Участь в організації підготовки та проведенні виставок-ярмарок вітчизняного та зарубіжного спортивного обладнання.
3.7. Здійснення в межах своїх повноважень контролю за використанням державних фінансових і матеріальних ресурсів, що виділяються для реалізації фізкультурно-спортивних програм.
3.8. Здійснення в межах повноважень, та визначених законодавством, функцій управління майном підприємств, установ та організацій фізичної культури та спорту, що входять до сфери управління Міністерства.
3.9. Формування переліку баз олімпійської та параолімпійської підготовки, підготовка розрахунків асигнувань і здійснення контролю за проведенням будівництва, реконструкції, ремонту та оснащення баз олімпійської підготовки.
3.10. Здійснення контролю за ефективним використанням і технічним станом баз олімпійської та параолімпійської підготовки, центрів та спортивних споруд.
3.11. Розробка у встановленому порядку прогнозів та планів розвитку підприємств фізичної культури та спорту, що входять до сфери управління Міністерства. Підготовка висновків з питань розташування нових, розширення діючих олімпійських баз і центрів, спортивних споруд, необхідних для підготовки спортсменів спорту вищих досягнень.
3.12. Аналіз стану роботи спортивних споруд, ефективність їх використання, розробка і внесення на затвердження в установленому порядку нормативних документів щодо експлуатації фізкультурно-оздоровчих та спортивних споруд.
3.13. Здійснення у встановленому порядку зовнішньоекономічних зв'язків з питань, що відносяться до компетенції Управління, вивчення та впровадження міжнародних стандартів з питань розвитку та використання спортивних споруд, розширення і зміцнення співробітництва в цій галузі.
3.14. Здійснення контролю за додержанням нормативів з технічної експлуатації та використання спортивних споруд, їх інженерно-технічним обстеженням. Контроль за підготовкою спортивних споруд та підприємств до роботи в весняно-літній та осінньо-зимовий періоди, дотриманням норм і правил протипожежних заходів, техніки безпеки на підвідомчих підприємствах і спортивних закладах, а також санітарно-технічних та екологічних норм і правил, порядком проведення масових спортивних та видовищних заходів на спортивних спорудах.
3.15. Формування переліку об'єктів для приватизації або мораторію на них у зв'язку з їх загальнодержавним значенням для внесення у встановленому порядку на затвердження Верховною Радою України. Підготовка необхідних матеріалів з приватизації об'єктів незавершеного будівництва, прийняття участі в приватизаційних комісіях з цих питань.
3.16. Участь у затвердженні статутів підвідомчих підприємств і закладів, укладанні контрактів з їх керівниками.
3.17. Здійснення обліку та контролю за використанням службових приміщень, підготовка пропозицій по їх розподілу та оренді.
3.18. Підготовка та внесення пропозицій, в межах компетенції Управління, щодо кошторисних витрат на матеріально-технічне забезпечення діяльності Міністерства.
3.16. Забезпечення придбання, прийому, збереження та відпуску матеріальних цінностей.
3.17. Підготовка пропозицій та здійснення заходів із забезпечення апарату Міністерства комп'ютерною та оргтехнікою.
3.18. Контроль за забезпечення адмінбудинків Міністерства водою, тепловою і електричною енергією.
3.19. Контроль за роботою спеціалістів з господарського обслуговування інженерних мереж адмінбудинків Міністерства.
3.20. Контроль за виконанням обов'язків працівниками служби охорони по дотриманню правил пропускного режиму, охороні службових приміщень і майна.
3.21. Підготовка та внесення пропозицій, в межах компетенції Управління, до матеріалів необхідних для розгляду на колегіях Міністерства.
4. Права Управління
4.1. Отримання в установленому законодавством порядку від центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування інформації, документів та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Управління завдань.
4.2. Внесення пропозицій для прийняття заходів по усуненню недоліків у використанні майна Міністерства.
4.3. За погодженням з Міністром, залучення спеціалістів центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій у сфері фізичної культури та спорту (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до компетенції Управління.
4.4. Підготовка пропозицій щодо заохочення або притягнення у встановленому порядку до дисциплінарної відповідальності керівників підприємств, установ і організацій, у сфері фізичної культури та спорту.
4.5. Отримання від структурних підрозділів Міністерства документів, довідок та інших матеріалів, необхідних для виконання покладених на Управління завдань.
4.6. Отримання у встановленому порядку від установ, державних та громадських організацій фізкультурно-спортивного спрямування даних, передбачених формами звітності, затвердженими органами статистики України з питань, що віднесені до компетенції Управління.
4.7. Залучення у встановленому порядку до розробки актуальних питань у сфері фізичної культури та спорту спеціалістів центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій, за узгодженням з їх керівництвом.
4.8. Проведення нарад з питань, що входять до компетенції Управління, залучення у встановленому порядку для участі в них працівників органів державного управління, спортивних товариств і відомств, структурних підрозділів Міністерства, а також інших центральних органів виконавчої влади, установ і організацій, за узгодженням з їх керівництвом.
4.9. Начальник Управління, а в разі відсутності, його заступник має право підпису документів, що направляються від імені Управління з питань, що входять до його компетенції, на адреси організацій, установ, об'єднань і підприємств.
4.10. Користування в установленому порядку інформаційним банком даних, системою зв'язку та комунікацій Міністерства.
5. Керівництво Управління
Керівництво діяльністю Управління здійснює начальник управління, а у разі його відсутності заступник начальника управління який:
5.1. Організовує роботу Управління та несе персональну відповідальність за виконання делегованих Управлінню функцій.
5.2. Розробляє положення про Управління, розробляє та затверджує посадові інструкції.
5.3. Здійснює розподіл обов'язків між працівниками Управління.
5.4. Визначає ступінь повноважень та відповідальності працівників Управління за виконання посадових інструкцій, проводить наради.
5.5. Забезпечує виконання працівниками Управління наказів Міністерства, розпоряджень та доручень Міністра, а також доручень заступника Міністра, до функціональних обов'язків якого входить контроль та координація діяльності Управління.
5.6. Вносить пропозиції про заохочення працівників Управління або винесення догани.
5.7. Вносить пропозиції заступнику Міністра щодо формування кадрового резерву, призначення на посади та звільнення з посад працівників Управління.
5.8. За дорученням Міністра або заступника Міністра, до функціональних обов'язків якого входить контроль та координація діяльності Управління, представляє Міністерство в державних і громадських установах з питань, що входять до компетенції Управління.
5.9. Відповідно до компетенції, вносить пропозиції до планів роботи Міністерства, складає плани роботи Управління та контролює їх виконання.

................
Перейти до повного тексту