1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ЕНЕРГЕТИЧНИХ РЕСУРСІВ
Н А К А З
21.08.2009 N 104
Про внесення змін до Регламенту Національного агентства України з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 8 липня 2009 р. N 712 "Про внесення змін до Регламенту Кабінету Міністрів України" та постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2009 р. N 531 "Питання посилення взаємодії органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з підготовки та прийняття нормативно-правових актів"
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до Регламенту Національного агентства України з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів, затвердженого наказом від 18 квітня 2008 року N 62, виклавши його в редакції, що додається.
2. Відділу кадрів та діловодного забезпечення (Лихотворик О.Ю.) довести цей наказ керівникам усіх структурних підрозділів до відома та використання у роботі.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова С.Єрмілов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ НАЕР
21.08.2009 N 104
РЕГЛАМЕНТ
національного агентства України з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів (НАЕР)
I. Загальні положення
1. Цей Регламент встановлює порядок організації діяльності Національного агентства України з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів (далі - НАЕР), пов'язаної із здійсненням його повноважень.
2. НАЕР спрямовує свою діяльність на виконання Конституції і законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства.
3. НАЕР в межах своїх повноважень на основі та на виконання актів законодавства видає накази, організовує і контролює їх виконання, а в разі потреби видає разом з іншими органами виконавчої влади спільні акти.
У випадках, передбачених законодавством, рішення НАЕР, прийняті в межах його повноважень, є обов'язкові для виконання центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і громадянами.
4. НАЕР під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, а також з відповідними органами інших держав.
5. Діяльність НАЕР є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації про неї на веб-сайті, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівних працівників НАЕР.
Інформація про діяльність НАЕР надається громадянам, представникам засобів масової інформації відповідно до закону.
II. Організація роботи НАЕР
Планування роботи
6. НАЕР розробляє та затверджує річний план заходів з виконання покладених на нього завдань (далі - річний план).
7. Заходи, передбачені у річному плані, повинні відповідати напрямам діяльності Агентства, зокрема, визначених Положенням про НАЕР, бюджетними програмами, а результативні показники річного плану - результативним показникам відповідних бюджетних програм.
8. У річному плані визначаються:
перелік завдань (робіт), що повинні бути виконані;
відповідальні за виконання завдань (робіт);
строки виконання завдань (робіт), проведення оцінки та підготовки звітності;
результативні показники виконання плану.
9. Річний план розробляється структурним підрозділом центрального апарату НАЕР (далі - структурний підрозділ), визначеним Головою НАЕР.
10. Для розроблення річного плану може бути утворена за рішенням Голови НАЕР робоча група з представників структурних підрозділів, центральних і місцевих органів виконавчої влади.
11. Після прийняття Закону про Державний бюджет України на відповідний рік розроблений річний план у двотижневий строк коригується і затверджується наказом Голови НАЕР та розміщується на веб-сайті НАЕР.
12. Структурні підрозділи провадять свою діяльність згідно з квартальним або місячним планами, що розробляються на підставі річного плану та затверджуються Головою НАЕР або його заступником (відповідно до розподілу обов'язків).
13. Моніторинг виконання річного плану проводиться щокварталу відділом кадрів та діловодного забезпечення НАЕР.
14. По закінченні строку дії річного плану НАЕР готує звіт про його виконання, який підлягає опублікуванню.
Визначення повноважень керівництва та інших працівників апарату НАЕР
15. Повноваження Голови НАЕР визначаються законодавством.
16. Розподіл обов'язків між заступниками Голови НАЕР здійснює Голова НАЕР відповідно до законодавства.
Розподіл обов'язків затверджується наказом Голови НАЕР, в якому визначаються:
перелік закріплених за відповідним заступником обов'язків, що випливають з покладених на НАЕР завдань та функцій;
перелік структурних підрозділів, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється відповідним заступником.
17. Положення про структурний підрозділ розробляється керівником відповідного підрозділу, погоджується із заступником Голови НАЕР (відповідно до розподілу обов'язків) і затверджується Головою НАЕР.
18. Обов'язки керівника структурного підрозділу визначаються положенням про структурний підрозділ. Обов'язки інших працівників структурних підрозділів визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються заступником Голови НАЕР (відповідно до розподілу обов'язків).
Консультативні, дорадчі органи
19. НАЕР для забезпечення здійснення своїх повноважень може утворювати постійні і тимчасові консультативні, дорадчі органи. Рішення про утворення зазначених органів приймає Голова НАЕР.
20. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції НАЕР, та обговорення найважливіших напрямів його діяльності утворюється колегія Агентства, порядок діяльності якої визначається Загальним положенням про колегію центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2003 р. N 1569.
21. Кількісний і персональний склад консультативних, дорадчих органів і положення про них затверджує Голова НАЕР.
Управління персоналом та проходження державної служби
22. Організація кадрової роботи у НАЕР здійснюється згідно з окремим планом, що складається на підставі річного плану, в якому визначаються заходи з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.
23. Прийняття на державну службу в НАЕР здійснюється в порядку, визначеному законодавством.
Прийняття працівників на роботу до НАЕР на посади, що не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.
24. Тривалість робочого часу державних службовців визначається відповідно до законодавства про працю з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про державну службу".
25. З метою своєчасного та в повному обсязі виконання завдань і доручень керівництва НАЕР встановлюється в разі потреби чергування працівників структурних підрозділів (згідно з графіком, затвердженим заступником Голови НАЕР).
Перебування у робочий час працівників структурних підрозділів за межами приміщень НАЕР з метою вирішення службових питань погоджується з керівниками відповідних підрозділів. Керівники структурних підрозділів повідомляють про свою відсутність у робочий час у зв'язку із службовою необхідністю заступникам Голови, які здійснюють керівництво відповідними підрозділами, або відповідному керівникові вищого рівня.
26. У НАЕР формується кадровий резерв, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню. Із зарахованими до кадрового резерву особами проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації.
З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву, або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах у структурних підрозділах.
27. З метою підвищення ефективності роботи державних службовців та забезпечення відповідальності за доручену справу один раз на три роки проводиться атестація державних службовців, порядок проведення якої визначається Положенням про проведення атестації державних службовців, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 р. N 1922.
У період між атестаціями проводиться щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов'язків відповідно до Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань, затвердженого наказом Головдержслужби від 31.10.2003 р. N 122.
Результати атестації та щорічної оцінки беруться до уваги керівництвом та кадровою службою НАЕР під час проведення ротації кадрів на окремих посадах.
28. НАЕР розглядає і вносить пропозиції щодо нагородження державними нагородами, здійснює інші заходи щодо заохочення працівників центрального апарату НАЕР, Державної інспекції з енергозбереження та її територіальних органів і підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління НАЕР.
III. Нормотворча діяльність
29. Нормотворча діяльність НАЕР провадиться на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства, а також з ініціативи НАЕР.
30. Підготовка та внесення на розгляд Кабінету Міністрів України проектів нормативно-правових актів здійснюється у порядку, встановленому Регламентом Кабінету Міністрів України, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. N 950.
31. Розроблення проекту нормативно-правового акта у НАЕР покладається на структурний підрозділ відповідно до його компетенції.
32. Для розроблення проекту нормативно-правового акта може утворюватися за наказом Голови НАЕР робоча група.
33. У процесі розроблення проекту нормативно-правового акта:
проводиться аналіз стану справ у відповідній сфері правового регулювання та причин, що обумовлюють необхідність підготовки проекту; визначається предмет правового регулювання, механізм вирішення питання, що потребує врегулювання;
перевіряється його відповідність актам законодавства вищої юридичної сили, чинним міжнародним договорам України та забезпечується опрацювання проекту з урахуванням acquis cornmunautaire, якщо проект за предметом правового регулювання належить до сфери, правовідносини в якій регулюються законодавством ЄС;
забезпечується погодження проекту з іншими заінтересованими органами виконавчої влади та у разі потреби вносяться необхідні поправки;

................
Перейти до повного тексту