1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
Н А К А З
27.10.2009 N 457
Про затвердження положень про колегії УМВС України на залізницях
З метою подальшого вдосконалення роботи управлінь МВС України на залізницях на головних напрямках боротьби зі злочинністю, забезпечення особистої безпеки громадян, захисту їх прав і свобод, законних інтересів, охорони й забезпечення громадського порядку та колективного вироблення управлінських рішень з основних напрямків оперативно-службової діяльності
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
1.1. Положення про колегію Управління Міністерства внутрішніх справ України на Донецькій залізниці (додаток 1).
1.2. Положення про колегію Управління Міністерства внутрішніх справ України на Львівській залізниці (додаток 2).
1.3. Положення про колегію Управління Міністерства внутрішніх справ України на Одеській залізниці (додаток 3).
1.4. Положення про колегію Управління Міністерства внутрішніх справ України на Південній залізниці (додаток 4).
1.5. Положення про колегію Управління Міністерства внутрішніх справ України на Південно-Західній залізниці (додаток 5).
1.6. Положення про колегію Управління Міністерства внутрішніх справ України на Придніпровській залізниці (додаток 6).
2. Першим заступникам, заступникам начальника, керівникам підпорядкованих підрозділів управлінь Міністерства внутрішніх справ на залізницях організувати роботу колегії та підготовку матеріалів до її засідання відповідно до вимог затверджених вище положень.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра генерал-полковника міліції Клюєва М.М.
4. Наказ надіслати за належністю.
Міністр Ю.В.Луценко
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МВС
27.10.2009 N 457
ПОЛОЖЕННЯ
про колегію Управління Міністерства внутрішніх справ України на Донецькій залізниці
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає загальні засади утворення і діяльності колегії в Управлінні Міністерства внутрішніх справ України на Донецькій залізниці (далі - Управління).
1.2. Колегія Управління (далі - колегія) є дорадчим органом і утворюється за рішенням Міністра внутрішніх справ України для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Управління та обговорення найважливіших напрямків його діяльності.
1.3. У своїй роботі колегія керується Конституцією України, Законом України "Про міліцію", іншими законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами МВС, актами місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування з питань забезпечення правопорядку, прийнятими в межах їх повноважень, Положенням про Управління Міністерства внутрішніх справ України на Донецькій залізниці та цим Положенням.
2. Функції колегії
2.1. Колегія:
2.1.1. Обговорює і приймає рішення щодо перспектив і найважливіших напрямків діяльності Управління.
2.1.2. Розглядає пропозиції щодо:
формування та реалізації державної політики у сфері захисту прав і свобод громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, організації боротьби зі злочинністю, охорони громадського порядку та забезпечення громадської безпеки;
удосконалення чинного законодавства;
забезпечення співпраці з місцевими органами державної влади та місцевого самоврядування, які знаходяться на території обслуговування Управління, під час виконання покладених на них завдань з питань правоохоронної діяльності.
2.1.3. Обговорює прогнози і програми боротьби зі злочинністю на території обслуговування Управління та визначає шляхи їх реалізації.
2.1.4. Розробляє пропозиції щодо вдосконалення діяльності Управління і його органів і підрозділів.
2.1.5. Аналізує стан роботи з питань забезпечення прав і свобод людини і громадянина.
2.1.6. Розглядає результати роботи органів і підрозділів Управління, а також підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління.
2.1.7. Аналізує стан дотримання органами і підрозділами Управління Конституції України, законів України, виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правових актів МВС та Управління, організаційно-кадрової роботи та виконавської дисципліни.
2.1.8. Розглядає питання про стан дотримання органами та підрозділами Управління фінансової дисципліни, збереження та використання державного майна, матеріально-технічних ресурсів, здійснення внутрішнього фінансового контролю та усунення виявлених недоліків.
2.1.9. Розглядає інші питання, пов'язані з виконанням функцій, що випливають з покладених на Управління завдань.
3. Склад колегії
3.1. До складу колегії входять:
начальник Управління (голова колегії);
перші заступники та заступники начальника Управління;
інші керівники органів і підрозділів Управління.
3.2. Члени колегії затверджуються та увільняються від обов'язків членів колегії Міністром внутрішніх справ України за поданням начальника Управління. Кількісний склад колегії визначає Міністр внутрішніх справ України.
4. Планування роботи колегії
4.1. Робота колегії планується відповідно до затвердженого її головою плану засідань на півріччя (як правило, по одному засіданню на місяць), у якому зазначаються питання, які необхідно розглянути, строк подання матеріалів, особи, відповідальні за підготовку і подання матеріалів на засідання колегії, орієнтовна дата його проведення.
4.2. Пропозиції до проекту плану роботи колегії вносять члени колегії та керівники органів і підрозділів Управління після погодження з першими заступниками, заступниками начальника Управління за посадою і службами-співвиконавцями.
4.3. Сформульовані питання подаються для узагальнення до штабу до 1 червня і 1 грудня із зазначенням термінів розгляду та найменуванням органів і підрозділів Управління, відповідальних за їх підготовку.
4.4. Проект плану роботи колегії штаб Управління візує у членів колегії та в керівників заінтересованих органів і підрозділів Управління, а в червні та грудні кожного року подає начальникові Управління на затвердження.
4.5. Затверджений план засідань колегії розсилається членам колегії, керівникам органів і підрозділів не пізніше ніж за десять днів до початку півріччя (року).
4.6. Зміни до плану роботи колегії вносяться тільки за згодою начальника Управління або особи, яка виконує його обов'язки, за мотивованим рапортом заінтересованих посадових осіб, який подається ними не пізніше ніж за місяць до розгляду запланованого питання на засіданні колегії.
До подання начальникові Управління рапорт підлягає обов'язковому узгодженню зі штабом.
4.7. Додаткові питання можуть бути включені до порядку денного засідання колегії за рішенням її голови не пізніше ніж за десять днів до чергового засідання.
5. Організація роботи колегії
5.1. Організаційною формою роботи колегії є засідання. Засідання колегії проводяться, як правило, один раз на місяць, позапланові - по мірі потреби. Голова колегії може визначити іншу періодичність проведення засідань колегії.
У разі необхідності можуть проводитися розширені та виїзні засідання колегії, а також спільні - з місцевими органами державної влади та місцевого самоврядування, прокуратури, іншими органами виконавчої влади, які знаходяться на території обслуговування Управління.
Для координації роботи з підготовки засідань колегії, перевірки правильності оформлення матеріалів, оперативного вирішення питань, пов'язаних з організаційним забезпеченням діяльності колегії, узагальнення та аналізу матеріалів її роботи наказом начальника Управління призначається секретар колегії.
5.2. Планові питання вносяться на розгляд колегії після попереднього вивчення фактичного стану справ. Відповідальність за своєчасну та якісну їх підготовку покладається особисто на перших заступників, заступників начальника Управління за посадами, керівників органів і підрозділів, які внесли пропозиції щодо їх розгляду, або тих керівників, яким вони доручалися безпосередньо начальником Управління. Співвиконавці забезпечують подання необхідної інформації до служби-виконавця та беруть участь у розробленні відповідних документів.
5.3. Підготовка позапланових питань проводиться за вказівкою або за дорученням начальника Управління, а також на підставі схваленого ним мотивованого рапорту його перших заступників, заступників або керівників органів і підрозділів Управління в такому ж порядку, що й планові.
5.4. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання колегії визначаються головою колегії.
5.5. Підготовка порядку денного засідання колегії згідно із затвердженим планом засідань та з урахуванням унесених пропозицій забезпечують перші заступники, заступники начальника Управління за посадою, які не пізніше ніж за десять днів до засідання подають голові колегії на погодження.
5.6. Керівники органів і підрозділів Управління, відповідальні за підготовку матеріалів на засідання колегії, надають їх до штабу не пізніше ніж за сім днів до чергового засідання з метою перевірки правильності їх оформлення.
У разі виявлення невідповідності поданих матеріалів вимогам, викладеним у п. 5.8 Положення матеріали повертаються органу або підрозділу, відповідальному за їх підготовку, для доопрацювання. Термін усунення недоліків не повинен перевищувати однієї доби.
5.7. Підготовлені для розгляду на засіданні колегії матеріали, що пройшли перевірку і отримали позитивну оцінку штабу, доповідаються першими заступниками, заступниками начальника Управління, відповідальними за їх підготовку, голові колегії не пізніше ніж за п'ять днів до засідання колегії.
5.8. На розгляд колегії подаються:
1) проект порядку денного засідання колегії з визначенням доповідача з кожного питання;
2) довідка з питань порядку денного засідання колегії з викладенням обґрунтованих висновків і пропозицій (довідка повинна містити в собі стислий, але разом з тим повний і об'єктивний виклад суті питання. Якщо з того чи іншого питання раніше приймалися рішення колегії, видавалися інші управлінські рішення, ця довідка має відображати результати роботи з їх виконання, а за потребу - мотивовані пропозиції щодо їх доповнення чи змін. Обсяг довідки не повинен перевищувати п'яти аркушів друкованого тексту. Вона підписується керівником органу або підрозділу, відповідального за підготовку питання, і візується відповідним першим заступником, заступником начальника Управління);
3) проект рішення колегії (в обов'язковому порядку повинен бути погоджений та завізований першими заступниками, заступниками начальника Управління та керівниками зацікавлених органів і підрозділів Управління. При виникненні суперечностей щодо пропозицій до проекту рішення колегії, які не були враховані під час його підготовки, керівники відповідних органів і підрозділів свої зауваження і пропозиції викладають у записці, що додається до проекту);
4) список членів колегії;
5) список запрошених осіб, які виявили бажання взяти участь в обговоренні питань порядку денного засідання колегії;
6) список посадових осіб, які викликаються на засідання колегії, із зазначенням їх прізвищ, імен, по батькові та займаних посад (списки подаються до штабу відділом кадрового забезпечення);
7) довідкові матеріали (розрахунки, статистичні матеріали, звіти, діаграми, таблиці тощо), що безпосередньо стосуються питання порядку денного.
Усі документи повинні бути в друкованому вигляді та відповідати вимогам діловодства.
5.9. Членам колегії підготовлені в установленому порядку матеріали надаються не пізніше ніж за три дні до засідання, а в разі проведення позачергового засідання - не пізніше ніж за один день до засідання.
5.10. Повідомлення запрошеним особам, які виявили бажання взяти участь в обговоренні питань порядку денного засідання колегії, про дату і час засідання колегії покладається на штаб Управління.
Виклик керівників територіальних органів і підрозділів Управління, визначення форми одягу, складання списків, облік та їх реєстрація - на відділ кадрового забезпечення.
5.11. Організаційне забезпечення підготовки та проведення колегії покладається на штаб та відділ документального забезпечення та режиму Управління, а в разі проведення виїзних засідань - також й на керівників територіальних підрозділів.
Матеріально-технічне, інформаційне та інші види забезпечення засідань колегії здійснюється відповідними підрозділами Управління за напрямками діяльності.
Режим секретності під час роботи колегії забезпечується відділом документального забезпечення та режиму Управління.
6. Порядок проведення засідання колегії
6.1. Засідання колегії веде її голова, а в разі його відсутності - особа, на яку покладено виконання обов'язків начальника Управління.
6.2. Засідання колегії проводиться в разі, коли в ньому беруть участь не менше ніж дві третини загальної кількості членів колегії.
6.3. Члени колегії беруть участь у засіданнях колегії особисто.
6.4. Якщо член колегії не може бути присутнім на засіданні, він має право попередньо подати голові колегії відповідні пропозиції в письмовій формі.
6.5. На колегію запрошуються лише ті керівники і працівники, які мають безпосереднє відношення до питання, що обговорюється. Склад учасників засідання визначає голова колегії, а в разі його відсутності - особа, яка виконує його обов'язки, з урахуванням пропозицій органу або підрозділу, що готував питання.
Особи, запрошені на засідання колегії для розгляду окремих питань, можуть бути присутніми під час розгляду інших питань лише з дозволу голови колегії.
6.6. Члени колегії і особи, запрошені для участі в розгляді окремих питань, беруть участь в їх обговоренні, вносять пропозиції, дають необхідні пояснення.
Доповідачі, співдоповідачі, учасники обговорення питань після засідання колегії передають тексти своїх виступів секретареві колегії.
6.7. Головуючий на засіданні колегії може прийняти рішення про закритий розгляд питань порядку денного.
Під час закритих засідань колегії (закритого обговорення окремих питань) підготовка матеріалів, оформлення рішень, які приймаються, здійснюється відповідно до законодавства та нормативно-правових актів МВС, що регламентують режим секретності.
6.8. Рішення колегії приймаються з кожного питання порядку денного відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії.
За розпорядженням головуючого може застосовуватися процедура таємного голосування.
Думка відсутнього члена колегії з питань порядку денного засідання, подана в письмовій формі, розглядається на засіданні колегії і враховується під час голосування.
6.9. З дозволу голови колегії рішення з окремих питань може прийматися без обговорення на засіданні колегії шляхом опитування її членів.
6.10. Хід засідання колегії та обговорення питань, винесених на її розгляд, фіксуються в протоколі секретарем колегії, а також за допомогою технічних засобів - підрозділом зв'язку.
6.11. Голова колегії приймає рішення щодо присутності в залі під час засідання колегії представників засобів масової інформації та проведення ними кіно-, відео-, фотозйомки і звукозапису.
6.12. Після засідання колегії орган або підрозділ (керівник), відповідальний за підготовку питань, протягом десяти днів (якщо головою колегії не встановлено інший термін) доопрацьовує проект рішення колегії з урахуванням зауважень і пропозицій, висловлених під час обговорення питань порядку денного, погоджує його з членами колегії і подає на розгляд голові колегії.
Рішення, що приймаються без обговорення на засіданні, повинні бути завізовані не менш ніж половиною членів колегії.
Доручення з організаційних, процедурних і контрольних питань, дані під час засідання колегії, вносяться до протоколу засідання (без видання наказу), який підписують головуючий та секретар колегії.
Рішення спільних засідань колегії підписуються головами відповідних колегій.
6.13. У разі виникнення розбіжностей між головою та іншими членами колегії під час прийняття рішення начальник Управління проводить у життя своє рішення, доповідаючи в разі потреби про розбіжності, що виникли, Міністрові внутрішніх справ України.
Рішення колегії оголошуються наказами начальника Управління.
6.14. Рішення колегії доводяться до відома членів колегії, керівників органів і підрозділів, у частині, що їх стосується.
Тиражування і розсилання рішення та протоколу колегії проводиться підрозділом документального забезпечення Управління за списком, підготовленим органом або підрозділом - ініціатором розгляду питання.
6.15. Схвалені колегією проекти наказів, інструкцій, настанов, положень та інших нормативно-правових актів після їх доопрацювання і візування в перших заступників, заступників начальника Управління, заінтересованих керівників органів і підрозділів та в юридичному підрозділі в установлений колегією термін подаються на підпис начальникові Управління.
6.16. Облік, зберігання оригіналів рішень колегії, протоколів її засідань, а також виступів учасників колегії здійснюється відділом документального забезпечення та режиму Управління.
Записи колегії, зроблені за допомогою технічних засобів, обліковуються, зберігаються, видаються для роботи та знищуються в установленому порядку підрозділом зв'язку Управління.
7. Контроль за виконанням рішень колегії
7.1. Контроль за виконанням рішень колегії здійснюється першими заступниками, заступниками начальника Управління, керівниками органів і підрозділів Управління за напрямками діяльності, штабом та ініціативно секретарем колегії.
7.2. Питання перенесення строків реалізації заходів, визначених рішеннями колегії та протоколами її засідань, зняття їх з контролю у зв'язку із втратою актуальності без виконання вирішуються виключного головою колегії за мотивованим рапортом керівника органу або підрозділу - відповідального виконавця, завізованим відповідним першим заступником, заступником начальника Управління і погодженим зі штабом.
7.3. Колегія розглядає на своїх засіданнях стан виконання прийнятих нею рішень.
Начальник Управління
МВС України
на Донецькій залізниці
полковник міліції



С.П.Безрук
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МВС
27.10.2009 N 457
ПОЛОЖЕННЯ
про колегію Управління Міністерства внутрішніх справ України на Львівській залізниці
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає загальні засади утворення і діяльності колегії в Управлінні Міністерства внутрішніх справ України на Львівській залізниці (далі - Управління).
1.2. Колегія Управління (далі - колегія) є дорадчим органом і утворюється за рішенням Міністра внутрішніх справ України для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Управління та обговорення найважливіших напрямків його діяльності.
1.3. У своїй роботі колегія керується Конституцією України, Законом України "Про міліцію", іншими законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами МВС, актами місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування з питань забезпечення правопорядку, прийнятими в межах їх повноважень, Положенням про Управління Міністерства внутрішніх справ України на Львівській залізниці та цим Положенням.
2. Функції колегії
2.1. Колегія:
2.1.1. Обговорює і приймає рішення щодо перспектив і найважливіших напрямків діяльності Управління.
2.1.2. Розглядає пропозиції щодо:
формування та реалізації державної політики у сфері захисту прав і свобод громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, організації боротьби зі злочинністю, охорони громадського порядку та забезпечення громадської безпеки;
удосконалення чинного законодавства;
забезпечення співпраці з місцевими органами державної влади та місцевого самоврядування, які знаходяться на території обслуговування Управління, під час виконання покладених на них завдань з питань правоохоронної діяльності.
2.1.3. Обговорює прогнози і програми боротьби зі злочинністю на території обслуговування Управління та визначає шляхи їх реалізації.
2.1.4. Розробляє пропозиції щодо вдосконалення діяльності Управління і його органів і підрозділів.
2.1.5. Аналізує стан роботи з питань забезпечення прав і свобод людини і громадянина.
2.1.6. Розглядає результати роботи органів і підрозділів Управління, а також підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління.
2.1.7. Аналізує стан дотримання органами і підрозділами Управління Конституції України, законів України, виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правових актів МВС та Управління, організаційно-кадрової роботи та виконавської дисципліни.
2.1.8. Розглядає питання про стан дотримання органами та підрозділами Управління фінансової дисципліни, збереження та використання державного майна, матеріально-технічних ресурсів, здійснення внутрішнього фінансового контролю та усунення виявлених недоліків.
2.1.9. Розглядає інші питання, пов'язані з виконанням функцій, що випливають з покладених на Управління завдань.
3. Склад колегії
3.1. До складу колегії входять:
начальник Управління (голова колегії);
перші заступники та заступники начальника Управління;
інші керівники органів і підрозділів Управління.
3.2. Члени колегії затверджуються та увільняються від обов'язків членів колегії Міністром внутрішніх справ України за поданням начальника Управління. Кількісний склад колегії визначає Міністр внутрішніх справ України.
4. Планування роботи колегії
4.1. Робота колегії планується відповідно до затвердженого її головою плану засідань на півріччя (як правило, по одному засіданню на місяць), у якому зазначаються питання, які необхідно розглянути, строк подання матеріалів, особи, відповідальні за підготовку і подання матеріалів на засідання колегії, орієнтовна дата його проведення.
4.2. Пропозиції до проекту плану роботи колегії вносять члени колегії та керівники органів і підрозділів Управління після погодження з першими заступниками, заступниками начальника Управління за посадою і службами-співвиконавцями.
4.3. Сформульовані питання подаються для узагальнення до штабу до 1 червня і 1 грудня із зазначенням термінів розгляду та найменуванням органів і підрозділів Управління, відповідальних за їх підготовку.
4.4. Проект плану роботи колегії штаб Управління візує у членів колегії та в керівників заінтересованих органів і підрозділів Управління, а в червні та грудні кожного року подає начальникові Управління на затвердження.
4.5. Затверджений план засідань колегії розсилається членам колегії, керівникам органів і підрозділів не пізніше ніж за десять днів до початку півріччя (року).
4.6. Зміни до плану роботи колегії вносяться тільки за згодою начальника Управління або особи, яка виконує його обов'язки, за мотивованим рапортом заінтересованих посадових осіб, який подається ними не пізніше ніж за місяць до розгляду запланованого питання на засіданні колегії.
До подання начальникові Управління рапорт підлягає обов'язковому узгодженню зі штабом.
4.7. Додаткові питання можуть бути включені до порядку денного засідання колегії за рішенням її голови не пізніше ніж за десять днів до чергового засідання.
5. Організація роботи колегії
5.1. Організаційною формою роботи колегії є засідання. Засідання колегії проводяться, як правило, один раз на місяць, позапланові - по мірі потреби. Голова колегії може визначити іншу періодичність проведення засідань колегії.
У разі необхідності можуть проводитися розширені та виїзні засідання колегії, а також спільні - з місцевими органами державної влади та місцевого самоврядування, прокуратури, іншими органами виконавчої влади, які знаходяться на території обслуговування Управління.
Для координації роботи з підготовки засідань колегії, перевірки правильності оформлення матеріалів, оперативного вирішення питань, пов'язаних з організаційним забезпеченням діяльності колегії, узагальнення та аналізу матеріалів її роботи наказом начальника Управління призначається секретар колегії.
5.2. Планові питання вносяться на розгляд колегії після попереднього вивчення фактичного стану справ. Відповідальність за своєчасну та якісну їх підготовку покладається особисто на перших заступників, заступників начальника Управління за посадами, керівників органів і підрозділів, які внесли пропозиції щодо їх розгляду, або тих керівників, яким вони доручалися безпосередньо начальником Управління. Співвиконавці забезпечують подання необхідної інформації до служби-виконавця та беруть участь у розробленні відповідних документів.
5.3. Підготовка позапланових питань проводиться за вказівкою або за дорученням начальника Управління, а також на підставі схваленого ним мотивованого рапорту його перших заступників, заступників або керівників органів і підрозділів Управління в такому ж порядку, що й планові.
5.4. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання колегії визначаються головою колегії.
5.5. Підготовка порядку денного засідання колегії згідно із затвердженим планом засідань та з урахуванням унесених пропозицій забезпечують перші заступники, заступники начальника Управління за посадою, які не пізніше ніж за десять днів до засідання подають голові колегії на погодження.
5.6. Керівники органів і підрозділів Управління, відповідальні за підготовку матеріалів на засідання колегії, надають їх до штабу не пізніше ніж за сім днів до чергового засідання з метою перевірки правильності їх оформлення.
У разі виявлення невідповідності поданих матеріалів вимогам, викладеним у п. 5.8 Положення матеріали повертаються органу або підрозділу, відповідальному за їх підготовку, для доопрацювання. Термін усунення недоліків не повинен перевищувати однієї доби.
5.7. Підготовлені для розгляду на засіданні колегії матеріали, що пройшли перевірку і отримали позитивну оцінку штабу, доповідаються першими заступниками, заступниками начальника Управління, відповідальними за їх підготовку, голові колегії не пізніше ніж за п'ять днів до засідання колегії.
5.8. На розгляд колегії подаються:
1) проект порядку денного засідання колегії з визначенням доповідача з кожного питання;
2) довідка з питань порядку денного засідання колегії з викладенням обґрунтованих висновків і пропозицій (довідка повинна містити в собі стислий, але разом з тим повний і об'єктивний виклад суті питання. Якщо з того чи іншого питання раніше приймалися рішення колегії, видавалися інші управлінські рішення, ця довідка має відображати результати роботи з їх виконання, а за потребу - мотивовані пропозиції щодо їх доповнення чи змін. Обсяг довідки не повинен перевищувати п'яти аркушів друкованого тексту. Вона підписується керівником органу або підрозділу, відповідального за підготовку питання, і візується відповідним першим заступником, заступником начальника Управління);
3) проект рішення колегії (в обов'язковому порядку повинен бути погоджений та завізований першими заступниками, заступниками начальника Управління та керівниками зацікавлених органів і підрозділів Управління. При виникненні суперечностей щодо пропозицій до проекту рішення колегії, які не були враховані під час його підготовки, керівники відповідних органів і підрозділів свої зауваження і пропозиції викладають у записці, що додається до проекту);
4) список членів колегії;
5) список запрошених осіб, які виявили бажання взяти участь в обговоренні питань порядку денного засідання колегії;
6) список посадових осіб, які викликаються на засідання колегії, із зазначенням їх прізвищ, імен, по батькові та займаних посад (списки подаються до штабу відділом кадрового забезпечення);
7) довідкові матеріали (розрахунки, статистичні матеріали, звіти, діаграми, таблиці тощо), що безпосередньо стосуються питання порядку денного.
Усі документи повинні бути в друкованому вигляді та відповідати вимогам діловодства.
5.9. Членам колегії підготовлені в установленому порядку матеріали надаються не пізніше ніж за три дні до засідання, а в разі проведення позачергового засідання - не пізніше ніж за один день до засідання.
5.10. Повідомлення запрошеним особам, які виявили бажання взяти участь в обговоренні питань порядку денного засідання колегії, про дату і час засідання колегії покладається на штаб Управління.
Виклик керівників територіальних органів і підрозділів Управління, визначення форми одягу, складання списків, облік та їх реєстрація - на відділ кадрового забезпечення.
5.11. Організаційне забезпечення підготовки та проведення колегії покладається на штаб та відділ документального забезпечення та режиму Управління, а в разі проведення виїзних засідань - також й на керівників територіальних підрозділів.
Матеріально-технічне, інформаційне та інші види забезпечення засідань колегії здійснюється відповідними підрозділами Управління за напрямками діяльності.
Режим секретності під час роботи колегії забезпечується відділом документального забезпечення та режиму Управління.
6. Порядок проведення засідання колегії
6.1. Засідання колегії веде її голова, а в разі його відсутності - особа, на яку покладено виконання обов'язків начальника Управління.
6.2. Засідання колегії проводиться в разі, коли в ньому беруть участь не менше ніж дві третини загальної кількості членів колегії.
6.3. Члени колегії беруть участь у засіданнях колегії особисто.
6.4. Якщо член колегії не може бути присутнім на засіданні, він має право попередньо подати голові колегії відповідні пропозиції в письмовій формі.
6.5. На колегію запрошуються лише ті керівники і працівники, які мають безпосереднє відношення до питання, що обговорюється. Склад учасників засідання визначає голова колегії, а в разі його відсутності - особа, яка виконує його обов'язки, з урахуванням пропозицій органу або підрозділу, що готував питання.
Особи, запрошені на засідання колегії для розгляду окремих питань, можуть бути присутніми під час розгляду інших питань лише з дозволу голови колегії.
6.6. Члени колегії і особи, запрошені для участі в розгляді окремих питань, беруть участь в їх обговоренні, вносять пропозиції, дають необхідні пояснення.
Доповідачі, співдоповідачі, учасники обговорення питань після засідання колегії передають тексти своїх виступів секретареві колегії.
6.7. Головуючий на засіданні колегії може прийняти рішення про закритий розгляд питань порядку денного.
Під час закритих засідань колегії (закритого обговорення окремих питань) підготовка матеріалів, оформлення рішень, які приймаються, здійснюється відповідно до законодавства та нормативно-правових актів МВС, що регламентують режим секретності.
6.8. Рішення колегії приймаються з кожного питання порядку денного відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії.
За розпорядженням головуючого може застосовуватися процедура таємного голосування.
Думка відсутнього члена колегії з питань порядку денного засідання, подана в письмовій формі, розглядається на засіданні колегії і враховується під час голосування.
6.9. З дозволу голови колегії рішення з окремих питань може прийматися без обговорення на засіданні колегії шляхом опитування її членів.
6.10. Хід засідання колегії та обговорення питань, винесених на її розгляд, фіксуються в протоколі секретарем колегії, а також за допомогою технічних засобів - підрозділом зв'язку.
6.11. Голова колегії приймає рішення щодо присутності в залі під час засідання колегії представників засобів масової інформації та проведення ними кіно-, відео-, фотозйомки і звукозапису.
6.12. Після засідання колегії орган або підрозділ (керівник), відповідальний за підготовку питань, протягом десяти днів (якщо головою колегії не встановлено інший термін) доопрацьовує проект рішення колегії з урахуванням зауважень і пропозицій, висловлених під час обговорення питань порядку денного, погоджує його з членами колегії і подає на розгляд голові колегії.
Рішення, що приймаються без обговорення на засіданні, повинні бути завізовані не менш ніж половиною членів колегії.
Доручення з організаційних, процедурних і контрольних питань, дані під час засідання колегії, вносяться до протоколу засідання (без видання наказу), який підписують головуючий та секретар колегії.
Рішення спільних засідань колегії підписуються головами відповідних колегій.
6.13. У разі виникнення розбіжностей між головою та іншими членами колегії під час прийняття рішення начальник Управління проводить у життя своє рішення, доповідаючи в разі потреби про розбіжності, що виникли, Міністрові внутрішніх справ України.
Рішення колегії оголошуються наказами начальника Управління.
6.14. Рішення колегії доводяться до відома членів колегії, керівників органів і підрозділів, у частині, що їх стосується.
Тиражування і розсилання рішення та протоколу колегії проводиться підрозділом документального забезпечення Управління за списком, підготовленим органом або підрозділом - ініціатором розгляду питання.
6.15. Схвалені колегією проекти наказів, інструкцій, настанов, положень та інших нормативно-правових актів після їх доопрацювання і візування в перших заступників, заступників начальника Управління, заінтересованих керівників органів і підрозділів та в юридичному підрозділі в установлений колегією термін подаються на підпис начальникові Управління.
6.16. Облік, зберігання оригіналів рішень колегії, протоколів її засідань, а також виступів учасників колегії здійснюється відділом документального забезпечення та режиму Управління.
Записи колегії, зроблені за допомогою технічних засобів, обліковуються, зберігаються, видаються для роботи та знищуються в установленому порядку підрозділом зв'язку Управління.
7. Контроль за виконанням рішень колегії
7.1. Контроль за виконанням рішень колегії здійснюється першими заступниками, заступниками начальника Управління, керівниками органів і підрозділів Управління за напрямками діяльності, штабом та ініціативно секретарем колегії.
7.2. Питання перенесення строків реалізації заходів, визначених рішеннями колегії та протоколами її засідань, зняття їх з контролю у зв'язку із втратою актуальності без виконання вирішуються виключного головою колегії за мотивованим рапортом керівника органу або підрозділу - відповідального виконавця, завізованим відповідним першим заступником, заступником начальника Управління і погодженим зі штабом.
7.3. Колегія розглядає на своїх засіданнях стан виконання прийнятих нею рішень.
Начальник Управління
МВС України
на Львівській залізниці
полковник міліції



М.М.Касумов
Додаток 3
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МВС
27.10.2009 N 457
ПОЛОЖЕННЯ
про колегію Управління Міністерства внутрішніх справ України на Одеській залізниці
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає загальні засади утворення і діяльності колегії в Управлінні Міністерства внутрішніх справ України на Одеській залізниці (далі - Управління).
1.2. Колегія Управління (далі - колегія) є дорадчим органом і утворюється за рішенням Міністра внутрішніх справ України для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Управління та обговорення найважливіших напрямків його діяльності.
1.3. У своїй роботі колегія керується Конституцією України, Законом України "Про міліцію", іншими законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами МВС, актами місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування з питань забезпечення правопорядку, прийнятими в межах їх повноважень, Положенням про Управління Міністерства внутрішніх справ України на Одеській залізниці та цим Положенням.
2. Функції колегії
2.1. Колегія:
2.1.1. Обговорює і приймає рішення щодо перспектив і найважливіших напрямків діяльності Управління.
2.1.2. Розглядає пропозиції щодо:
формування та реалізації державної політики у сфері захисту прав і свобод громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, організації боротьби зі злочинністю, охорони громадського порядку та забезпечення громадської безпеки;
удосконалення чинного законодавства;
забезпечення співпраці з місцевими органами державної влади та місцевого самоврядування, які знаходяться на території обслуговування Управління, під час виконання покладених на них завдань з питань правоохоронної діяльності.
2.1.3. Обговорює прогнози і програми боротьби зі злочинністю на території обслуговування Управління та визначає шляхи їх реалізації.
2.1.4. Розробляє пропозиції щодо вдосконалення діяльності Управління і його органів і підрозділів.
2.1.5. Аналізує стан роботи з питань забезпечення прав і свобод людини і громадянина.
2.1.6. Розглядає результати роботи органів і підрозділів Управління, а також підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління.
2.1.7. Аналізує стан дотримання органами і підрозділами Управління Конституції України, законів України, виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правових актів МВС та Управління, організаційно-кадрової роботи та виконавської дисципліни.
2.1.8. Розглядає питання про стан дотримання органами та підрозділами Управління фінансової дисципліни, збереження та використання державного майна, матеріально-технічних ресурсів, здійснення внутрішнього фінансового контролю та усунення виявлених недоліків.
2.1.9. Розглядає інші питання, пов'язані з виконанням функцій, що випливають з покладених на Управління завдань.
3. Склад колегії
3.1. До складу колегії входять:
начальник Управління (голова колегії);
перші заступники та заступники начальника Управління;
інші керівники органів і підрозділів Управління.
3.2. Члени колегії затверджуються та увільняються від обов'язків членів колегії Міністром внутрішніх справ України за поданням начальника Управління. Кількісний склад колегії визначає Міністр внутрішніх справ України.
4. Планування роботи колегії
4.1. Робота колегії планується відповідно до затвердженого її головою плану засідань на півріччя (як правило, по одному засіданню на місяць), у якому зазначаються питання, які необхідно розглянути, строк подання матеріалів, особи, відповідальні за підготовку і подання матеріалів на засідання колегії, орієнтовна дата його проведення.
4.2. Пропозиції до проекту плану роботи колегії вносять члени колегії та керівники органів і підрозділів Управління після погодження з першими заступниками, заступниками начальника Управління за посадою і службами-співвиконавцями.
4.3. Сформульовані питання подаються для узагальнення до штабу до 1 червня і 1 грудня із зазначенням термінів розгляду та найменуванням органів і підрозділів Управління, відповідальних за їх підготовку.
4.4. Проект плану роботи колегії штаб Управління візує у членів колегії та в керівників заінтересованих органів і підрозділів Управління, а в червні та грудні кожного року подає начальникові Управління на затвердження.
4.5. Затверджений план засідань колегії розсилається членам колегії, керівникам органів і підрозділів не пізніше ніж за десять днів до початку півріччя (року).
4.6. Зміни до плану роботи колегії вносяться тільки за згодою начальника Управління або особи, яка виконує його обов'язки, за мотивованим рапортом заінтересованих посадових осіб, який подається ними не пізніше ніж за місяць до розгляду запланованого питання на засіданні колегії.
До подання начальникові Управління рапорт підлягає обов'язковому узгодженню зі штабом.
4.7. Додаткові питання можуть бути включені до порядку денного засідання колегії за рішенням її голови не пізніше ніж за десять днів до чергового засідання.
5. Організація роботи колегії
5.1. Організаційною формою роботи колегії є засідання. Засідання колегії проводяться, як правило, один раз на місяць, позапланові - по мірі потреби. Голова колегії може визначити іншу періодичність проведення засідань колегії.
У разі необхідності можуть проводитися розширені та виїзні засідання колегії, а також спільні - з місцевими органами державної влади та місцевого самоврядування, прокуратури, іншими органами виконавчої влади, які знаходяться на території обслуговування Управління.
Для координації роботи з підготовки засідань колегії, перевірки правильності оформлення матеріалів, оперативного вирішення питань, пов'язаних з організаційним забезпеченням діяльності колегії, узагальнення та аналізу матеріалів її роботи наказом начальника Управління призначається секретар колегії.
5.2. Планові питання вносяться на розгляд колегії після попереднього вивчення фактичного стану справ. Відповідальність за своєчасну та якісну їх підготовку покладається особисто на перших заступників, заступників начальника Управління за посадами, керівників органів і підрозділів, які внесли пропозиції щодо їх розгляду, або тих керівників, яким вони доручалися безпосередньо начальником Управління. Співвиконавці забезпечують подання необхідної інформації до служби-виконавця та беруть участь у розробленні відповідних документів.
5.3. Підготовка позапланових питань проводиться за вказівкою або за дорученням начальника Управління, а також на підставі схваленого ним мотивованого рапорту його перших заступників, заступників або керівників органів і підрозділів Управління в такому ж порядку, що й планові.
5.4. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання колегії визначаються головою колегії.
5.5. Підготовка порядку денного засідання колегії згідно із затвердженим планом засідань та з урахуванням унесених пропозицій забезпечують перші заступники, заступники начальника Управління за посадою, які не пізніше ніж за десять днів до засідання подають голові колегії на погодження.
5.6. Керівники органів і підрозділів Управління, відповідальні за підготовку матеріалів на засідання колегії, надають їх до штабу не пізніше ніж за сім днів до чергового засідання з метою перевірки правильності їх оформлення.
У разі виявлення невідповідності поданих матеріалів вимогам, викладеним у п. 5.8 Положення матеріали повертаються органу або підрозділу, відповідальному за їх підготовку, для доопрацювання. Термін усунення недоліків не повинен перевищувати однієї доби.
5.7. Підготовлені для розгляду на засіданні колегії матеріали, що пройшли перевірку і отримали позитивну оцінку штабу, доповідаються першими заступниками, заступниками начальника Управління, відповідальними за їх підготовку, голові колегії не пізніше ніж за п'ять днів до засідання колегії.
5.8. На розгляд колегії подаються:
1) проект порядку денного засідання колегії з визначенням доповідача з кожного питання;
2) довідка з питань порядку денного засідання колегії з викладенням обґрунтованих висновків і пропозицій (довідка повинна містити в собі стислий, але разом з тим повний і об'єктивний виклад суті питання. Якщо з того чи іншого питання раніше приймалися рішення колегії, видавалися інші управлінські рішення, ця довідка має відображати результати роботи з їх виконання, а за потребу - мотивовані пропозиції щодо їх доповнення чи змін. Обсяг довідки не повинен перевищувати п'яти аркушів друкованого тексту. Вона підписується керівником органу або підрозділу, відповідального за підготовку питання, і візується відповідним першим заступником, заступником начальника Управління);
3) проект рішення колегії (в обов'язковому порядку повинен бути погоджений та завізований першими заступниками, заступниками начальника Управління та керівниками зацікавлених органів і підрозділів Управління. При виникненні суперечностей щодо пропозицій до проекту рішення колегії, які не були враховані під час його підготовки, керівники відповідних органів і підрозділів свої зауваження і пропозиції викладають у записці, що додається до проекту);
4) список членів колегії;
5) список запрошених осіб, які виявили бажання взяти участь в обговоренні питань порядку денного засідання колегії;
6) список посадових осіб, які викликаються на засідання колегії, із зазначенням їх прізвищ, імен, по батькові та займаних посад (списки подаються до штабу відділом кадрового забезпечення);
7) довідкові матеріали (розрахунки, статистичні матеріали, звіти, діаграми, таблиці тощо), що безпосередньо стосуються питання порядку денного.
Усі документи повинні бути в друкованому вигляді та відповідати вимогам діловодства.
5.9. Членам колегії підготовлені в установленому порядку матеріали надаються не пізніше ніж за три дні до засідання, а в разі проведення позачергового засідання - не пізніше ніж за один день до засідання.
5.10. Повідомлення запрошеним особам, які виявили бажання взяти участь в обговоренні питань порядку денного засідання колегії, про дату і час засідання колегії покладається на штаб Управління.
Виклик керівників територіальних органів і підрозділів Управління, визначення форми одягу, складання списків, облік та їх реєстрація - на відділ кадрового забезпечення.
5.11. Організаційне забезпечення підготовки та проведення колегії покладається на штаб та відділ документального забезпечення та режиму Управління, а в разі проведення виїзних засідань - також й на керівників територіальних підрозділів.
Матеріально-технічне, інформаційне та інші види забезпечення засідань колегії здійснюється відповідними підрозділами Управління за напрямками діяльності.
Режим секретності під час роботи колегії забезпечується відділом документального забезпечення та режиму Управління.
6. Порядок проведення засідання колегії
6.1. Засідання колегії веде її голова, а в разі його відсутності - особа, на яку покладено виконання обов'язків начальника Управління.
6.2. Засідання колегії проводиться в разі, коли в ньому беруть участь не менше ніж дві третини загальної кількості членів колегії.
6.3. Члени колегії беруть участь у засіданнях колегії особисто.
6.4. Якщо член колегії не може бути присутнім на засіданні, він має право попередньо подати голові колегії відповідні пропозиції в письмовій формі.
6.5. На колегію запрошуються лише ті керівники і працівники, які мають безпосереднє відношення до питання, що обговорюється. Склад учасників засідання визначає голова колегії, а в разі його відсутності - особа, яка виконує його обов'язки, з урахуванням пропозицій органу або підрозділу, що готував питання.
Особи, запрошені на засідання колегії для розгляду окремих питань, можуть бути присутніми під час розгляду інших питань лише з дозволу голови колегії.
6.6. Члени колегії і особи, запрошені для участі в розгляді окремих питань, беруть участь в їх обговоренні, вносять пропозиції, дають необхідні пояснення.
Доповідачі, співдоповідачі, учасники обговорення питань після засідання колегії передають тексти своїх виступів секретареві колегії.
6.7. Головуючий на засіданні колегії може прийняти рішення про закритий розгляд питань порядку денного.
Під час закритих засідань колегії (закритого обговорення окремих питань) підготовка матеріалів, оформлення рішень, які приймаються, здійснюється відповідно до законодавства та нормативно-правових актів МВС, що регламентують режим секретності.
6.8. Рішення колегії приймаються з кожного питання порядку денного відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії.
За розпорядженням головуючого може застосовуватися процедура таємного голосування.
Думка відсутнього члена колегії з питань порядку денного засідання, подана в письмовій формі, розглядається на засіданні колегії і враховується під час голосування.
6.9. З дозволу голови колегії рішення з окремих питань може прийматися без обговорення на засіданні колегії шляхом опитування її членів.
6.10. Хід засідання колегії та обговорення питань, винесених на її розгляд, фіксуються в протоколі секретарем колегії, а також за допомогою технічних засобів - підрозділом зв'язку.
6.11. Голова колегії приймає рішення щодо присутності в залі під час засідання колегії представників засобів масової інформації та проведення ними кіно-, відео-, фотозйомки і звукозапису.
6.12. Після засідання колегії орган або підрозділ (керівник), відповідальний за підготовку питань, протягом десяти днів (якщо головою колегії не встановлено інший термін) доопрацьовує проект рішення колегії з урахуванням зауважень і пропозицій, висловлених під час обговорення питань порядку денного, погоджує його з членами колегії і подає на розгляд голові колегії.
Рішення, що приймаються без обговорення на засіданні, повинні бути завізовані не менш ніж половиною членів колегії.
Доручення з організаційних, процедурних і контрольних питань, дані під час засідання колегії, вносяться до протоколу засідання (без видання наказу), який підписують головуючий та секретар колегії.
Рішення спільних засідань колегії підписуються головами відповідних колегій.
6.13. У разі виникнення розбіжностей між головою та іншими членами колегії під час прийняття рішення начальник Управління проводить у життя своє рішення, доповідаючи в разі потреби про розбіжності, що виникли, Міністрові внутрішніх справ України.
Рішення колегії оголошуються наказами начальника Управління.
6.14. Рішення колегії доводяться до відома членів колегії, керівників органів і підрозділів, у частині, що їх стосується.
Тиражування і розсилання рішення та протоколу колегії проводиться підрозділом документального забезпечення Управління за списком, підготовленим органом або підрозділом - ініціатором розгляду питання.
6.15. Схвалені колегією проекти наказів, інструкцій, настанов, положень та інших нормативно-правових актів після їх доопрацювання і візування в перших заступників, заступників начальника Управління, заінтересованих керівників органів і підрозділів та в юридичному підрозділі в установлений колегією термін подаються на підпис начальникові Управління.
6.16. Облік, зберігання оригіналів рішень колегії, протоколів її засідань, а також виступів учасників колегії здійснюється відділом документального забезпечення та режиму Управління.
Записи колегії, зроблені за допомогою технічних засобів, обліковуються, зберігаються, видаються для роботи та знищуються в установленому порядку підрозділом зв'язку Управління.
7. Контроль за виконанням рішень колегії

................
Перейти до повного тексту