1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


РАДА ЦЕНТРАЛЬНОЇ СПІЛКИ СПОЖИВЧИХ ТОВАРИСТВ УКРАЇНИ
II збори XX скликання
П О С Т А Н О В А
03.12.2009
Про господарсько-фінансову діяльність споживчої кооперації України у 2009 році та основні напрями її економічного і соціального розвитку у 2010 році
Збори Ради Укоопспілки відмічають, що в умовах фінансової нестабільності, скорочення платоспроможності населення органи управління Укоопспілки, Кримспоживспілки, обласних і районних споживспілок, споживчих товариств, трудові колективи кооперативних організацій і підприємств спрямовували зусилля на виконання рішень XX з'їзду споживчої кооперації України з нарощування обсягових показників та ефективності господарювання в усіх ланках і галузях діяльності.
Збори Ради Укоопспілки
ПОСТАНОВЛЯЮТЬ:
Вважати найважливішим завданням правлінь споживспілок, споживчих товариств забезпечення втілення у життя рішень XX з'їзду споживчої кооперації України, зростання економічного потенціалу системи кооперативних організацій, їх підприємств (об'єднань), захист майнових прав та інтересів суб'єктів господарювання, зміцнення соціальної основи споживчих товариств шляхом залучення в їхні члени широких верств населення, розширення їхньої участі в господарській діяльності - першочергово шляхом формування фінансових ресурсів та придбання товарів в кооперативних магазинах.
У ТОРГІВЛІ, РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ І СФЕРІ ПОСЛУГ
Проводити подальшу модернізацію та оновлення об'єктів роздрібної торгівлі, ресторанного господарства, ринків із запровадженням в них сучасних прогресивних форм обслуговування.
Продовжити роботу з відкриття нових коопмаркетів з широким асортиментом товарів гарантованої якості, комп'ютеризацією всіх товарно-облікових процесів, створення максимальних зручностей та заходів лояльності для покупців.
При створенні сучасних торговельних об'єктів застосовувати фірмовий знак (логотип) брендбуку Центральної спілки споживчих товариств України (Укоопспілки), затверджений п'ятими зборами Ради Укоопспілки дев'ятнадцятого скликання.
Прискорити заходи із залучення законсервованих будівель магазинів та закладів ресторанного господарства до господарської діяльності.
Активізувати роботу з відновлення оптової ланки як ефективної системи товаропостачання роздрібної мережі із застосуванням логістичних підходів.
Вжити заходи з удосконалення структури товарообороту, формування ефективного асортименту товарів та нормалізації товарних запасів. Використовувати можливості наявних комп'ютерних технологій для визначення ефективності продажу груп товарів (АБС-аналіз). Розширювати торгівлю непродовольчими товарами, кулінарними і кондитерськими виробами, напівфабрикатами, номенклатуру платних послуг з урахуванням попиту споживачів.
Організовувати проведення навчань-тренінгів з керівниками торговельних організацій та підприємств, персоналом з питань удосконалення управління торговельними процесами в сучасній роздрібній торговельній мережі, прогресивних форм продажу окремих груп товарів, менеджменту, відношення до споживачів.
У ЗАГОТІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧІЙ СФЕРІ ТА РИНКАХ
Продовжувати реформування кооперативних заготівель у галузь оптової торгівлі сільськогосподарською продукцією і сировиною шляхом оптимізації кількості наявних і створення сучасних підприємств. Забезпечувати якість продукції та формування оптових партій товарів за наявності збуту і економічної доцільності. Проводити маркетингові дослідження ринку та моніторинг цін.
При здійсненні операцій із закупівлі, переробки і реалізації сільгосппродукції та сировини впроваджувати ефективні форми організації роботи, в т.ч. з членами споживчих товариств (суб'єктами підприємницької діяльності - фізичними особами).
Максимально ефективно використовувати матеріально-технічну базу підприємств, продовжити її модернізацію з впровадженням ресурсоенергозберігаючих технологій відповідно до програм розвитку та технічного переоснащення із залученням інвестицій з різних джерел, у тому числі і за рахунок коштів членів (асоційованих членів) споживчих товариств. Прискорити процес отримання експлуатаційних дозволів.
Наполегливо працювати над стратегією просування продукції у внутрісистемну мережу: оновлювати асортимент, розробляти нові види продукції на основі маркетингових досліджень ринку, впроваджувати сучасне пакування, нарізування, штрихове кодування продукції, проводити рекламні акції, дегустації, розвивати і вдосконалювати власну фірмову торгівлю. Продовжити впровадження систем безпечності та якості харчової продукції, посилити лабораторний контроль.
Сприяти товаровиробникам у організації на кооперативних ринках оптового продажу сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки. Систематично інформувати органи державної виконавчої влади, і місцевого самоврядування про наявність на ринках вільних торговельних місць, у тому числі безпосередньо для товаровиробників.
Проводити активну роботу щодо переукладення договорів оренди земельних ділянок, ринків, термін яких наближається до завершення, на довгострокові - терміном на 15 - 49 років.

................
Перейти до повного тексту