1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ТЕЛЕБАЧЕННЯ ТА РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2009 N 342
Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію"
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету телебачення і радіомовлення N 36 від 20.02.2013 )
З метою належного виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року N 898 "Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи "Соціальний контактний центр"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок взаємодії Державного комітету телебачення та радіомовлення України та державної установи "Соціальний контактний центр" із забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію" (далі - Порядок), що додається.
2. Визначити:
першого заступника Голови Держкомтелерадіо України Мураховського А.Л. відповідальним за забезпечення оперативного розгляду звернень, що надходять від Державної установи "Урядовий контактний центр" (далі - Центр);
начальника загального відділу адміністративно-господарського управління Синельник Г.М. та завідувача сектору контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України Кравець О.М. відповідальними за організацію розгляду звернень, що надходять від Центру, в апараті Держкомтелерадіо України;
головного спеціаліста загального відділу адміністративно-господарського управління Жовнер Н.М. та головного спеціаліста сектору контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України Віннік О.І. відповідальними за безпосереднє опрацювання звернень, які надійшли з бази даних Центру;
головного спеціаліста відділу матеріально-технічного забезпечення, охорони праці та пожежної безпеки адміністративно-господарського управління Тихоненка О.А. відповідальним за зв'язок з ресурсом Центру - "Архів документів".
( Пункт 2 в редакції Наказу Державного комітету телебачення і радіомовлення N 36 від 20.02.2013 )
3. Адміністративно-господарському управлінню (Шапкін С.Б.) та сектору контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України (Кравець О.М.) забезпечити визначене Порядком опрацювання звернень та їх своєчасний розгляд.
( Пункт 3 в редакції Наказу Державного комітету телебачення і радіомовлення N 36 від 20.02.2013 )
4. Заступникам Голови Комітету відповідно до розподілу обов'язків, керівникам структурних підрозділів згідно з компетенцією особисто контролювати хід розгляду звернень, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію", якість відпрацювання порушених у них питань, своєчасність реагування.
5. Керівникам структурних підрозділів забезпечити вивчення працівниками очолюваних підрозділів даного Порядку та забезпечити безумовне дотримання його вимог.
6. Наказ довести до заступників Голови Комітету, керівників структурних підрозділів.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Комітету Мураховського А.Л.
В.о. Голови Комітету О.Наливайко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Держкомтелерадіо
13.10.2009 N 342
ПОРЯДОК
взаємодії Державного комітету телебачення і радіомовлення України та державної установи "Соціальний контактний центр" із забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію"
( Назва Порядку із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету телебачення і радіомовлення N 36 від 20.02.2013 ) ( У тексті Порядку слово "Комітет" замінено словами "Держкомтелерадіо України" згідно з Наказом Державного комітету телебачення і радіомовлення N 36 від 20.02.2013 )
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає механізм взаємодії Державного комітету телебачення і радіомовлення України (далі - Держкомтелерадіо України) та державної установи "Соціальний контактний центр" (далі - Центр) при розгляді звернень громадян, підприємств, установ та організацій, суб'єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування (далі - звернення), що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію".
1.2. Державна установа "Соціальний контактний центр" (далі - Центр) утворена відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів від 27 травня 2009 року N 579-р з метою забезпечення оперативного реагування органів виконавчої влади на звернення громадян, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію", з використанням новітніх інформаційних технологій.
1.3. Під час роботи із зверненнями Держкомтелерадіо України керується Законом України "Про звернення громадян", постановами Кабінету Міністрів від 14 квітня 1997 року N 348, від 12 серпня 2009 року N 898, наказом Держкомтелерадіо України від 27 квітня 2004 року N 131 та цим Порядком, враховує письмові і усні рекомендації Міністерства праці та соціальної політики і Центру.

................
Перейти до повного тексту