1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 32 від 01.12.93
м.Київ
Про забезпечення обліку скарг, які надійшли до Генеральної прокуратури України
З метою поліпшення організації обліку скарг, які надійшли до Генеральної прокуратури України і впровадження автоматизованої обробки статистичних карток на скарги
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити згідно з додатком нові форми статистичних карток на скарги.
2. Затвердити Інструкцію про порядок обліку скарг, які надійшли до Генеральної прокуратури України.
3. Начальникам управлінь і відділів Генеральної прокуратури України вивчити з працівниками структурних підрозділів вимоги Інструкції, контролювати правильність заповнення статистичних карток на скарги і забезпечити своєчасне їх направлення у відділ інформатики та комп'ютеризації для обробки.
4. Відділу інформатики та комп'ютеризації здійснювати автоматизовану обробку статкарток на скарги і вихідні дані ЕОМ про результати розгляду і вирішення скарг передавати у відділ розгляду листів та прийому громадян і у відповідні структурні підрозділи Генеральної прокуратури України.
5. Відділу розгляду листів та прийому громадян використовувати інформацію про розгляд і вирішення скарг для складання звіту по апарату Генеральної прокуратури України, а також для аналізу і узагальнення цієї роботи.
6. Відділу статистики перевіряти правильність відображення у звіті по апарату Генеральної прокуратури України показників про розгляд і вирішення скарг і включати ці дані у зведений звіт про роботу прокурора по Україні.
7. Контроль за розглядом скарг у Генеральній прокуратурі України покласти на організаційно-контрольний відділ.
8. Начальнику відділу розгляду листів та прийому громадян Лимаренку С.П. разом з начальником секретаріату Новиченко М.М. визначити необхідну кількість статистичних карток на скарги, а начальнику управління планування, фінансування і матеріальнотехнічного забезпечення Кондратенку В.А. замовити і забезпечити друкування визначеної кількості цих карток.
9. Форми статистичних карток на скарги і Інструккцію про порядок обліку скарг, які надійшли до Генеральної прокуратури України, ввести в дію, починаючи з 1 січня 1994 року.
Припинити, починаючи з 1 січня 1994 року, користування Інструкцією про порядок обліку скарг і заяв від 09.07.90 р. та формами статистичних карток на скарги, які були введені в дію розпорядженням Прокурора УРСР від 11 вересня 1990 року.
З накказом ознайомити заступників Генерального прокурора України та керівників структурних підрозділів.
Затверджена
Наказом Генерального прокурора
України від 1 грудня 1993 р. N 32
Інструкція про порядок обліку скарг, які надійшли до Генеральної прокуратури України
1. Для обліку роботи по розгляду та вирішенню скарг в апараті Генеральної прокуратури України введена статистична картка на скаргу.
2. Структура статкарток розрахована на обробку їх за допомогою ЕОМ, що вимагає суворого додержання правил при заповненні реквізитів і достовірного відображення відомостей про результати розгляду скарг.
Статистичні картки заповнюються шляхом обведення відповідного номера рядка показника із числа перерахованих у картці. Позначки необхідно робити чітко, акуратно, без будь-яких виправлень.
3. До кожної зареєстрованої в алфавітній картотеці скарги працівником відділу розгляду листів та прийому громадян прикладається статистична картка, в якій він заповнює дату надходження скарги в Генеральну прокуратуру України (з штампу картотеки), місце оскарження дій (індекс регіону), індекс відділу ( управління) і через картотеку передає у відділ (управління).
4. Одержавши скаргу і статкартку до неї, інспектор відділу (управління) заповнює в картці такі реквізити:
- дату надходження у відділ;
- індекс прокурора;
- номер наглядного провадження.
Всі інші реквізити статкартки заповнює прокурор відділу (управління) одночасно з повідомленням заявнику про направлення скарги для виконання або про результати її вирішення.
5. Якщо скарга одержана на особистому прийомі або розглянута прокурором відділу листів і прийому громадян, то статкартка додається до скарги і повністю заповнюється прокурором-виконавцем.
6. Показник статкартки "взята на особливий контроль" заповнює працівник відділу розгляду листів та прийому громадян.
7. Статкартки не додаються до офіційних звернень в прокуратуру установ, підприємств або посадових осіб, листів про прийом на роботу в органи прокуратури, переміщення і іншим питанням кадрової роботи, якщо вони не є скаргами на дії або рішення, а також до заяв і повідомлень громадян про злочини, які як скарги не обліковуються. Робота по вирішенню останніх відображається у звіті про розгляд заяв і повідомлень про злочини по формі 2Є.
8. Запис порядкового номера статкартки виконується чотирма цифрами: 0001, 0002, 0003 і т. д.
У поточному році нумерація починається в кожному відділі (управлінні) з одиниці і продовжується до кінця року наростаючим підсумком.
9. Номери наглядних проваджень записуються за допомогою дев'яти цифрових знаків. Якщо номер наглядного провадження складається з меншого числа, то слід попереду додавати нулі (07- 00127-93).
10. Індекс відділу (управління) записується чотирма цифровими знаками. Якщо індекс відділу складається з меншого числа, то попереду додаються нулі, наприклад: 0002, 0010, 0024 і т. д.
11. Працівники відділу розгляду листів та прийому громадян відомості про розгляд ними скарги відображають залежно від її характеру на картках відповідного підрозділу з відображенням подвійного індексу: індекс свого відділу (25). потім того відділу до компетенції якого входить питання, викладене в скарзі (наприклад 2507, 2511, 2520 і т. д.).
12. Індекс прокурора, який розглядав скаргу, вказується в картці двома знаками (якщо індекс складається з однієї цифри, то попереду додається нуль, наприклад: 01, 02, 05, 10, 21 і т. д.).
13. Дата надходження і розгляду або вирішення скарг записується з шести цифр: перші дві - число, третя і четверта - місяць, п'ята і шоста - рік (07.05.93).
14. Прокурор передає в канцелярію структурного підрозділу заповнену і підписану статкартку на скаргу разом з вирішеною або направленою на вирішення скаргою.
Інспектор відділу (управління) перевіряє статкартки і при неповному заповненні повертає їх прокурору разом з скаргою. Інспектору відділу (управління) забороняється приймати від прокурора розглянуті і вирішені скарги без статкартки чи з незаповненою статкарткою.
15. При заповненні статкарток необхідно виходити з вимог наказу Генерального прокурора України від 04.04.92 N 16 "Про організацію роботи із заявами і скаргами в органах прокуратури" і Інструкції до статистичної звітності про роботу прокурора по формі П.
16. Вирішеною вважається задоволена, відхилена, а також інша скарга, по якій прокурором дано роз'яснення або прийняте інше рішення.
17. Як задовільні враховуються скарги, по яких прокурором прийняті заходи до поновлення порушених прав або задоволенню законних інтересів громадян: внесено подання чи принесено протест на вирок (рішення) суду; принесено протест на наказ керівника підприємства; поданий прокурором позов (заява); скасована постанова про порушення кримінальної справи, про закриття кримінальної справи та інші дії по суті скарги.
18. Як повторні враховуються скарги, що надійшли в Генеральну прокуратуру України на відмову в задоволенні раніше вирішених у центральному апараті скарг.
19. Дублікати скарг (однакового тексту від одної й тої самої особи) враховуються як самостійні скарги. На дублікат заводиться окрема статкартка.
Відмічаючи в статкартці "дублікат", необхідно в розділі 4 відмітити також один з пунктів, який вказує до первинної чи повторної скарги надійшов цей дублікат.
20. Приєднаною до наглядного провадження вважається скарга, по якій, з дозволу керівництва структурного підрозділу, не надсилається відповідь заявнику.
Відмічаючи в статкартці приєднання скарги до наглядного провадження, необхідно в розділі VI також відмітити один з пунктів про прийняте рішення (задоволена, відхилена і т. п.).
21. Відмічаючи в картці направлення скарги на вирішення в органи прокуратури, необхідно вказати з контролем або без контролю направлена скарга.
22. Скарга враховується як вирішена тим прокурором, який вирішив її по суті і повідомив про це заявнику, а не вищестоящим прокурором, який надіслав цю скаргу і встановив контроль за її вирішенням.
23. Якщо підпорядкованому прокурору направляється доручення перевірити обгрунтованість доводів заявника і надіслати інформацію одночасним поверненням скарги, то в цьому випадку направлення скарги підпорядкованому прокурору не відмічається і статкартка знаходиться в наглядному провадженні до вирішення скарги.
В статкартці мають бути відображені результати вирішення скарги в центральному апараті (задоволена, відхилена, прийнято інше рішення і т. д.)
24. Строки розгляду і вирішення скарги підраховуються з дня її надходження в центральний апарат (а не в управління (відділ) чи виконавцю) по день повідомлення заявнику про прийняття рішення. Якщо закінчення строку випадає на неробочий день, то останнім днем строку вважається перший наступний за ним робочий день.

................
Перейти до повного тексту