1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Н А К А З
02.10.2009 N 682
Про виключення повітряних суден з державного реєстру ЦПС України
З метою подальшого забезпечення ведення державного реєстру цивільних повітряних суден України, відповідно до вимог Правил реєстрації цивільних повітряних суден в Україні, затверджених наказом Державіаслужби від 31.01.2006 N 67 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 17.02.2006 за N 146/12020,
НАКАЗУЮ:
1. Начальнику управління підтримання льотної придатності (Більчук О.В.):
1.1. На підставі пп. "в" п. 4.1 та п. 4.11 Правил реєстрації цивільних повітряних суден в Україні, провести процедури щодо виключення з державного реєстру цивільних повітряних суден України повітряних суден, на які протягом двадцяти чотирьох місяців не видавались сертифікати льотної придатності, згідно з додатком.
1.2. Розмістити на веб-сайті Державіаадміністрації цей наказ та перелік повітряних суден, які виключаються з державного реєстру цивільних повітряних суден України.
2. Власникам (експлуатантам) повітряних суден, які виключаються з державного реєстру цивільних повітряних суден України згідно з додатком до цього наказу, усунути із зовнішніх поверхонь повітряних суден державні і реєстраційні знаки України, доповісти у Державіаадміністрацію про виконані дії та повернути реєстраційні посвідчення, що втратили чинність.
3. Інспекторам управління підтримання льотної придатності та управління інспекцій при виконанні інспектування експлуатантів перевіряти хід виконання власниками (експлуатантами) ПС цього наказу.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника голови Авдєєва О.М.
Заступник Міністра
транспорту та зв'язку
України - голова
Державіаадміністрації



О.М.Давидов
Додаток
до наказу
Державіаадміністрації
02.10.2009 р. N 682
ПЕРЕЛІК
цивільних повітряних суден, що виключаються з державного реєстру цивільних повітряних суден України
Державна льотна академія України, Кіровоград:

................
Перейти до повного тексту