1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р І Ш Е Н Н Я
10.07.2003 N 31
Про хід реформування житлово-комунального господарства Дніпропетровської області
Відповідно до Указу Президента України від 19 жовтня 1999 р. N 1351/99 "Про прискорення реформування житлово-комунального господарства", постанови Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2002 р. N 139 "Про схвалення програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2002-2005 роки і на період до 2010 року" та рішення колегії Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.07.2002 N 01 розпорядженням голови Дніпропетровської обласної ради від 05.04.02 N 79-р затверджена "Програма реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2002-2005 роки", яка нині доопрацьована з визначенням необхідних обсягів та джерел фінансування, рівня основних показників, яких планується досягти в ході реформування галузі. Програмою передбачено створення рівних умов господарювання для підприємств різних форм власності, удосконалення тарифної політики, обладнання житлового фонду і підвідомчих підприємств приладами обліку енергоносіїв тощо.
Дніпропетровська область має потужний технічний потенціал для забезпечення споживачів житлово-комунальними послугами. Підприємства галузі області за перше півріччя 2003 року надали споживачам послуг на суму понад 514,0 млн. грн., що становить 11 відсотків від загального обсягу реалізації по Україні.
У рамках формування ринкових механізмів функціонування та розвитку житлово-комунального комплексу на підприємствах житлово-комунального господарства області запроваджується ряд заходів, спрямованих на удосконалення системи управління галуззю, стабілізації фінансового стану підприємств, підвищення ефективності використання енергетичних і матеріальних ресурсів, поліпшення якості послуг, зокрема: створено 99 об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, у тому числі 35 об'єднань у першому півріччі 2003 року, у м. Дніпропетровську працює 515 будинкових комітетів;
зареєстровано обласну громадську асоціацію об'єднань співвласників багатоквартирних будинків;
запроваджуються комунальні картки та паспорти житлово-комунального господарства міста (району);
створюється рада заступників виконавчої влади міст і районів області, які займаються питаннями житлово-комунального господарства;
запроваджуються різні організаційно-правові форми комунальних підприємств, зокрема у водопровідно-каналізаційному господарстві передбачається створення регіональних підприємств з водопостачання та водовідведення, у тепловому господарстві - десять дочірніх підприємств із спрощеною системою оподаткування.
Проте колегії Держжитлокомунгоспу України та Дніпропетровської обласної державної адміністрації зазначають, що нині не вдалося вирішити головного завдання створення фінансове спроможних, організаційно самостійних підприємств житлово-комунального господарства, суттєво зменшити питомі витрати матеріальних і енергетичних ресурсів, забезпечити належний рівень обслуговування споживачів.
Спостерігається постійне зростання дебіторської заборгованості підприємств, яка становила 19,5 % від загальної заборгованості по Україні (в т. ч. дебіторська заборгованість госпрозрахункових установ - 21,1% від загальної); не в повному обсязі виконується Програма оснащення наявного житлового фонду приладами обліку води і теплової енергії; незадовільними темпами проводиться реконструкція житлового фонду.
Розглянувши хід реформування житлово-комунального господарства Дніпропетровської області і враховуючи невідкладність та соціальну значимість інституційних та економічних перетворень на шляху інтегрування галузі до ринкових умов господарювання та підвищення ефективності роботи підприємств житлово-комунального господарства, колегії Держжитлокомунгоспу України та Дніпропетровської облдержадміністрації
ВИРІШИЛИ:
1. Схвалити:
основні положення Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства Дніпропетровської області на період 2003-2005 роки та на перспективу до 2010 року і рекомендувати внести її на розгляд сесії обласної ради;
досвід Дніпропетровської області щодо запровадження нових підходів у роботі експлуатаційних організацій у житловому господарстві та організації співпраці з населенням.

................
Перейти до повного тексту