1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ВОДНОМУ ГОСПОДАРСТВУ
Н А К А З
21.09.2009 N 166
Про оперативний розгляд звернень громадян, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію"
З метою забезпечення оперативного реагування Держводгоспу на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, суб'єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію" та відповідно до Порядку взаємодії органів виконавчої влади та державної установи "Соціальний контактний центр", який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року N 898,
НАКАЗУЮ:
1. Визначити відповідальним за оперативний розгляд звернень громадян, які надійшли на урядову телефонну "гарячу лінію", - заступника Голови Комітету М.Яцюка.
2. Управлінню контролю та зв'язків з громадськістю:
- забезпечити прийом звернень громадян у вигляді електронних реєстраційних карток, що отримані "Соціальним контактним центром" та переадресовані до Комітету, і не пізніше однієї доби приймати їх до розгляду за допомогою електронної бази даних "Соціального контактного центру";
- звернення громадян, які не відносяться до компетенції Комітету, протягом однієї доби переадресовувати іншим органам виконавчої влади;
- інформацію про результати розгляду звернень вносити до електронної бази даних "Соціального контактного центру" разом з електронною копією листа, яким поінформовано заявника.
3. Керівникам структурних підрозділів апарату Комітету оперативно вживати заходів для вирішення порушених у зверненнях питань з метою задоволення законних прав та інтересів заявників та у 5-денний термін забезпечувати розгляд зазначених звернень.
Якщо звернення потребує додаткового вивчення, термін розгляду може бути подовжено до 15 днів, при умові дозволу заступника Голови Комітету, відповідального за оперативний розгляд звернень громадян.
Якщо звернення не містить достатніх даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, структурні підрозділи можуть вживати заходів для отримання додаткової інформації.
Про результати розгляду звернень повідомляти заявників у встановленому порядку.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Комітету М.Яцюка.
Голова Комітету В.Сташук
Перейти до повного тексту