- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ
Л И С Т
Держспоживстандарт України на лист Держкомпідприємництва ... з проханням надати роз'яснення щодо Закону України
"Про рекламу" повідомляє.
Згідно зі ст.
150 Конституції України право давати офіційне тлумачення законів України належить до компетенції Конституційного Суду України.
Роз'яснення інших органів виконавчої влади мають рекомендований характер.
Термін "реклама" визначається у ст.
1 Закону України
"Про рекламу" як інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.
Відповідно до частини шостої ст.
9 Закону України
"Про рекламу" вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі біля входу в таке приміщення, не вважається рекламою.
Таким чином, на нашу думку, зазначена інформація не є рекламою, отже, і отримання дозволу на її розміщення не регулюється законодавством про рекламу.
Перейти до повного тексту