1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
27.07.2009 N 25-18/924
Головне контрольно-ревізійне управління України розглянуло лист контрольно-ревізійного управління в Дніпропетровській області <...> щодо деяких особливостей застосування постанови Кабінету Міністрів України "Про запровадження обмежень щодо проведення перевірок діяльності сільських та селищних рад, їх виконавчих органів і посадових осіб" від 03.06.2009 N 549 (далі - постанова N 549) і повідомляє таке.
1. Стосовно сфери дії постанови N 549
Підпунктом 1 пункту 1 постанови N 549 органам виконавчої влади та їх територіальним підрозділам, у тому числі й ГоловКРУ та його територіальним підрозділам, доручається обмежити проведення перевірок сільських та селищних рад, їх виконавчих органів і посадових осіб. Разом з тим, таке обмеження не стосується проведення контрольних заходів з питань використання бюджетних коштів та, зокрема, тих, що проводяться за зверненнями фізичних та юридичних осіб про порушення відповідною сільською або селищною радою чи посадовою особою їх прав або за поданням відповідною радою до органу виконавчої влади письмового звернення про проведення перевірки.
Згідно з частиною 1 статті 55 Закону України "Про Кабінет Міністрів України" постанови Кабінету Міністрів України, крім постанов, що містять інформацію з обмеженим доступом, набирають чинності з дня їх офіційного опублікування, якщо інше не передбачено самими постановами, але не раніше дня їх опублікування.
Таким чином, постанова N 549 набрала чинності з дня її офіційного опублікування, тобто з 10.06.2009.
2. Стосовно правомірності накладення адміністративних стягнень на посадових осіб рад за ст. 164-2 КУпАП, а також складання протоколів за ст. ст. 164-12, 164-14 КУпАП Постанова N 549 не встановлює обмежень стосовно складання протоколів про адміністративні правопорушення.
Статтею 234-1 КУпАП органи державної контрольно-ревізійної служби в Україні уповноважені розглядати справи про адміністративні правопорушення, пов'язані з порушенням законодавства з фінансових питань (стаття 164-2), порушенням порядку подання фінансової звітності та ведення бухгалтерського обліку при ліквідації юридичної особи (стаття 166-6).

................
Перейти до повного тексту