1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ВОДНОМУ ГОСПОДАРСТВУ
Н А К А З
25.05.2009 N 99
Про затвердження Положення про юридичний сектор Державного комітету України по водному господарству
Відповідно до Загального положення про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи та організації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.11.2008 N 1040,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про юридичний сектор Державного комітету України по водному господарству в новій редакції, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність наказ Держводгоспу від 09.10.2007 N 201 "Про затвердження Положення про юридичний сектор Державного комітету по водному господарству".
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Комітету А.Кобринського.
Голова Комітету В.Сташук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету
України по водному
господарству
25.05.2009 N 99
ПОЛОЖЕННЯ
про юридичний сектор Державного комітету України по водному господарству
1. Загальні положення
1.1. Для здійснення завдань юридичної служби у Державному комітеті України по водному господарству (далі - Держводгосп, Комітет) створено юридичний сектор, який є самостійним структурним підрозділом апарату Комітету.
1.2. Юридичний сектор підпорядковується керівництву Комітету відповідно до наказу про розподіл функціональних повноважень між Головою Комітету та його заступниками.
1.3. Юридичний сектор у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, міжнародними договорами України, цим Положенням, а також іншими нормативно-правовими актами.
З питань організації та проведення правової роботи юридичний сектор керується актами Мін'юсту.
1.4. Основним завданням юридичного сектору є організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативних актів Держводгоспом, його керівниками та працівниками під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків, а також представлення інтересів Комітету в судах.
1.5. Структура і штат юридичного сектору визначаються і затверджуються Головою Комітету. Права та обов'язки працівників юридичного сектору визначаються цим Положенням та їх посадовими інструкціями.
1.6. Юридичний сектор спрямовує, координує правову роботу, здійснює методичне керівництво та перевіряє її проведення в апараті Комітету, підприємствах, установах, організаціях (далі - підприємства), що належать до сфери його управління.
1.7. Видання нормативно-правового акта, а також подання проекту такого акта органу виконавчої влади для його прийняття чи погодження без попереднього розгляду та погодження з юридичним сектором не допускається.
1.8. Пропозиції юридичного сектору щодо приведення нормативно-правових актів та інших документів Держводгоспу, а також актів підприємств, що належать до сфери його управління, у відповідність із законодавством є обов'язковими для розгляду Головою Комітету.
1.9. У разі неврахування пропозицій юридичного сектору або часткового їх врахування сектор подає Голові Комітету письмовий висновок до проекту акта.
2. Основні завдання юридичного сектору
2. Юридичний сектор відповідно до покладених на нього завдань:
1) організовує та бере участь у забезпеченні реалізації державної правової політики у відповідній сфері, правильного застосування законодавства в Комітеті, на підприємствах, що належить до сфери його управління, у представленні інтересів Комітету в судах;
2) розробляє та бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Держводгоспу;
3) перевіряє відповідність законодавству і міжнародним договорам України проектів наказів та інших актів, що подаються на підпис Голови Комітету, погоджує (візує) їх за наявності віз керівників заінтересованих структурних підрозділів;
4) проводить юридичну експертизу проектів нормативно-правових актів, підготовлених структурними підрозділами Комітету, за результатами якої готує висновки за формою, що затверджується Мін'юстом, погоджує (візує) їх за наявності віз керівників заінтересованих структурних підрозділів;
5) переглядає разом із структурними підрозділами Держводгоспу нормативно-правові акти та інші документи з питань, що належать до його компетенції, з метою приведення їх у відповідність із законодавством;
6) інформує Голову Комітету про необхідність вжиття заходів для внесення змін до нормативно-правових актів та інших документів, визнання їх такими, що втратили чинність, або скасування;
7) вносить Голові Комітету пропозиції щодо подання нормативно-правового акта на державну реєстрацію в порядку, визначеному Мін'юстом;
8) разом із заінтересованими структурними підрозділами Держводгоспу узагальнює практику застосування законодавства у відповідній сфері, готує пропозиції щодо його вдосконалення, подає їх на розгляд Голови Комітету для вирішення питання щодо підготовки проектів нормативно-правових актів та інших документів, внесення їх в установленому порядку до державного органу, уповноваженого приймати такі акти;
9) розглядає проекти нормативно-правових актів та інших документів, які надійшли для погодження, з питань, що належать до компетенції Держводгоспу, та готує пропозиції до них;
10) здійснює у межах своєї компетенції заходи щодо адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу;
11) організовує роботу, пов'язану з укладенням договорів (контрактів), бере участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов'язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів Комітету, а також погоджує (візує) проекти договорів за наявності погодження (візи) керівників заінтересованих структурних підрозділів;
12) організовує претензійну та позовну роботу, здійснює контроль за її проведенням;
13) проводить разом із заінтересованими структурними підрозділами аналіз результатів господарської діяльності Держводгоспу, вивчає умови і причини виникнення непродуктивних витрат, порушення договірних зобов'язань, а також стан дебіторської та кредиторської заборгованості;

................
Перейти до повного тексту