1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ АРХІВІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2009 N 90
Про затвердження Положення про проведення перевірок правової роботи в центральних державних архівних установах
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.12.2001 N 1693 "Про вдосконалення організації правової роботи в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади" та з метою забезпечення методичного керівництва правовою роботою
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про проведення перевірок правової роботи в центральних державних архівних установах, що додається.
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Державного комітету О.П.Гінзбург
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держкомархіву України
26.05.2009 N 90
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення перевірок правової роботи в центральних архівних установах
I. Загальні положення
1.1. Положення про проведення перевірок правової роботи в центральних державних архівних установах (далі - архівні установи) розроблено з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 26.11.2008 N 1040 "Про Загальне положення про юридичну службу міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, державного підприємства, установи, організації", від 14.12.2001 р. N 1693 "Про вдосконалення організації правової роботи в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади" та регулює порядок проведення перевірок правової роботи в архівних установах.
1.2. Перевірка стану правової роботи в архівних установах здійснюється згідно з графіком і планом перевірки, затвердженим Головою Держкомархіву.
1.3. Метою перевірки є вивчення стану організації правової роботи та надання допомоги архівним установам в усуненні недоліків у їх діяльності щодо застосування законів України та інших нормативно-правових актів.
1.4. Безпосереднє здійснення перевірок організації правової роботи в архівних установах покладено на юридичну службу Держкомархіву.
1.5. Керівники та відповідні працівники архівних установ повинні сприяти працівникам юридичної служби у проведенні перевірки, надавати необхідні документи та матеріали, а також пояснення, у тому числі письмові, з приводу обставин, що стосуються предмету перевірки.
II. Організація проведення перевірки стану правової роботи
2.1. Підготовка до проведення перевірки включає виконання наступних заходів:
визначення мети перевірки - стану правової роботи в цілому чи окремих її напрямків;
складання працівником плану перевірки з визначенням переліку конкретних питань для опрацювання під час перевірки;
вивчення відповідних нормативно-правових актів, методичних рекомендацій та інших матеріалів з питань правової роботи, які доцільно використовувати під час перевірки;
попереднє погодження з керівником архівної установи дати та часу проведення перевірки, ознайомлення його з планом перевірки і її метою, вирішення всіх організаційних питань, пов'язаних з проведенням перевірки.
2.2. Перевірка стану правової роботи полягає у вивченні та аналізі:
порядку організації правової роботи відповідної архівної установи;
відповідності посадової інструкції юрисконсульта чи іншого працівника, на якого покладено виконання правової роботи законодавству та іншим нормативно-правовим актам;
здійснення планування правової роботи та контролю за виконанням запланованих заходів;
досвіду, стажу роботи та кваліфікації юрисконсульта, умов його діяльності;
наявності нормативно-правової бази, у тому числі ЛІГА: ЗАКОН, та її стану, юридичної літератури, періодичних та офіційних видань;
заходів, які вживаються в архівній установі для покращання стану правової роботи;
організації навчання та підвищення кваліфікації юрисконсульта (індивідуальна підготовка, стажування, навчання в учбових закладах, підвищення кваліфікації тощо);
наявності фактів прокурорського реагування щодо відповідності законодавству прийнятих рішень (виданих наказів) та вчинення дій правового характеру і заходів щодо усунення виявлених правопорушень;
стану дотримання в архівній установі законодавства про мови та працю, про державну службу, про корупцію, вжитих заходів для усунення порушень та притягнення винних посадових осіб до відповідальності;
організації роботи з укладення господарських договорів, їх обліку, реєстрації та контролю за їх виконанням;

................
Перейти до повного тексту