1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ
З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
Л И С Т
24.06.2009 N 01-06/Ф-115з-154
Інформація про дотримання Порядку роботи із зверненнями громадян та організації їх особистого прийому в органах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності ( v0067598-02 ) за січень-липень 2009 року
На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року N 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" структурними підрозділами Виконавчої дирекції Фонду станом на 1 липня 2009 року розглянуто 165 звернень громадян:
- керівництвом Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності розглянуто - 3 звернення;
- управлінням організаційного та документального забезпечення - 5;
- управлінням з питань доходу та бюджету - 3;
- управлінням з питань соціальних виплат та експертизи тимчасової непрацездатності - 80;
- контрольно-ревізійним управлінням - 35;
- управлінням з питань соціальних послуг - 26;
- юридичним управлінням - 11;
- відділом кадрів - 2.
За адресатами звернення надійшли від:
- Секретаріату Президента України (Служба з питань звернень громадян) - 8;
- Секретаріату Кабінету Міністрів України - 6;
- Верховної Ради України - 2;
- Генеральної прокуратури України - 6;
- Державного департаменту нагляду за додержанням законодавства про працю - 1;
- Державного центру зайнятості - 1;
- Комітету з питань соціальної політики та праці ВРУ - 3;
- Міністерства охорони здоров'я України - 1;
- Міністерства праці та соціальної політики України - 41;
- Національної комісії з питань регулювання зв'язку України - 1;
- Пенсійного фонду України - 14;
- Ради національної безпеки і оборони України - 1;
- Федерації професійних спілок - 3;
- засобів масової інформації (газети "Дебет-Кредит", "Праця і Зарплата" та "Урядовий кур'єр") - 6;
- робочих органів Фонду - 12;
- застрахованих осіб - 59.
На особистому прийомі керівництвом Виконавчої дирекції Фонду за січень-липень 2009 року прийнято 7 громадян, звернення яких розглянуті і надані вичерпні відповіді.
З метою оперативного реагування на інформацію застрахованих осіб щодо якості отримання послуг із санаторно-курортного лікування за путівками, придбаними за кошти Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, у Виконавчій дирекції Фонду встановлено і діє безкоштовний номер "Гарячої лінії". За період із 1 січня по 1 липня 2009 року надійшло 152 звернення громадян за телефоном "Гарячої лінії", які в оперативному порядку були вирішені за участю керівників санаторно-курортних закладів.

................
Перейти до повного тексту