1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Повідомлення


МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
06.06.2009
ПОВІДОМЛЕННЯ
про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну молочної кислоти походженням з Китайської Народної Республіки
28 травня 2009 року Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) на виконання вимог Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (далі - Закон) розглянула подані Міністерством економіки України (далі - Міністерство) матеріали про результати антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну молочної кислоти (далі - Товар) походженням з Китайської Народної Республіки, а саме:
1. Щодо наявності факту демпінгового імпорту в Україну Товару походженням з Китайської Народної Республіки.
В ході проведення розслідування заінтересованим сторонам (китайським виробникам, експортерам) була надана можливість представити інформацію, яка б підтверджувала або спростовувала наявність факту демпінгового імпорту в Україну Товару. Однак, заінтересовані сторони не надали запитуваної інформації, що дало підстави зробити висновок про ухилення ними від співпраці з Міністерством. У зв'язку з цим, Міністерство встановило наявність факту демпінгового імпорту в Україну Товару на підставі найбільш повної та розгорнутої інформації, яка була у розпорядженні. На підставі такої інформації Міністерство розрахувало демпінгову маржу, яка становить 31,8%. Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону розрахований рівень демпінгової маржі є більшим 2%, що дає підстави стверджувати, що демпінгова маржа не є мінімальною.
2. Щодо наявності факту істотної шкоди національному товаровиробникові. В період розслідування (2007 рік) порівняно з 2005-2006 рр. мало місце зростання демпінгового імпорту в Україну Товару походженням з Китайської Народної Республіки:
в абсолютних показниках: в 2007 році порівняно з 2006 роком на 98,2%, порівняно з 2005 на 265,5%;
відносно виробництва Товару ВАТ "Завод молочної кислоти" (далі - Заявник): у 2007 році порівняно з 2006 роком частка демпінгового імпорту Товару походженням з Китайської Народної Республіки збільшилась на 124,6%, а порівняно з 2005 роком на 500,4%,
відносно споживання Товару в Україні: у 2007 році порівняно з 2006 роком частка демпінгового імпорту Товару походженням з Китайської Народної Республіки збільшилась на 113,8%, а порівняно з 2005 роком на 275,4%.
В 2007-2005 рр. ціни на Товар походженням з Китайської Народної Республіки буди нижче цін реалізації Товару виробництва Заявника на внутрішньому ринку України та нижчими за його собівартість.
В 2007 році порівняно з 2006-2005 рр. демпінговий імпорт Товару походженням з Китайської Народної Республіки перешкоджав зростанню цін продажу Заявником Товару на внутрішньому ринку України.
В 2007 році виробництво Товару Заявником та використання виробничих потужностей скоротилось на 39,2% відносно 2005 року та на 11,7% по відношенню до 2006 року. Обсяги продажу Товару Заявником на внутрішньому ринку України скоротились на 38,2% відносно 2005 року та на 13,6% по відношення до 2006 року. Зайнятість на підприємстві Заявника скоротилась на 30.7% відносно 2005 року та на 16,13% по відношенню до 2006 року. Разом з цим рентабельність Заявника від реалізації Товару на внутрішньому ринку України за вказаний період зменшилась на 50% і, як наслідок, прибутки скоротились на 52,19%. Обсяги інвестицій у 2007 році порівняно з 2005 роком зменшились на 29,81% та на 16,23% по відношенню до 2006 року.
3. Щодо наявності причинно-наслідкового зв'язку між фактом демпінгового імпорту в Україну Товару походженням з Китайської Народної Республіки та істотною шкодою, заподіяною національному товаровиробникові.
Демпінговий імпорт Товару в Україну походженням з Китайської Народної Республіки протягом 2005-2007 рр. здійснювався за цінами, що є нижчими за собівартість та ціни продажу Заявником товару на внутрішньому ринку України. При цьому ціни імпорту Товару походженням з Китайської Народної Республіки були нижчими за ціни імпорту Товару походженням з інших країн. Водночас Заявник не міг знизити свої ціни продажу Товару на внутрішньому ринку України до рівня цін імпорту Товару походженням з Китайської Народної Республіки, оскільки такий рівень цін не давав би змоги забезпечувати позитивний рівень рентабельності Заявника.

................
Перейти до повного тексту