- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ВІД НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ
НА ВИРОБНИЦТВІ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
( Постанову скасовано на підставі Постанови Фонду соціального
страхування від нещасних випадків на виробництві
та професійних захворювань України
N 56 від 30.11.2010 )
Про затвердження Порядку подання електронних звітів до робочих органів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України
1. Дозволити виконавчий дирекції Фонду та її робочим органам приймати електронні звіти від страхувальників.
2. Затвердити Порядок подання електронних звітів до робочих органів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, що додається.
3. Виконавчій дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України підготувати Регламент роботи з електронними звітами у виконавчій дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та її робочих органах.
4. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на виконавчу дирекцію Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.
Заступник Голови правління | В.Іванкевич |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова
правління Фонду
соціального страхування
від нещасних випадків
на виробництві
та професійних
захворювань України
26.02.2009 N 16
ПОРЯДОК
ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗВІТІВ ДО РОБОЧИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ВІД НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ НА ВИРОБНИЦТВІ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ УКРАЇНИ
1. Загальні положення
1.2. Цей Порядок визначає загальні принципи організації інформаційного обміну під час подання Страхувальниками електронних звітів до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - Фонд).
1.3. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
Засіб криптографічного захисту інформації - програмний, апаратно-програмний, апаратний або інший засіб, призначений для криптографічного захисту інформації, у тому числі накладання та перевірка електронного цифрового підпису, який має сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації;
Звіт - документальні відомості, які створюються та подаються Страхувальниками у строки, в порядку та за формою, що встановлені Фондом.
Електронний звіт - звіт, що формується Страхувальником за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення і подається ним до робочих органів виконавчої дирекції Фонду відповідно до цього Порядку;
Електронний документ в системі подання електронних звітів - електронний звіт та електронна квитанція, включаючи обов'язкові реквізити електронного документа;
Формат електронного звіту (квитанції) - формалізований опис складу та структури даних звіту або квитанції, включаючи опис електронного цифрового підпису, що робить звіт або квитанцію електронними документами, придатними для обробки електронними засобами системи електронної звітності;
Подання електронних звітів - визначена цим Порядком послідовність дій суб'єктів електронної звітності, спрямованих на відправлення та одержання електронних звітів в межах системи електронної звітності.
Електронна квитанція - повідомлення про певний електронний звіт, що сформоване у відповідності до формату електронної квитанції в системі електронної звітності;
Система електронної звітності - сукупність організаційно-правових заходів та електронних засобів суб'єктів електронної звітності, що забезпечує подання електронних звітів;
Суб'єкти електронної звітності - Страхувальники, Оператори, Центр обробки електронних звітів, робочі органи виконавчої дирекції Фонду, Акредитовані центри сертифікації ключів, які є окремими учасниками системи електронної звітності.
Спеціалізоване програмне забезпечення - програмне забезпечення, призначене для створення, передачі та обробки електронних документів згідно з цим Порядком;
Центр обробки електронних звітів - структурний підрозділ виконавчої дирекції Фонду, який виконує функції інформаційно-технічного адміністратора Архіву електронних документів в системі електронної звітності.
Квитанція про відправлення електронного звіту (далі - перша квитанція) - електронна квитанція, що створюється Оператором електронної звітності за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення та засвідчує факт, дату і час відправлення (не відправлення) електронного звіту від Страхувальника.
Квитанція про одержання електронного звіту (далі - друга квитанція) - електронна квитанція, що створюється Центром обробки електронних звітів за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення та засвідчує факт, дату та час одержання електронного звіту Центром обробки електронних звітів та подання його до відповідних робочих органів виконавчої дирекції Фонду.
Квитанція про прийняття (неприйняття) електронного звіту (далі - третя квитанція) - електронна квитанція, що створюється Центром обробки електронних звітів за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення та засвідчує факт, дату та час доставки та прийняття (не прийняття) електронного звіту відповідним робочим органом виконавчої дирекції Фонду.
Архів електронних документів - централізоване сховище електронних звітів та електронних квитанцій, що знаходиться в Центрі обробки електронних звітів та призначене для реєстрації, накопичення та багаторазового використання даних з електронних звітів в автоматизованій інформаційній системі Фонду.
Оператор електронної звітності (далі - Оператор) - юридична особа, яка на договірних засадах надає послуги, в тому числі, з обміну електронними документами в системі електронної звітності між Страхувальниками, Центром обробки електронних звітів та Акредитованими центрами сертифікації ключів відповідно до цього Порядку та відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам до Оператора, визначеними виконавчою дирекцією Фонду.
2. Загальні вимоги до електронних документів в системі електронної звітності
2.1. Електронні документи (електронний звіт, перша квитанція, друга квитанція) передаються між суб'єктами електронної звітності тільки з накладеним електронним цифровим підписом (далі - ЕЦП).
2.2. Електронні звіти з обов'язковими реквізитами, у тому числі з ЕЦП Страхувальника (його посадових осіб), сформовані та подані відповідно до цього Порядку, згідно з законодавством України є оригіналами та мають юридичну силу.
2.3. Формати електронних документів визначаються виконавчою дирекцією Фонду та підлягають оприлюдненню.
3. Система електронної звітності
3.1. Звіт до робочих органів виконавчої дирекції Фонду в районах, містах або районі у місті, де Страхувальник знаходиться на обліку, може бути поданий (надісланий):
................Перейти до повного тексту