1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Протокол


РАДА ДИРЕКТОРІВ ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА
"ФОНДОВА БІРЖА ПФТС"
П Р О Т О К О Л
19.03.2009 N 6
У засіданні Ради директорів ВАТ "Фондова біржа ПФТС" прийняли участь Голова Ради директорів та два члени Ради директорів ВАТ "Фондова біржа ПФТС".
Засідання Ради директорів є правомочним.
Рада директорів приймає рішення простою більшістю голосів осіб, які входять до складу Ради директорів Біржі і беруть участь у її засіданні. Під час голосування голова Ради директорів та кожен із членів Ради директорів мають один голос.
У тексті протоколу використовуються наступні скорочення:
Біржа - Відкрите акціонерне товариство "Фондова біржа ПФТС".
Засідання - засідання Ради директорів ВАТ "Фондова біржа ПФТС".
ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО
Затвердження Правил електронного документообігу ВАТ "Фондова біржа ПФТС" та форми Договору про надання послуг електронного числового підпису.
РОЗГЛЯД ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО
ПО ПИТАННЮ "Про затвердження Правил електронного документообігу ВАТ "Фондова біржа ПФТС" та форми Договору про надання послуг електронного числового підпису":
РОЗГЛЯНУЛИ:
1. Проект Правил електронного документообігу ВАТ "Фондова біржа ПФТС".
2. Проект Договору про надання послуг електронного числового підпису.
ВИРІШИЛИ:
Затвердити Правила електронного документообігу ВАТ "Фондова біржа ПФТС" та форму Договору про надання послуг електронного числового підпису (додаються).
ГОЛОСУВАЛИ:
"за" - 3 голоси, що складає 100% від загальної кількості голосів членів Ради директорів Біржі, які прийняли участь у засіданні.
"проти" - 0 голосів, що складає 0% від загальної кількості голосів членів Ради директорів Біржі, які прийняли участь у засіданні.
"утримались" - 0 голосів, що складає 0% від загальної кількості голосів членів Ради директорів Біржі, які прийняли участь у засіданні.
Рішення прийняте.
Додатки:
1. Правила електронного документообігу ВАТ "Фондова біржа ПФТС";
2. Договір про надання послуг електронного числового підпису.
Голова Ради директорів
Член Ради директорів/
Виконавчий директор
Член Ради директорів/
Головний бухгалтер
І.О.Заря

Б.О.Лупій

Л.М.Передерій
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Ради директорів
ВАТ "Фондова біржа ПФТС"
19.03.2009 N 6
__________________________
голова Ради
директорів Заря І.О.
ПРАВИЛА ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ
Відкритого акціонерного товариства "Фондова біржа ПФТС"
Розділ 1. Загальні положення
1.1. Визначення понять
Поняття "Електронний документ", "Електронний документообіг", "Електронний числовий підпис", "Особистий ключ", "Відкритий ключ", "Компрометація особистого ключа", "Криптографічні ключі", "Засоби криптографічного захисту інформації", "Засоби електронного підпису", "Центр організації електронного документообігу ВАТ "Фондова біржа ПФТС", "Носій ключової інформації", "Сертифікат відкритого ключа", "Користувач", "Генеральна торговельна угода ПФТС" використовуються в даних Правилах електронного документообігу Відкритого акціонерного товариства "Фондова біржа ПФТС" (далі - Правила ЕДО) відповідно до їх визначень, встановлених Регламентом Центру організації електронного документообігу Відкритого акціонерного товариства "Міжрегіональний фондовий союз".
Організатор системи ЕДО (далі - Організатор СЕД) - Відкрите акціонерне товариство "Фондова біржа ПФТС" (далі - ВАТ "Фондова біржа ПФТС" або ПФТС), що здійснює професійну діяльність з організації торгівлі на фондовому ринку на підставі відповідних ліцензій Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку та яке одночасно виконує функцію Центру організації електронного документообігу. Організатор СЕД може бути відправником ЕД або отримувачем ЕД.
Система електронного документообігу (далі - СЕД) - організаційно-технічна система, що є сукупністю програмного, інформаційного і апаратного забезпечення Організатора СЕД і Учасників СЕД, що реалізовує ЕДО.
Учасник СЕД (далі - Учасник) - юридична особа, яка приєдналася до Генеральної торговельної угоди ПФТС та користується послугами Центру організації електронного документообігу ВАТ "Фондова біржа ПФТС" при отриманні послуг ЕЧП відповідно до Регламенту Центру організації електронного документообігу ВАТ "Фондова біржа ПФТС". Учасник може бути відправником ЕД або отримувачем ЕД.
Формат електронного документа - структура змістовної частини електронного повідомлення, на основі якого сформований ЕД та який визначається Організатором СЕД.
Програмні засоби взаємодії Учасника та Організатора СЕД - програмне забезпечення, встановлене в Учасників та Організатора СЕД, яке призначене для автоматизації процесів, пов'язаних з організацією торгівлі, та забезпечення інформаційного обміну між Учасниками та Організатором СЕД.
1.2. Регулювання електронного документообігу
1.2.1. Електронний документообіг в СЕД регулюється наступними внутрішніми документами Організатора СЕД:
1.2.1.1. Правилами ЕДО.
1.2.1.2. Регламентом Центру організації електронного документообігу ВАТ "Фондова біржа ПФТС".
1.2.1.3. Іншими локальними нормативно-правовими актами, затвердженими компетентними органами ВАТ "Фондова біржа ПФТС".
1.3. Порядок і умови допуску Учасника до здійснення документообігу в СЕД
1.3.1. Учасник допускається до здійснення документообігу в СЕД після виконання ним наступних дій:
1.3.1.1. Укладення Договору з ВАТ "Фондова біржа ПФТС" про надання послуг ЕЧП.
1.3.1.2. Приєднання до Генеральної торговельної угоди ПФТС.
1.3.1.3. Отримання особистих ключів для забезпечення підписання власних ЕД в СЕД.
1.4. Порядок набрання чинності та внесення змін до Правил ЕДО
1.4.1. Правила ЕДО, зміни і доповнення до Правил ЕДО, порядок та строки набрання чинності Правил ЕДО затверджуються Радою директорів ВАТ "Фондова біржа ПФТС".
1.4.2. Правила ЕДО є обов'язковими до виконання Учасником після приєднання Учасником до Генеральної торговельної угоди ПФТС.
1.5. Порядок повідомлення про внесення змін до даних Правил ЕДО
1.5.1. Зміни і доповнення до Правил ЕДО затверджені Радою директорів ВАТ "Фондова біржа ПФТС". Термін і порядок набрання чинності змінами і доповненнями доводяться до відома Учасників шляхом розміщення на веб-сайті Організатора СЕД відповідного повідомлення та тексту змін і доповнень не пізніше ніж за 10 (десять) календарних днів до дати набрання чинності відповідними змінами і доповненнями.
Розділ 2. Організація ЕДО
2.1. Вимоги, що пред'являються до ЕД
2.1.1. ЕД, який сформований в СЕД, має юридичну силу документа, складеного у письмовій формі, і передбачає забезпечення виконання даного ЕД Організатором СЕД та Учасниками, які є відправниками або отримувачами даного ЕД.
2.1.2. ЕД, що використовується в СЕД, вважається оформленим належним чином за умови його відповідності внутрішнім документам Організатора СЕД. Відповідність ЕД внутрішнім документам Організатора СЕД визначає Організатор СЕД.
2.1.3. ЕД має бути сформований Учасником або Організатором СЕД у форматі, визначеному компетентним органом ВАТ "Фондова біржа ПФТС".
2.1.4. ЕД Учасника, що має формат або процедуру формування, яка не відповідає вимогам внутрішніх документів Організатора СЕД, не розглядається та не обробляється Організатором СЕД.
2.1.5. Будь-який документ в СЕД повинен бути підписаний ЕЧП. Засвідчення документа ЕЧП здійснюється Учасником, що здійснив формування ЕД, або Організатором СЕД у випадку передачі отриманого ЕД до Учасника.
2.1.6. Підписання ЕЧП будь-якого ЕД в СЕД здійснюється особистим ключем підпису уповноваженої особи Учасника або Організатора СЕД.
2.1.7. Організатор СЕД приймає до розгляду та обробки виключно ЕД, що підписані особистими ключами, які були виготовлені Центром організації електронного документообігу ВАТ "Фондова біржа ПФТС".
2.1.8. ЕД вважається підписаним ЕЧП Учасника або Організатора СЕД, якщо він підписаний тим особистим ключем ЕЧП, для якого Центр організації електронного документообігу ВАТ "Фондова біржа ПФТС" виготовив відповідний сертифікат відкритого ключа ЕЧП.
2.1.9. Заміна особистих ключів ЕЧП не впливає на юридичну силу ЕД, якщо він був підписаний особистим ключем ЕЧП, що діяв на момент підписання ЕД.
2.2. Порядок здійснення ЕДО
2.2.1. ЕДО включає до себе виконання насамперед наступних процедур:
2.2.1.1. формування ЕД;
2.2.1.2. підписання ЕЧП ЕД;
2.2.1.3. відправку і доставку ЕД;
2.2.1.4. перевірку ЕД;
2.2.1.5. створення паперових копій ЕД.
2.2.2. Формування ЕД здійснюється Учасником або Організатором СЕД відповідно до внутрішніх документів Організатора СЕД.
2.2.3. Підписання ЕЧП ЕД здійснюється особистими підписами Учасника або Організатором СЕД відповідно до Регламенту Центру організації електронного документообігу ВАТ "Фондова біржа ПФТС" та даних Правил.
2.2.4. У відносинах між Учасниками та Організатором СЕД, що є відправниками і отримувачами ЕД, ЕД вважається вихідним від відправника, якщо ЕД відправлений особою уповноваженою діяти від імені відправника відносно даного ЕД або інформаційною системою, що використовується відправником.
2.2.5. Перевірка достовірності доставленого ЕД включає:
2.2.5.1. перевірку ЕД на відповідність встановленому для нього формату, визначеному внутрішніми документами Організатора СЕД;
2.2.5.2. перевірку достовірності ЕЧП ЕД.
2.2.6. Всі ЕД зберігаються протягом 5 (п'яти) років з дати отримання (створення). ЕД зберігаються в електронних архівах.
Розділ 3. Забезпечення інформаційної безпеки в СЕД
3.1. Засоби забезпечення інформаційної безпеки
3.1.1. Вимоги щодо інформаційної безпеки при організації ЕДО реалізуються за допомогою застосування програмно-технічних засобів і організаційних заходів.
3.1.2. До програмно-технічних засобів відносяться:
3.1.2.1. програмне забезпечення взаємодії Учасника та Організатора СЕД;
3.1.2.2. система паролів та ідентифікаторів для обмеження доступу користувачів і операторів до технічних і програмних засобів СЕД;
3.1.2.3. програмне забезпечення для підготовки даних для виконання алгоритмів ЕЧП;
3.1.2.4. програмно-апаратні засоби захисту від несанкціонованого доступу до ЕД та іншої інформації;
3.1.3. До організаційних заходів відносяться:
3.1.3.1. адміністративні обмеження доступу до цих засобів;
3.1.3.2. завдання режиму використання користувачами і операторами паролів і ідентифікаторів;
3.1.3.3. допуск до СЕД тільки спеціально підготовлених та уповноважених на те осіб;

................
Перейти до повного тексту