- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ
Л И С Т
Державному комітету України
з питань регуляторної
політики та підприємництва
Щодо зовнішньої реклами
У Держспоживстандарті в межах компетенції розглянуто лист Закарпатського регіонального представництва Незалежної Київської адвокатської групи від 03.02.2009 N 4 щодо окремих питань зовнішньої реклами та повідомляється наступне.
1. Щодо особи, яка має одержувати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами, у разі, якщо власник рекламної конструкції та розповсюджувач реклами не є однією особою.
Засади рекламної діяльності в Україні, регулювання відносин, які виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами, встановлено Законом України
"Про рекламу" (далі - Закон).
Частиною першою статті
16 Закону встановлено, що розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах провадиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, та в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 1 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003
N 2067 (далі - Типові правила), встановлено, що вони регулюють відносини, які виникають у зв'язку з розміщенням зовнішньої реклами у населених пунктах, та визначають порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.
"Для одержання дозволу заявник подає робочому органу заяву за формою згідно з додатком 1, до якої додаються:
- фотокартка або комп'ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу, та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням;
- копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи - підприємця".
Частиною другою пункту 14
Типових правил також встановлено, що перелік документів для надання дозволу, є вичерпним.
Заявник набуває статусу розповсюджувача зовнішньої реклами тільки після надання йому у встановленому порядку дозволу, який є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов'язаних з розташуванням рекламного засобу (пп. 24, 26
Типових правил).
................Перейти до повного тексту