- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО
ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Н А К А З
Про створення постійно діючої комісії з питань погашення заборгованостей із виплати заробітної плати, сплати внесків до Пенсійного фонду та інших соціальних виплат
На виконання питання 1 "Про стан погашення заборгованості із заробітної плати" протоколу N 16 засідання Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 і з метою здійснення контролю за станом погашення заборгованостей із виплати заробітної плати з одночасною сплатою страхових внесків до Пенсійного фонду та інших соціальних виплат на підприємствах, в установах та організаціях, віднесених до сфери управління Мінжитлокомунгоспу,
НАКАЗУЮ:
1. Утворити постійно діючу комісію з питань погашення заборгованостей із виплати заробітної плати, сплати внесків до Пенсійного фонду та інших соціальних виплат (далі - Комісія) у складі згідно з додатком 1.
2. Визначити, що основним завданням Комісії є здійснення контролю за своєчасною і в повному обсязі виплатою заробітної плати, сплатою внесків до Пенсійного фонду та інших соціальних виплат на підприємствах, в установах та організаціях, віднесених до сфери управління Мінжитлокомунгоспу.
3. Делегувати Комісії здійснення таких функцій:
3.1. Аналіз стану виконання підприємствами, установами та організаціями, віднесеними до сфери управління Мінжитлокомунгоспу, заходів щодо погашення заборгованостей із виплати заробітної плати працівникам, сплати внесків до Пенсійного фонду та інших соціальних виплат, а також недопущення їх виникнення та/або зростання під час провадження господарської діяльності.
3.2. Підготовка пропозицій, спрямованих на забезпечення своєчасного та в повному обсязі проведення розрахунків з оплати праці і страхування.
3.3. Внесення пропозицій Міністрові щодо розірвання контрактів з керівниками підприємств, установ та організацій, віднесених до сфери управління Мінжитлокомунгоспу, у разі невиконання ними заходів щодо погашення заборгованостей із виплати заробітної плати, сплати внесків до Пенсійного фонду та інших соціальних виплат.
4. Установити, що формою роботи Комісії є засідання, які проводяться в міру потреби за рішенням голови Комісії.
Засідання Комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш як половина членів Комісії.
5. Рішення Комісії оформляється протоколом і рекомендаціями, які підписує голова Комісії, та є обов'язковим до виконання.
6. Управлінню господарського забезпечення, підвідомчих організацій та державних закупівель (О.М.Соскін) забезпечити:
6.1. Складання реєстру підприємств, установ та організацій, які віднесені до сфери управління Мінжитлокомунгоспу і мають заборгованості із виплати заробітної плати, сплати страхових внесків до Пенсійного фонду та інших соціальних виплат, у розрізі галузей економіки і регіонів.
6.2. Подання голові Комісії пропозицій щодо заслуховування на засіданнях Комісії керівників підприємств-боржників, на яких існують заборгованості із виплати заробітної плати, сплати страхових внесків до Пенсійного фонду та інших соціальних виплат і спостерігається тенденція до їх зростання, з аналітичною інформацією за формою згідно з додатком 2.
6.3. Розміщення наказу на офіційному веб-сайті Мінжитлокомунгоспу.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Р.М.Крамаренка.
Додаток 1
до наказу Міністерства
з питань житлово-комунального
господарства
17.03.2009 N 62
СКЛАД
комісії з питань погашення заборгованостей із виплати заробітної плати, сплати внесків до Пенсійного фонду та інших соціальних виплат
КРАМАРЕНКО Руслан Михайлович |
- заступник Міністра з питань житлово-комунального господарства, голова Комісії |
СОСКІН Олександр Маркович |
- начальник Управління господарського забезпечення, підвідомчих організацій та державних закупівель, заступник голови Комісії |
КАСЬЯН Андрій Олександрович |
- начальник Відділу кадрів |
БОЙКО Елла Юріївна |
- заступник начальника Управління господарського забезпечення, підвідомчих організацій та державних закупівель - начальник відділу підвідомчих організацій |
МАЙСТРЕНКО Наталія Іванівна |
- завідувач Контрольно-ревізійного сектору |
САРДАНОВА Надія Василівна |
- заступник начальника Юридичного відділу |
ТАРАБАРА Ірина Володимирівна |
- головний спеціаліст відділу виконання бюджетних програм Фінансово-економічного управління |
КАРАВАНСЬКА Любов Миколаївна |
- головний спеціаліст відділу підвідомчих організацій Управління господарського забезпечення, підвідомчих організацій та державних закупівель, секретар Комісії. |
Начальник Управління господарського забезпечення, підвідомчих організацій та державних закупівель | О.М.Соскін |
................Перейти до повного тексту