- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
Про роботу зі зверненнями громадян у Міністерстві регіонального розвитку та будівництва України в 2008 році
Заслухавши та обговоривши доповідь директора Адміністративного департаменту Парасюка І.Л. про роботу зі зверненнями громадян у Міністерстві регіонального розвитку та будівництва України в 2008 році, колегія Мінрегіонбуду відзначає, що в цілому робота із зверненнями громадян у Міністерстві відповідає вимогам Закону України від 2 жовтня 1996 року
N 393/96-Вр "Про звернення громадян", Указів Президента України від 19 березня 1997 року
N 241 "Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення", від 13 серпня 2002 року
N 700 "Про додаткові заходи забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення", від 7 лютого 2008 року
N 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".
Протягом 2008 року Міністерством вжито комплекс заходів методологічного, організаційного, інформаційно-аналітичного характеру щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян. Виконання зазначених завдань знаходяться під постійним контролем керівництва Міністерства. Щотижня інформація про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Міністерства, розглядається на апаратних нарадах. Здійснюється попереднє застереження-нагадування керівникам структурних підрозділів Міністерства, Урядового органу державного управління - Державної архітектурно-будівельної інспекції щодо наближення термінів виконання доручень, які перебувають на контролі.
У 2008 році до Міністерства регіонального розвитку та будівництва України надійшло 1985 звернень громадян.
На питання, порушені у заявах, що надійшли до Міністерства через поштове сполучення або електронною поштою, підготовлено і надано вичерпні відповіді та роз'яснення в межах повноважень Мінрегіонбуду. Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства затверджено наказом від 20.02.2008
N 82, опубліковано в "Інформаційному бюлетені Міністерства регіонального розвитку та будівництва України" та розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства.
У Міністерстві з 1 липня 2008 року - за телефонним номером (044) 278-66-18 - цілодобово працює "гаряча лінія". За цим номером громадяни можуть висловити свої зауваження, пропозиції, розповісти про проблеми та в подальшому отримати роз'яснення щодо шляхів вирішення порушених питань.
Слід зазначити, що найбільш актуальні проблеми та питання, які порушувались у зверненнях громадян, належать до компетенції: Урядового органу державного управління - Державної архітектурно-будівельної інспекції (Бондаренко О.М.) - 576 звернень (29,02%), Управління планування забудови територій (Сіленко М.В.) - 430 (21,66%), Адміністративного департаменту (Парасюк І.Л.) - 230 звернень (11,59%), Управління розробки та реалізації державних житлових програм (Непомнящий О.М.) - 220 (11,08%), Управління архітектурно-конструктивних та інженерних систем будинків і споруд: (Авдієнко О.П.) - 118 (5,94%). Найбільше звернень надійшло від мешканців міста Києва, Одеської та Харківської областей.
Звернення, що надішли до Мінрегіонбуду в 2008 році, стосувалися переважно питань порушення державних будівельних норм під час будівництва, незаконного будівництва прибудов та надбудов на прибудинкових територіях, роз'яснення положень Державних будівельних норм (ДБН).
Викликає певне занепокоєння факт, що у багатьох випадках відповіді на деякі звернення громадян виконуються структурними підрозділами в "останні хвилини" установлених термінів виконання, що, в свою чергу, може призвести до порушення термінів розгляду.
................Перейти до повного тексту