1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
27.02.2009 N 25
Про затвердження Положення та створення евакуаційної комісії в Державній судовій адміністрації
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2001 року N 1432 "Про затвердження Положення про порядок проведення евакуації населення у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру" та з метою належного забезпечення проведення евакуації працівників Державної судової адміністрації України (далі - ДСА України),
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок проведення евакуації працівників ДСА України у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру (далі - Положення), що додається.
2. Створити евакуаційну комісію ДСА України (далі - комісія) та затвердити її склад, що додається.
3. Покласти на комісію планування і практичне виконання евакуаційних заходів щодо організованого вивезення і виведення працівників ДСА України із району можливого впливу наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, природного, екологічного та воєнного характеру у разі виникнення безпосередньої загрози їх життю та заподіяння шкоди здоров'ю.
4. Організувати вивчення членами комісії керівних документів з питань діяльності комісії.
5. Завідуючому режимно-секретним сектором Скотаренку В.В. довести вимоги цього наказу до територіальних управлінь ДСА України, інших підпорядкованих підприємств і установ та керівників структурних підрозділів центрального апарату ДСА України.
6. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Голова І.Балаклицький
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ДСА
України
27.02.2009 N 25
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок проведення евакуації працівників Державної судової адміністрації України у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру
1. Загальна частина
1. Поняття, що вживаються у цьому Положенні, мають таке значення:
евакуація - комплекс заходів щодо організованого вивезення (виведення) працівників ДСА України з районів (місць), зон можливого впливу наслідків надзвичайних ситуацій і розміщення його у безпечних районах (місцях) у разі виникнення безпосередньої загрози життю та заподіяння шкоди здоров'ю людей;
безпечний район - придатний для життєдіяльності район розміщення евакуйованих працівників ДСА України, який визначається рішенням відповідного органу виконавчої влади за межами зон можливого зруйнування, хімічного зараження, катастрофічного затоплення, масових лісових і торф'яних пожеж, а також небезпечного радіоактивного забруднення;
евакуаційні органи - підрозділи управління процесом евакуації, які призначаються розпорядженням керівника відповідного органу виконавчої влади (об'єкта) для планування, підготовки, організації та проведення евакуації населення, а також для приймання і розміщення евакуйованого населення.
2. Залежно від масштабів і особливостей надзвичайної ситуації рішення про проведення евакуації населення приймають:
на загальнодержавному рівні - Кабінет Міністрів України;
на регіональному рівні - Рада міністрів Автономної Республіки Крим, голова обласної держадміністрації;
на місцевому рівні - голова Київської та Севастопольської міської держадміністрації, голова районної держадміністрації;
на об'єктовому рівні - керівник об'єкта.
3. Евакуація проводиться шляхом вивезення основної частини працівників ДСА України з небезпечного району усіма видами наявних транспортних засобів на відповідній адміністративній території та виведення найбільш витривалої його частини пішки.
4. Оповіщення працівників ДСА України про загрозу і виникнення надзвичайної ситуації здійснюється з використанням усіх систем оповіщення, мережі зв'язку, засобів радіомовлення і телебачення із залученням у разі потреби сил і засобів органів МВС.
5. Безпечний район визначається рішенням органу виконавчої влади, як правило, на території своєї області (Автономної Республіки Крим).
6. У разі коли евакуйованих працівників неможливо розмістити у безпечному районі своєї області, частина його може розміщуватися у сусідній області з обов'язковим узгодженням цього питання з керівником виконавчої влади відповідної області.
7. Безпечні для розміщення евакуйованих працівників райони та порядок його доставки від пунктів висадки до місць розміщення визначаються рішенням відповідного органу виконавчої влади, на території якого планується розміщувати евакуйоване населення, за заявками органу виконавчої влади і об'єкта, що проводить евакуацію.
8. У разі хімічного зараження, виникнення повені, катастрофічного затоплення, масових пожеж евакуація здійснюється у безпечні райони поблизу місць виникнення надзвичайної ситуації.
2. Евакуаційні органи, їх функції та завдання
9. Для планування, підготовки та проведення евакуації, приймання і розміщення працівників в ДСА України створюються евакуаційна комісія, збірні евакуаційні пункти, проміжні пункти евакуації та приймальні евакуаційні пункти (далі - евакуаційні органи).
10. Персональний склад евакуаційних органів визначається рішенням Голови ДСА України.
11. Евакуаційні комісії очолює заступник Голови ДСА України, які відповідають за планування, організацію, проведення евакуації, приймання і розміщення працівників ДСА України. Секретарем зазначеної комісії призначається працівник режимно-секретного органу.
12. Евакуаційні органи здійснюють планування евакуації, підготовку працівників ДСА України до евакуаційних заходів, підготовку підпорядкованих евакуаційних органів до виконання завдань, контроль за підготовкою та розподілом усіх видів транспортних засобів для забезпечення евакуаційних перевезень, визначення станцій, портів для посадки (висадки) працівників, визначення маршрутів руху працівників пішки, практичне проведення евакуації, приймання евакуйованих працівників та ведення його обліку за об'єктами, а також контроль за розміщенням і життєзабезпеченням.
13. Час на розгортання і підготовку евакуаційних органів усіх рівнів до роботи не повинен перевищувати чотирьох годин з моменту отримання рішення про проведення евакуації.
14. У разі виникнення потреби в негайному проведенні евакуації у складі евакуаційних комісій створюються оперативні групи, які розпочинають роботу з моменту прийняття рішення про проведення евакуації.
15. Контроль за роботою евакуаційних органів здійснює Голова ДСА України.
16. Збірні евакуаційні пункти призначені для збору і реєстрації працівників, які підлягають евакуації, формування піших і транспортних колон та ешелонів, а також забезпечення відправлення їх на пункти посадки на транспортні засоби та вихідні пункти руху пішки.
16. Збірні евакуаційні пункти розгортаються за рішенням Голови ДСА України про проведення евакуації у разі аварії на атомній електростанції, катастрофічного затоплення і землетрусу.
17. Збірні евакуаційні пункти, проміжні пункти евакуації та приймальні евакуаційні пункти забезпечуються зв'язком з районними, міськими, районними у містах, селищними, сільськими, об'єктовими евакуаційними комісіями, пунктами посадки на транспортні засоби, вихідними пунктами руху пішки, з медичними і транспортними службами.
18. Проміжні пункти евакуації розгортаються на межах зон радіоактивного або хімічного забруднення.
19. Приймальні евакуаційні пункти розгортаються в пунктах висадки евакуйованих працівників і призначаються для його зустрічі і відправлення до районів (пунктів) розміщення.
20. Управління з питань надзвичайних ситуацій Печерської районної у м. Києві Державної адміністрації у межах наданих йому повноважень бере участь у плануванні, підготовці та проведенні евакуації, здійснює координацію цих заходів.
21. Управління з питань надзвичайних ситуацій Печерської районної у м. Києві Державної адміністрації постійно інформується евакуаційними органами про планування евакуації, підготовку евакуаційних органів до виконання покладених на них завдань, навчання працівників діям під час проведення евакуації.
22. На евакуаційні органи ДСА України, покладається:
планування і проведення евакуації працівників;
подання до відповідних транспортних органів розрахунків потреби у транспортних засобах для вивезення працівників і членів їх сімей до безпечних районів;
контроль за плануванням, підготовкою і проведенням евакуаційних заходів підвідомчими об'єктами;
визначення та підготовка безпечного району для розміщення евакуйованих працівників.
3. Планування евакуації працівників ДСА України
23. Планування евакуації проводиться для працівників, яке проживає у зонах можливого катастрофічного затоплення, небезпечного радіоактивного забруднення, хімічного зараження, районах виникнення стихійного лиха (масових лісових і торф'яних пожеж, землетрусів, зсувів, паводків, підтоплень та інших геофізичних і гідрометеорологічних явищ з тяжкими наслідками), великих аварій і катастроф (якщо виникає безпосередня загроза життю та заподіяння шкоди здоров'ю людей).
24. У плані евакуації, складовою частиною якого є карта (схема), зазначаються:
висновки з оцінки обстановки у разі виникнення надзвичайної ситуації;
порядок оповіщення працівників про початок евакуації;
кількість працівників, яке підлягає евакуації, за віковими категоріями;
терміни проведення евакуації;
склад евакуаційних органів і терміни приведення їх у готовність;
кількість працівників, яке вивозиться різними видами транспортних засобів окремо і виводиться пішки;
маршрути евакуації;
райони (пункти) розміщення евакуйованих працівників;
заходи щодо організації приймання, розміщення, захисту та життєзабезпечення евакуйованих працівників у безпечному районі;

................
Перейти до повного тексту