- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ АРХІВІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження збірника форм "Планово-звітна документація державних архівних установ України"
З метою удосконалення планування та звітності державних архівних установ України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити збірник форм "Планово-звітна документація державних архівних установ України".
2. Архівним установам України запровадити з 2009 р. встановлені форми планово-звітної документації.
3. ДЦЗД НАФ (Терещук Л.В.) організувати видання збірника форм до 1 грудня 2008 р. для забезпечення структурних підрозділів Держкомархіву, ДНАБ, м. Київ, УНДІАСД, ЦДА України, Державного архіву в Автономній Республіці Крим, державних архівів областей, м. Києва та Севастополя.
4. Директорам Державного архіву в Автономній Республіці Крим, державних архівів областей довести до відома архівних відділів райдержадміністрацій і міських рад зміст відповідних форм збірника.
5. Вважати такими, що втратили чинність, накази Держкомархіву від 20.09.2000 N 55, 31.08.2001 N 65, 13.02.2002 N 11, 26.03.2008 N 55.
6. Контроль за впровадженням форм планово-звітної документації державних архівних установ покласти на організаційно-аналітичний відділ Держкомархіву (Богунова Н.К.)
Голова Державного комітету | О.А.Удод |
---------------------------------------
| Коди |
|-------------------------------------|
| форми документа | установи-укладача |
|-----------------+-------------------|
| 101 | |
---------------------------------------
Назва ЗАТВЕРДЖУЮ
архівної установи Керівник архівної установи
_______________ N _______________ _____________________________
_________________________________ (підпис) (ініціали, прізвище)
(місце складання) 00.00.00
ПЛАН
розвитку архівної справи на рік
-----------------------------------------------------------------------------------------------
|Індекси| Основні напрями | Одиниця | Показники обсягу робіт |
| | роботи | виміру |---------------------------------------------------|
| | | |Всього по|Центральні|Державні| Архівні |Архівні|
| | | | області | державні | архіви | відділи |відділи|
| | | |(Україні)| архіви |областей| райдерж- |міських|
| | | | | | |адміністрацій| рад |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 1. |Забезпечення | | | | | | |
| |збереженості та | | | | | | |
| |державний облік | | | | | | |
| |документів НАФ | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 1.1. |Реставрація | арк. | | | | | |
| |документів з | | | | | | |
| |паперовою основою | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 1.2. |Ремонт документів з| арк. | | | | | |
| |паперовою основою | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 1.3. |Оправлення та | од.зб. | | | | | |
| |підшивка | | | | | | |
| |документів | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 1.4. |Консерваційно- | | | | | | |
| |профілактичне | | | | | | |
| |оброблення: | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- страхового фонду | од.зб. | | | | | |
| | | (рулон) | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- кінодокументів | од.зб. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- фотодокументів | од.зб. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- фонодокументів | од.зб. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- відеодокументів | од.зб. | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 1.5. |Створення | | | | | | |
| |страхового фонду: | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- на документи з | од.зб. | | | | | |
| |паперовою основою |кадр негатива| | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- кінодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- фотодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- фонодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- відеодокументів | од.обл. | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 1.6. |Картонування | од.зб. | | | | | |
| |документів | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 1.7. |Перевіряння | од.зб. | | | | | |
| |наявності | | | | | | |
| |документів | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 1.8. |Виявлення | | | | | | |
| |унікальних | | | | | | |
| |документів | | | | | | |
| |(перегляд | | | | | | |
| |документів): | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- управлінської | од.зб. | | | | | |
| |документації | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- документів | од.зб. | | | | | |
| |особового | | | | | | |
| |походження | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- науково-технічної| од.зб. | | | | | |
| |документації | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- кінодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- фотодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- фонодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- відеодокументів | од.обл. | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 1.9 |Здійснення грошової| документ | | | | | |
| |оцінки унікальних | | | | | | |
| |документів | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 1.10. |Страхування | документ | | | | | |
| |унікальних | | | | | | |
| |документів | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 2. |Створення та | | | | | | |
| |розвиток | | | | | | |
| |довідкового апарату| | | | | | |
| |до документів НАФ | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 2.1. |Описування: | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- управлінської | од.зб. | | | | | |
| |документації | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- документів | од.зб. | | | | | |
| |особового | документ | | | | | |
| |походження | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- науково-технічної| од.зб. | | | | | |
| |документації | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- кінодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- фотодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- фонодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- відеодокументів | од.обл. | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 2.2. |Удосконалення та | | | | | | |
| |перероблення | | | | | | |
| |описів: | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- управлінської | од.зб. | | | | | |
| |документації | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- документів | од.зб. | | | | | |
| |особового | | | | | | |
| |походження | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- науково-технічної| од.зб. | | | | | |
| |документації | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- кінодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- фотодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- фонодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- відеодокументів | од.обл. | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 2.3. |Каталогізація: | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- управлінської | од.зб. | | | | | |
| |документації | картка | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- документів | од.зб. | | | | | |
| |особового | картка | | | | | |
| |походження | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- науково-технічної| од.зб. | | | | | |
| |документації | картка | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- кінодокументації | од.обл. | | | | | |
| | | картка | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- фотодокументації | од.обл. | | | | | |
| | | картка | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- фонодокументації | од.обл. | | | | | |
| | | картка | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- відеодокументації| од.обл. | | | | | |
| | | картка | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 3. |Формування НАФ та | | | | | | |
| |експертиза цінності| | | | | | |
| |документів. | | | | | | |
| |Організація | | | | | | |
| |зберігання | | | | | | |
| |документів в | | | | | | |
| |архівних | | | | | | |
| |підрозділах | | | | | | |
| |підприємств, | | | | | | |
| |установ і | | | | | | |
| |організацій | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 3.1. |Приймання на | | | | | | |
| |державне | | | | | | |
| |зберігання: | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- управлінської | од.зб. | | | | | |
| |документації | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- документів | од.зб. | | | | | |
| |особового | документ | | | | | |
| |походження | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- науково-технічної| од.зб. | | | | | |
| |документації | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- кінодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- фотодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- фонодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- відеодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- документів з | од.зб. | | | | | |
| |особового складу | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 3.2. |Організація роботи | | | | | | |
| |комісій з | | | | | | |
| |проведення | | | | | | |
| |експертизи цінності| | | | | | |
| |документів | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
|3.2.1. |Схвалення ЕПК: | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |описів на: | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- управлінську | од.зб. | | | | | |
| |документацію | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- документи | од.зб. | | | | | |
| |особового | | | | | | |
| |походження | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- науково-технічну | од.зб. | | | | | |
| |документацію | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- кінодокументи | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- фотодокументи | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- фонодокументи | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- відеодокументи | од.обл. | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
|3.2.2. |Погодження ЕПК | | | | | | |
| |(схвалення ЕК | | | | | | |
| |архівного | | | | | | |
| |відділу): | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- описів справ з | од.зб. | | | | | |
| |особового складу | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- номенклатур справ|номенклатура | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- інструкцій з | інструкція | | | | | |
| |діловодства | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- положень про | положення | | | | | |
| |служби діловодства | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- положень про ЕК | положення | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- положень про | положення | | | | | |
| |архівні підрозділи | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 3.3. |Експертиза цінності| | | | | | |
| |документів, що | | | | | | |
| |зберігаються в | | | | | | |
| |архіві: | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- управлінської | од.зб. | | | | | |
| |документації | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- документів | од.зб. | | | | | |
| |особового | | | | | | |
| |походження | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- науково-технічної| од.зб. | | | | | |
| |документації | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- кінодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- фотодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- фонодокументів | од.обл. | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- відеодокументів | од.обл. | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 3.4. |Упорядкування на | | | | | | |
| |договірних | | | | | | |
| |засадах: | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- управлінської | од.зб. | | | | | |
| |документації | | | | | | |
| |постійного | | | | | | |
| |зберігання | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- управлінської | од.зб. | | | | | |
| |документації | | | | | | |
| |тимчасового | | | | | | |
| |зберігання | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- документів з | од.зб. | | | | | |
| |особового складу | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- науково-технічної| од.зб. | | | | | |
| |документації | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 3.5. |Здійснення контролю| | | | | | |
| |за станом | | | | | | |
| |діловодства та | | | | | | |
| |архівної справи на | | | | | | |
| |підприємствах, в | | | | | | |
| |установах та | | | | | | |
| |організаціях у зоні| | | | | | |
| |комплектування | | | | | | |
| |архівної установи | | | | | | |
| |та заходи щодо | | | | | | |
| |підвищення | | | | | | |
| |кваліфікації | | | | | | |
| |працівників | | | | | | |
| |діловодних, | | | | | | |
| |експертних та | | | | | | |
| |архівних служб | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
|3.5.1. |Кількість | перевіряння | | | | | |
| |проведених | | | | | | |
| |перевірянь | | | | | | |
| |підприємств, | | | | | | |
| |установ і | | | | | | |
| |організацій, з | | | | | | |
| |них: | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- комплексних | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- тематичних | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- контрольних | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
|3.5.2. |Кількість | огляд | | | | | |
| |проведених оглядів | | | | | | |
| |забезпечення | | | | | | |
| |збереженості | | | | | | |
| |документів НАФ та | | | | | | |
| |стану діловодства | | | | | | |
| |на підприємствах, в| | | | | | |
| |установах і | | | | | | |
| |організаціях | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
|3.5.3. |Заходи з підвищення| | | | | | |
| |кваліфікації | | | | | | |
| |працівників | | | | | | |
| |діловодних, | | | | | | |
| |експертних та | | | | | | |
| |архівних служб | | | | | | |
| |установ: | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
|3.5.3.1|кількість | семінар | | | | | |
| |проведених | курси | | | | | |
| |семінарів/курсів з | | | | | | |
| |підвищення | | | | | | |
| |кваліфікації | | | | | | |
| |працівників | | | | | | |
| |діловодних, | | | | | | |
| |експертних та | | | | | | |
| |архівних служб | | | | | | |
| |установ, | | | | | | |
| |організованих | | | | | | |
| |архівною установою | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
|3.5.3.2|кількість слухачів,| слухач | | | | | |
| |які взяли участь у | | | | | | |
| |семінарах (курсах) | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
|3.5.3.3|кількість | семінар | | | | | |
| |проведених | курси | | | | | |
| |семінарів/курсів з | | | | | | |
| |підвищення | | | | | | |
| |кваліфікації | | | | | | |
| |працівників | | | | | | |
| |діловодних, | | | | | | |
| |експертних та | | | | | | |
| |архівних служб | | | | | | |
| |установ, до яких | | | | | | |
| |залучалися | | | | | | |
| |працівники архівної| | | | | | |
| |установи | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 4. |Використання | | | | | | |
| |інформації | | | | | | |
| |документів НАФ | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 4.1. |Ініціативне | документ | | | | | |
| |інформування | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 4.2 |Виконання запитів: | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- тематичних | запит | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- акти цивільного | запит | | | | | |
| |стану | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- генеалогічних | запит | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- соціально- | запит | | | | | |
| |правового | | | | | | |
| |характеру: | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- кількість | звернення | | | | | |
| |звернень від | | | | | | |
| |громадян, | | | | | | |
| |розглянутих на | | | | | | |
| |особистому прийомі | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 4.3. |Підготовка: | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- виставок | виставка | | | | | |
| |документів | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- радіопередач |радіопередача| | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- телепередач |телепередача | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- публікацій у | публікація | | | | | |
| |пресі | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 4.4. |Організація роботи | користувач | | | | | |
| |користувачів у | | | | | | |
| |читальному залі: | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- громадян України | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- іноземних | | | | | | |
| |громадян | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- кількість виданих| справа | | | | | |
| |справ | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 5. |Зміцнення | | | | | | |
| |матеріально- | | | | | | |
| |технічної бази | | | | | | |
| |архівів, їх | | | | | | |
| |охоронної і | | | | | | |
| |пожежної безпеки | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 5.1. |Приміщення: | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- заміна приміщень | будівля | | | | | |
| | | кв.м | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- отримання | будівля | | | | | |
| |додаткових | кв.м | | | | | |
| |приміщень | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 5.2. |Ремонт приміщень | будівля | | | | | |
| | | кв.м | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 5.3. |Збільшення | будівля | | | | | |
| |протяжності | пог.м | | | | | |
| |стелажного | | | | | | |
| |обладнання | | | | | | |
| |(стелажних полиць) | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 5.4. |Встановлення | | | | | | |
| |сигналізації: | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- пожежної | будівля | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- охоронної | Будівля | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 5.5. |Ремонт | | | | | | |
| |сигналізації: | | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- пожежної | Будівля | | | | | |
| |-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| |- охоронної | Будівля | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 5.6. |Встановлення/ремонт| встановлення| | | | | |
| |автоматичних систем| ремонт | | | | | |
| |пожежогасіння | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 5.7. |Встановлення/ремонт| встановлення| | | | | |
| |системи | ремонт | | | | | |
| |кондиціювання та | | | | | | |
| |вентиляції повітря | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+---------+----------+--------+-------------+-------|
| 5.8. |Оброблення | будівля | | | | | |
| |дерев'яних | пог.м | | | | | |
| |конструкцій | | | | | | |
| |вогнезахисним | | | | | | |
| |розчином | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Посада укладача (підпис) (ініціали, прізвище)
00.00.00
Пояснення щодо складання плану розвитку архівної справи
План розвитку архівної справи складається на рік і включає основні напрями і показники діяльності архівних установ. В основу плану повинні вноситись показники діяльності, визначені на підставі оцінки реального стану справ, наявності штатної чисельності, матеріально-технічної бази та ресурсів. План складають Держкомархів, центральні державні архіви України, Державний архів в Автономній Республіці Крим, державні архіви областей, міст Києва і Севастополя, архівні відділи райдержадміністрацій і міських рад.
План складається у формі таблиці.
У графі 1 подаються індекси видів робіт;
у графі 2 - основні напрями робіт, що характеризують діяльність архівних установ;
у графі 3 - одиниця виміру;
у графі 4 - зведені показники роботи по області (Україні);
у графі 5 - те ж центральних державних архівів України;
у графі 6 - те ж Державного архіву в Автономній Республіці Крим, державних архівів областей, міст Києва і Севастополя;
у графі 7 - те ж архівних відділів райдержадміністрацій;
у графі 8 - те ж архівних відділів міських рад.
При складанні плану конкретна архівна установа заповнює свою графу. Держкомархів вносить показники до всіх граф. До плану складається стисла пояснювальна записка, в якій формулюються головні завдання державної архівної установи на планований рік. Пояснення до розділів плану подаються з посиланням на індекси відповідних пунктів плану.
План розвитку архівної справи державної архівної установи підписує укладач, затверджує керівник установи, архівного відділу міської ради - затверджує міський голова.
Архівні відділи райдержадміністрацій і міських рад подають плани розвитку архівної справи Державному архіву в Автономній Республіці Крим, державним архівам областей до 1 грудня; центральні державні архіви України, Державний архів в Автономній Республіці Крим, державні архіви областей, міст Києва і Севастополя - Держкомархіву до 5 січня.
---------------------------------------
| Коди |
|-------------------------------------|
| форми документа | установи-укладача |
|-----------------+-------------------|
| 102 | |
---------------------------------------
Назва ЗАТВЕРДЖУЮ
державної архівної установи Керівник державної
______________ N _______________ архівної установи
________________________________
(місце складання)
ПЛАН
науково-дослідної та методичної роботи на рік
-----------------------------------------------------------------------------
| N з/п|Тема дослідження, | Етап | Термін | Головна |Співвиконавці|
|індекс| кінцевий |дослідження,|виконання|організація,| |
| виду |результат, обсяг, | результат | | керівник | |
|роботи| номер державної | та обсяг у | | теми, | |
| | реєстрації | поточному | |координатор | |
| | | році | | та | |
| | | | | виконавці | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
| 1 |Науково-дослідна | | | | |
| |робота | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
| 1.1. |Загальні | | | | |
| |методологічні та | | | | |
| |теоретичні | | | | |
| |дослідження, | | | | |
| |історія архівної | | | | |
| |справи | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
| 1.2. |Архівознавство | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
|1.2.1.|Забезпечення | | | | |
| |збереженості та | | | | |
| |державний облік | | | | |
| |документів НАФ | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
|1.2.2.|Науково-довідковий| | | | |
| |апарат до | | | | |
| |документів НАФ | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
|1.2.3.|Формування НАФ, | | | | |
| |експертиза | | | | |
| |цінності | | | | |
| |документів | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
|1.2.4.|Користування | | | | |
| |документами, їх | | | | |
| |публікація, | | | | |
| |організація | | | | |
| |наукової | | | | |
| |інформації | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
|1.2.5.|Управління, | | | | |
| |економіка, | | | | |
| |організація праці | | | | |
| |в архівних | | | | |
| |установах | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
|1.2.6.|Автоматизація | | | | |
| |архівної справи | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
| 1.3. |Археографія, | | | | |
| |палеографія, | | | | |
| |сфрагістика | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
| 1.4. |Документознавство | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
| 2. |Науково-методична | | | | |
| |робота | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
| 2.1. |Архівознавство | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
|2.1.1.|Забезпечення | | | | |
| |збереженості і | | | | |
| |державний облік | | | | |
| |документів НАФ | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
|2.1.2.|Науково-довідковий| | | | |
| |апарат до | | | | |
| |документів НАФ | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
|2.1.3.|Формування НАФ, | | | | |
| |експертиза | | | | |
| |цінності | | | | |
| |документів | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
|2.1.4.|Користування | | | | |
| |документами, їх | | | | |
| |публікація, | | | | |
| |організація | | | | |
| |наукової | | | | |
| |інформації | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
|2.1.5.|Управління, | | | | |
| |економіка, | | | | |
| |організація праці | | | | |
| |в архівних | | | | |
| |установах | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
|2.1.6.|Автоматизація | | | | |
| |архівної справи | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
| 2.2. |Археографія | | | | |
|------+------------------+------------+---------+------------+-------------|
| 2.3. |Документознавство | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------
Посада укладача (підпис) (ініціали, прізвище)
00.00.00
Пояснення щодо складання плану науково-дослідної та методичної роботи
План науково-дослідної та методичної роботи складають Держкомархів, УНДІАСД, центральні державні архіви України, Державний архів в Автономній Республіці Крим, державні архіви областей, міст Києва і Севастополя.
План складається у формі таблиці.
У графі 1 вказується індекс виду роботи;
у графі 2 - назва тем (підтем або розділів); кінцевий результат (звіт, концепція, довідник з історії установ, схема класифікації, модель, монографія, підручник, збірник наукових праць, стандарт, методичні рекомендації, інструкція та ін); обсяг в друкованих аркушах, термін виконання теми, номер державної реєстрації;
у графі 3 - назва запланованих на поточний рік етапів дослідження, результат та обсяг (у друкованих аркушах) у поточному році;
у графі 4 - термін виконання роботи у поточному році;
у графі 5 - у зведеному плані Держкомархіву вказується головна організація; у планах УНДІАСД і державних архівів - прізвища керівника теми і виконавців;
у графі 6 - установи-співвиконавці теми.
Заплановані теми наукових досліджень і методичної роботи розміщуються в плані у відповідності з даною структурою. Теми, які виходять за рамки розділів, перелічуються в кінці плану. До плану складається пояснювальна записка, в якій дається обґрунтування включення до плану тем; вказується кількість тем, які заплановано розробляти самостійно, і кількість тем, в яких державна архівна установа буде співвиконавцем.
План підписує укладач (заступник директора державної архівної установи або співробітник, відповідальний за науково-дослідну і методичну роботу) і затверджує керівник державної архівної установи.
План складається до 30 грудня та подається Держкомархіву до 5 січня.
---------------------------------------
| Коди |
|-------------------------------------|
| форми документа | установи-укладача |
|-----------------+-------------------|
| 103 | |
---------------------------------------
Назва ЗАТВЕРДЖУЮ
державної архівної установи Керівник державної
_____________ N _______________ архівної установи
_______________________________
(місце складання)
ПЛАН
науково-видавничої роботи на рік
------------------------------------------------------------------
| N з/п | Назва, вид |Обсяг у друк.| Головна | Рік |
| | видання, | арк. | організація, | завершення |
| | N державної | |відповідальний| підготовки |
| | реєстрації | | виконавець, | |
| | | |співвиконавці | |
|-------+-------------+-------------+--------------+-------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|-------+-------------+-------------+--------------+-------------|
| 1. |Документальні| | | |
| |публікації | | | |
|-------+-------------+-------------+--------------+-------------|
| 2. |Довідково- | | | |
| |інформаційні | | | |
| |видання | | | |
|-------+-------------+-------------+--------------+-------------|
| 3. |Періодичні | | | |
| |видання | | | |
|-------+-------------+-------------+--------------+-------------|
| 4. |Інші видання | | | |
------------------------------------------------------------------
Посада укладача (підпис) (ініціали, прізвище)
00.00.00
Пояснення щодо складання плану науково-видавничої роботи
План науково-видавничої роботи складають Держкомархів, УНДІАСД, центральні державні архіви України, Державний архів в Автономній Республіці Крим, державні архіви областей, міст Києва і Севастополя.
План складається у формі таблиці.
У графі 1 вказується валова нумерація назв, видів видань;
у графі 2 - назва та вид видання (путівник, покажчик, довідник, каталог, реєстри, збірник документів, добірка документів, альбом та ін.), номер державної реєстрації видання;
у графі 3 - обсяг видання у друкованих аркушах;
у графі 4 - назва головної організації, організацій-співвиконавців, прізвище відповідального виконавця;
у графі 5 - рік завершення підготовки рукопису видання.
Заплановані видання розміщуються в розділах плану за структурою його форми; видання, які виходять за межі розділів, перелічуються в кінці плану.
У разі необхідності до плану складається стисла пояснювальна записка.
План складає та підписує особа, відповідальна за видавничу роботу, затверджує керівник державної архівної установи.
План складається до 30 грудня та подається Держкомархіву до 5 січня.
---------------------------------------
| Коди |
|-------------------------------------|
| форми документа | установи-укладача |
|-----------------+-------------------|
| 104 | |
---------------------------------------
Назва ЗАТВЕРДЖУЮ
державної архівної установи Керівник державної архівної
________________ N _______________ установи
__________________________________
(місце складання)
ПЛАН
впровадження наукових і методичних розробок на рік
-----------------------------------------------------------------------------------------------
|N з/п| Індекс |Назва теми | Роки | Перелік |Відповідальний| Очікуваний |
| |розробки| розробки, |-------------------------|установ, які| виконавець | ефект від |
| | |N державної| Початок | Завершення |впроваджують| |впровадження|
| | |реєстрації |впровадження|впровадження| наукові і | | |
| | | | | | методичні | | |
| | | | | | розробки | | |
|-----+--------+-----------+------------+------------+------------+--------------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|-----+--------+-----------+------------+------------+------------+--------------+------------|
| | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Посада укладача (підпис) (ініціали, прізвище)
00.00.00
Пояснення щодо складання плану впровадження наукових і методичних розробок
План впровадження наукових і методичних розробок складають УНДІАСД, центральні державні архіви України, Державний архів в Автономній Республіці Крим, державні архіви областей, міст Києва і Севастополя.
До плану впровадження включаються науково-дослідні та методичні роботи, завершені в попередньому, або поточному році, а також наукові розробки, що впроваджуються на основі господарчих угод. У плані передбачаються всі види робіт із впровадження - від видання наукових праць або матеріалів наукових нарад, конференцій до застосування наукової та методичної розробки у практиці роботи державних архівних установ.
Наукові розробки розміщуються в плані в послідовності, аналогічній тексту плану науково-дослідної та методичної роботи (див. форму 102).
План складається у формі таблиці.
У графі 1 вказується валова нумерація пунктів плану;
у графі 2 - індекси розробок;
у графі 3 - назва теми розробки та номер її державної реєстрації (за наявності);
у графах 4 - 5 - роки початку та закінчення впровадження розробки;
у графі 6 - перелік установ, які впроваджують наукові і методичні розробки;
у графі 7 - прізвища виконавців і відповідальних за впровадження розробок;
у графі 8 - очікуваний ефект від впровадження (економічний ефект у гривнях або моральний).
У разі необхідності до плану складається стисла пояснювальна записка.
План підписує укладач (заступник директора державної архівної установи або співробітник, який відповідає за науково-дослідну і методичну роботу) та затверджує керівник державної архівної установи. План складається до 30 грудня та подається Держкомархіву до 5 січня.
---------------------------------------
| Коди |
|-------------------------------------|
| форми документа | установи-укладача |
|-----------------+-------------------|
| 110 | |
---------------------------------------
Назва ЗАТВЕРДЖУЮ
державного архіву Директор державного архіву
____________ N ___________ _____________________________
__________________________ (підпис) (ініціали, прізвище)
(місце складання) 00.00.00
ПЛАН-ЗВІТ
роботи державного архіву на рік
---------------------------------------------------------------------------------------------------
|Індекси| Назви | Од. | Норми | Заплановано/Виконано |Виконавець|Пояснення|
| |розділів|виміру|виробітку|------------------------------------------| | |
| |і видів | |або часу | Рік |I кв.|II кв.|III кв.|IV кв.| Бюджет| | |
| | робіт | | |план/|план/|план/ | план/ | план/|робочого| | |
| | | | |факт |факт |факт | факт | факт | часу | | |
| | | | | | | | | | план/ | | |
| | | | | | | | | | факт | | |
|-------+--------+------+---------+-----+-----+------+-------+------+--------+----------+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14| 15 |16 | 17 | 18 |
|-------+--------+------+---------+--+--+--+--+--+---+---+---+---+--+----+---+----------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Посада укладача (підпис) (ініціали, прізвище)
00.00.00
Додаток
до форми 110
Примірна структура плану-звіту роботи державного архіву
------------------------------------------------------------------
| Індекси |Назви розділів і видів робіт | Одиниці виміру |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1 | 2 | 3 |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1. |Забезпечення збереженості та | |
| |державний облік документів | |
| |Національного архівного | |
| |фонду | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.1. |Забезпечення фізичної | |
| |збереженості документів з | |
| |паперовою основою | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.1.1. |Реставрація | аркуш |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.1.2. |Ремонт | аркуш |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.1.3. |Консервація | аркуш |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.1.4. |Оправлення та підшивка | од.зб. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.1.5. |Дезінфекція | од.зб. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.1.6. |Дезінсекція | од.зб. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.2. |Консерваційно-профілактичне | |
| |оброблення | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.2.1. |Страхового фонду | од.зб. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.2.2. |Кінодокументів | од.зб. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.2.3. |Фотодокументів | од.зб. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.2.4. |Фонодокументів | од.зб. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.2.5. |Відеодокументів | од.обл. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.3. |Виявлення унікальних | од.зб. |
| |документальних пам'яток | |
| |(перегляд документів) з | |
| |паперовою основою, | |
| |кінофотофоновідеодокументів | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.4. |Створення страхового фонду | од.зб. |
| |документів з паперовою | кадр |
| |основою, | |
| |кінофотофоновідеодокументів | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.5. |Картонування документів | од.зб. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.6. |Видача документів | од.зб. |
| |користувачам, працівникам | |
| |архіву, лабораторії та ін. | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.7. |Перевіряння наявності та | од.зб. |
| |фізичного стану документів | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.8. |Облік фондів і документів | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.8.1. |Управлінської документації | фонд |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.8.2. |Документів особового | фонд |
| |походження | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.8.3. |Науково-технічної | комплекс, фонд |
| |документації | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.8.4. |Кінодокументів | од.обл. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.8.5. |Фотодокументів | од.зб. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.8.6. |Фонодокументів | од.зб. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.8.7. |Відеодокументів | од.обл. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 1.8.8. |Страхового фонду | од.зб. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 2. |Створення та розвиток | |
| |науково-довідкового апарату | |
| |до документів Національного | |
| |архівного фонду | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 2.1. |Описування документів(*) | од.зб. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 2.2. |Удосконалення та | од.зб. |
| |перероблення(*) описів | |
| |документів | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 2.3. |Каталогізація документів(*) | од.зб. |
| | | картка |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 2.4. |Підготовка до друку | довідник |
| |довідково-інформаційних | друк.арк. |
| |видань про документи | |
| |державного архіву | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3. |Формування Національного | |
| |архівного фонду. Експертиза | |
| |цінності документів НАФ. | |
| |Контроль за організацією | |
| |зберігання документів НАФ в | |
| |архівних підрозділах установ | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.1. |Приймання документів на | |
| |державне зберігання | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.1.1. |Від підприємств, установ і | од.зб. |
| |організацій | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
|3.1.1.1. |Управлінської документації | од.зб. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
|3.1.1.2. |Науково-технічної | од.зб. |
| |документації | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
|3.1.1.3. |Документів з особового | од.зб. |
| |складу | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
|3.1.1.4. |Кінодокументів | од.зб. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
|3.1.1.5. |Фотодокументів | од.зб. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
|3.1.1.6. |Фонодокументів | од.зб. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
|3.1.1.7. |Відеодокументів | од.обл. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.1.2 |Від архівних відділів | од.зб. |
| |райдержадміністрацій і | |
| |міських рад | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.1.3. |Документів особового | од.зб. |
| |походження | документ |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.2. |Затвердження на ЕПК описів | |
| |документів | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.2.1. |Поданих установами, | од.зб. |
| |організаціями та | |
| |підприємствами на | |
| |управлінську, науково- | |
| |технічну документацію, | |
| |кінофотофоновідеодокументи | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.2.2. |Складених у державному архіві| од.зб. |
| |на управлінську та науково- | |
| |технічну документацію, | |
| |документи особового | |
| |походження, | |
| |кінофотофоновідеодокументи | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.3. |Експертиза цінності | од.зб. |
| |документів у державному | |
| |архіві: управлінської | |
| |документації, документів | |
| |особового походження, | |
| |науково-технічної | |
| |документації, | |
| |кінофотофоновідеодокументів | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.4. |Проведення перевірок роботи | |
| |архівних підрозділів і | |
| |організації документів у | |
| |діловодстві підприємств, | |
| |установ і організацій | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.4.1. |Комплексних | установа |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.4.2. |Тематичних | установа |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.4.3. |Контрольних | установа |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.5. |Надання методичної та | установа |
| |практичної допомоги | |
| |установам, організаціям та | |
| |підприємствам в підготовці | |
| |описів справ, складанні та | |
| |удосконаленні номенклатур | |
| |справ | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.6. |Надання методичної допомоги в| установа |
| |розробленні та рецензуванні | документ |
| |нормативних документів з | |
| |питань роботи архівних | |
| |підрозділів і діловодних | |
| |служб установ, організацій і | |
| |підприємств | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.7. |Упорядкування на договірних | |
| |засадах: | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.7.1. |Управлінської документації | од.зб. |
| |постійного зберігання | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.7.2. |Управлінської документації | од.зб. |
| |тимчасового зберігання | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.7.3. |Документів з особового | од.зб. |
| |складу | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.7.4. |Науково-технічної | од.зб. |
| |документації | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 3.7.5. |Документів особового | од.зб. |
| |походження | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 4. |Використання інформації | |
| |документів Національного | |
| |архівного фонду | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 4.1. |Надання документної |інформаційний документ |
| |інформації державним, | |
| |науковим та ін. установам з | |
| |ініціативи архіву, її | |
| |тематика | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 4.2. |Виконання запитів | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 4.2.1. |Тематичних | запит |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 4.2.2. |Соціально-правового | запит |
| |характеру | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 4.3. |Підготовка | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 4.3.1. |Виставок документів | виставка |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 4.3.2. |Радіо- та телепередач | передача |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 4.3.3. |Статей і добірок документів | стаття, друк.арк. |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 4.4. |Організація роботи | користувач |
| |користувачів у читальному | |
| |залі державного архіву | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 4.5. |Підготовка до друку збірників| збірник, друк.арк. |
| |документів | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 4.6. |Заходи з міжнародних | захід |
| |зв'язків | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 5. |Науково-дослідна та методична| |
| |робота | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 5.1. |Розробка наукових тем | тема |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 5.2. |Підготовка нормативно- | документ |
| |методичних документів | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 6. |Організація роботи державного| |
| |архіву | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 6.1. |Підготовка та проведення | |
| |засідань: | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 6.1.1. |Дирекції (колегії) архіву | засідання |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 6.1.2. |Наукової (науково-методичної)| засідання |
| |ради | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 6.1.3. |Експертно-перевірної комісії | засідання |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 6.1.4. |Інших колегіальних органів | засідання |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 6.2. |Робота служби науково- | |
| |технічної інформації | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 6.3. |Підготовка та проведення | захід |
| |науково-теоретичних і | |
| |практичних конференцій, | |
| |нарад, семінарів | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 7. |Розвиток і зміцнення | |
| |матеріально-технічної бази | |
| |державного архіву | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 7.1. |Проектування, будівництво та | споруда |
| |реконструкція, капітальний і | |
| |поточний ремонт архівних | |
| |приміщень | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 7.2. |Встановлення та заміна | пог.м |
| |стелажного обладнання | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 7.3. |Придбання та введення в | засіб |
| |експлуатацію засобів | |
| |технічного оснащення | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 8. |Робота з кадрами | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 8.1. |Організація роботи з кадрами | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 8.1.1. |Підготовка і обговорення | питання |
| |питань роботи з кадрами на | |
| |дирекції, колегії, нарадах | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 8.1.2. |Підготовка посадових | інструкція |
| |інструкцій для працівників | |
| |архіву | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 8.1.3. |Проведення атестації | працівник |
| |працівників архіву | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 8.2. |Проведення заходів із | |
| |підготовки та підвищення | |
| |професійної кваліфікації | |
| |кадрів: | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 8.2.1. |Перепідготовка керівників | працівник |
| |архівних відділів | |
| |райдержадміністрацій, міських| |
| |рад | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 8.2.2. |Підвищення кваліфікації | працівник |
| |працівників державних | |
| |архівів | |
|----------+-----------------------------+-----------------------|
| 8.2.3. |Підвищення кваліфікації | працівник |
| |працівників діловодного | |
| |апарату та архівних | |
| |підрозділів підприємств, | |
| |установ і організацій | |
------------------------------------------------------------------
_______________
(*) Даються ті же самі види документів, що і в п. 1.9.
Пояснення щодо складання плану-звіту роботи державного архіву
План-звіт роботи державного архіву на рік є внутрішнім документом, що складається на підставі планів-звітів структурних підрозділів або планів-звітів працівників.
Рішення про доцільність складання планів-звітів (форми 110-112) архівними відділами райдержадміністрацій і міських рад приймаються Державним архівом в Автономній Республіці Крим, державними архівами областей.
План-звіт складається у формі таблиці.
У графі 1 подаються індекси видів робіт;
у графі 2 - назви розділів плану та запланованих видів робіт відповідно до структури плану;
у графі 3 - одиниці виміру;
у графі 4 - норми виробітку або часу;
у графах 5-14 - відомості подаються дробом, де чисельником - запланований обсяг робіт на рік і на I-IV квартали, знаменником - фактично виконаний обсяг робіт;
у графах 15-16 - запланований та фактичний бюджет робочого часу;
у графі 17 - виконавець (найменування структурного підрозділу або прізвище);
у графі 18 подаються необхідні пояснення (особливості виконання роботи або її етапу, співвиконавці, рік завершення роботи, назви видів робіт, що виконуються водночас, та ін.).
До форми плану додається примірна структура плану (індекси видів робіт, назви видів робіт, одиниці виміру конкретних видів робіт). До плану вносяться лише ті види робіт, які будуть виконуватися в плановому році. Якщо плануються види робіт, що не включені до примірної структури плану, то їх треба вносити з довільним індексом. При плануванні роботи використовуються "Типові норми часу і виробітку на основні види робіт, що виконуються у державних архівних установах" (Київ, 2008).
План-звіт складається працівником, який відповідає за планування та звітність, і затверджується директором державного архіву до 25 грудня.
Звітні відомості в план-звіт вносяться на підставі звітів структурних підрозділів працівником, який відповідає за планування та звітність, до 5 квітня (I квартал), 5 липня (II квартал), 5 жовтня (III квартал), 5 січня (IV квартал) та за рік.
Коли державний архів вважає за доцільне, він може ввести графи розрахунку % виконання плану, % продуктивності праці тощо.
---------------------------------------
| Коди |
|-------------------------------------|
| форми документа | установи-укладача |
|-----------------+-------------------|
| 111 | |
---------------------------------------
Назва ЗАТВЕРДЖУЮ
державного архіву Директор державного архіву
_____________________________
_______________________________ (підпис) (ініціали, прізвище)
(назва структурного підрозділу) 00.00.00
_______________ N _____________
_______________________________
(місце складання)
ПЛАН-ЗВІТ
роботи структурного підрозділу на рік
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Індекси| Назви | Один.| Норми | Рік | I кв. | II кв. | III кв. | IV кв. |Виконавець|Пояснення|
| |показників,|виміру|виробітку| план/факт | план/факт | план/факт | план/факт | план/факт | | |
| | видів | |або часу |-------------+------------+------------+------------+------------| | |
| | робіт | | |Обсяг |Бюджет|Обсяг|Бюджет|Обсяг|Бюджет|Обсяг|Бюджет|Обсяг|Бюджет| | |
| | | | |робіт | часу |робіт| часу |робіт| часу |робіт|часу |робіт| часу | | |
|-------+-----------+------+---------+------+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+----------+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
|-------+-----------+------+---------+------+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+----------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник структурного (підпис) (ініціали, прізвище)
підрозділу
00.00.00
Пояснення щодо складання плану-звіту роботи структурного підрозділу державного архіву
План-звіт роботи структурного підрозділу є внутрішнім документом державного архіву.
План складається у формі таблиці.
У графі 1 подаються індекси видів робіт;
у графі 2 - назви розділів плану та запланованих видів робіт;
у графі 3 - од. виміру;
у графі 4 - норма виробітку або часу;
у графах 5-14 - відомості подаються дробом, де чисельником - запланований обсяг робіт та бюджет робочого часу на рік і I-IV квартали, знаменником - фактично виконаний обсяг робіт та бюджет робочого часу;
у графі 15 - прізвища виконавців. Якщо вид роботи не відображається в кількісних показниках, у плані вказується лише термін виконання роботи.
у графі 16 - даються необхідні пояснення.
Архіви мають право відмовитися від заповнення планових і звітних показників бюджету робочого часу за кварталами.
План складає керівник структурного підрозділу державного архіву до 10 грудня та затверджує директор архіву до 25 грудня.
Звітні відомості заповнюються керівником структурного підрозділу на підставі звітних відомостей працівників і подаються працівнику, який відповідає за планування та звітність архіву, до 25 березня (I квартал), 25 червня (II квартал), 25 вересня (III квартал), 15 грудня (IV квартал) та за рік.
---------------------------------------
| Коди |
|-------------------------------------|
| форми документа | установи-укладача |
|-----------------+-------------------|
| 112 | |
---------------------------------------
Назва ЗАТВЕРДЖУЮ
державного архіву Керівник структурного
підрозділу
_______________________________ _____________________________
(назва структурного підрозділу) (підпис) (ініціали, прізвище)
_______________ N _____________ 00.00.00
_______________________________
(місце складання)
ПЛАН-ЗВІТ
роботи працівника на рік
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Індекси| Назви | Один.| Норми | Рік | I кв. | II кв. | III кв. | IV кв. |Пояснення|
| |показників,|виміру|виробітку| план/факт | план/факт | план/факт | план/факт | план/факт | |
| | видів | |або часу |------------+------------+------------+------------+------------| |
| | робіт | | |Обсяг|Бюджет|Обсяг|Бюджет|Обсяг|Бюджет|Обсяг|Бюджет|Обсяг|Бюджет| |
| | | | |робіт| часу |робіт| часу |робіт| часу |робіт| часу |робіт| часу | |
|-------+-----------+------+---------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
|-------+-----------+------+---------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+-----+------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Посада працівника (підпис) (ініціали, прізвище)
00.00.00
Пояснення щодо складання плану-звіту роботи працівника державного архіву
План-звіт роботи співробітника є внутрішнім документом державного архіву; він складається на рік на основі плану структурного підрозділу архіву.
План-звіт складається у формі таблиці.
У графі 1 подаються індекси видів робіт;
у графі 2 - назви розділів плану та видів робіт;
у графі 3 - од. виміру;
у графі 4 - норма виробітку або часу;
у графах 5-14 - відомості подаються дробом, де чисельником - запланований обсяг робіт на рік і квартали, знаменником - фактично виконаний обсяг робіт та бюджет робочого часу;
у графі 15 даються необхідні пояснення.
Архіви мають право відмовитися від заповнення планових і звітних показників бюджету робочого часу за кварталами.
План підписує керівник структурного підрозділу архіву до 30 грудня.
Звітні відомості вносяться виконавцем і подаються керівнику структурного підрозділу до 25 березня (I квартал), 25 червня (II квартал), 25 вересня (III квартал), 10 грудня (IV квартал) та за рік.
---------------------------------------
| Коди |
|-------------------------------------|
| форми документа | установи-укладача |
|-----------------+-------------------|
| 201 | |
---------------------------------------
Назва ЗАТВЕРДЖУЮ
архівної установи Керівник архівної установи
____________ N ___________ _____________________________
__________________________ (підпис) (ініціали, прізвище)
(місце складання) 00.00.00
ЗВІТ
про виконання плану розвитку архівної справи за рік
------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Індекси| Основні напрями | Одиниця | Показники обсягу робіт |
| | роботи | виміру |----------------------------------------------------------|
| | | |Всього по|Центральні| Державні |Архівні відділи| Архівні |
| | | | області | державні | архіви | райдерж- | відділи |
| | | |(Україні)| архіви | областей | адміністрацій | міських |
| | | | | | | | рад |
| | | |---------+----------+-----------+---------------+---------|
| | | |план|факт|план |факт|план |факт | план | факт |план|факт|
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 1. |Забезпечення | | | | | | | | | | | |
| |збереженості та | | | | | | | | | | | |
| |державний облік | | | | | | | | | | | |
| |документів НАФ | | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 1.1. |Реставрація | арк. | | | | | | | | | | |
| |документів з | | | | | | | | | | | |
| |паперовою основою | | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 1.2. |Ремонт документів з| арк. | | | | | | | | | | |
| |паперовою основою | | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 1.3. |Оправлення та | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |підшивка | | | | | | | | | | | |
| |документів | | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 1.4. |Консерваційно- | | | | | | | | | | | |
| |профілактичне | | | | | | | | | | | |
| |оброблення: | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- страхового фонду | од.зб. | | | | | | | | | | |
| | | (рулон) | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- кінодокументів | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- фотодокументів | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- фонодокументів | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- відеодокументів | од.зб. | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 1.5. |Створення | | | | | | | | | | | |
| |страхового фонду: | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- на документи з | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |паперовою основою |кадр негатива| | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- кінодокументів | од.обл. | | | | | | | | | | |
| | | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- фотодокументів | од.обл. | | | | | | | | | | |
| | | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- фонодокументів | од.обл. | | | | | | | | | | |
| | | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- відеодокументів | од.обл. | | | | | | | | | | |
| | | од.зб. | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 1.6. |Картонування | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |документів | | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 1.7. |Перевіряння | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |наявності | | | | | | | | | | | |
| |документів | | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 1.8. |Виявлення | | | | | | | | | | | |
| |унікальних | | | | | | | | | | | |
| |документів: | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- управлінської | | | | | | | | | | | |
| |документації | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |переглянуто | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |виявлено | од.зб. | | | | | | | | | | |
| | | документів | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- документів | | | | | | | | | | | |
| |особового | | | | | | | | | | | |
| |походження | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |переглянуто | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |виявлено | од.зб. | | | | | | | | | | |
| | | документів | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- науково-технічної| | | | | | | | | | | |
| |документації | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |переглянуто | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |виявлено | од.зб. | | | | | | | | | | |
| | | документів | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- кінодокументів | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |переглянуто | од.Обл. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |виявлено | од.Обл. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- фотодокументів | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |переглянуто | од.Обл. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |виявлено | од.обл. | | | | | | | | | | |
| | | документів | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- фонодокументів | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |переглянуто | од.Обл. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |виявлено | од.Обл. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- відеодокументів | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |переглянуто | од.Обл. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |виявлено | од.Обл. | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 1.9 |Здійснення грошової| документ | | | | | | | | | | |
| |оцінки унікальних | | | | | | | | | | | |
| |документів | | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 1.10. |Страхування | документ | | | | | | | | | | |
| |унікальних | | | | | | | | | | | |
| |документів | | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 2. |Створення та | | | | | | | | | | | |
| |розвиток науково- | | | | | | | | | | | |
| |довідкового апарату| | | | | | | | | | | |
| |до документів НАФ | | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 2.1. |Описування: | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- управлінської | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |документації | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- документів | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |особового | документ | | | | | | | | | | |
| |походження | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- науково-технічної| од.зб. | | | | | | | | | | |
| |документації | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- кінодокументів | од.Обл. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- фотодокументів | од.Обл. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- фонодокументів | од.Обл. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- відеодокументів | од.Обл. | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 2.2. |Удосконалення та | | | | | | | | | | | |
| |перероблення | | | | | | | | | | | |
| |описів: | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- управлінської | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |документації | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- документів | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |особового | | | | | | | | | | | |
| |походження | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- науково-технічної| од.зб. | | | | | | | | | | |
| |документації | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- кінодокументів | од.Обл. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- фотодокументів | од.Обл. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- фонодокументів | од.Обл. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- відеодокументів | од.Обл. | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 2.3. |Каталогізація: | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- управлінської | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |документації | картка | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- документів | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |особового | картка | | | | | | | | | | |
| |походження | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- науково-технічної| од.зб. | | | | | | | | | | |
| |документації | картка | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- кінодокументації | од.обл. | | | | | | | | | | |
| | | картка | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- фотодокументації | од.обл. | | | | | | | | | | |
| | | картка | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- фонодокументації | од.обл. | | | | | | | | | | |
| | | картка | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- відеодокументації| од.обл. | | | | | | | | | | |
| | | картка | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 3. |Формування НАФ та | | | | | | | | | | | |
| |експертиза цінності| | | | | | | | | | | |
| |документів. | | | | | | | | | | | |
| |Організація | | | | | | | | | | | |
| |зберігання | | | | | | | | | | | |
| |документів в | | | | | | | | | | | |
| |архівних | | | | | | | | | | | |
| |підрозділах | | | | | | | | | | | |
| |підприємств, | | | | | | | | | | | |
| |установ і | | | | | | | | | | | |
| |організацій | | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 3.1. |Приймання на | | | | | | | | | | | |
| |державне | | | | | | | | | | | |
| |зберігання: | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- управлінської | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |документації, | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- документів | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |особового | документ | | | | | | | | | | |
| |походження, | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- науково-технічної| од.зб. | | | | | | | | | | |
| |документації, | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- кінодокументів, | од.обл. | | | | | | | | | | |
| | | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- фотодокументів, | од.обл. | | | | | | | | | | |
| | | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- фонодокументів, | од.обл. | | | | | | | | | | |
| | | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- відеодокументів, | од.обл. | | | | | | | | | | |
| | | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- документів з | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |особового складу | | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 3.2. |Організація роботи | | | | | | | | | | | |
| |комісій з | | | | | | | | | | | |
| |проведення | | | | | | | | | | | |
| |експертизи цінності| | | | | | | | | | | |
| |документів | | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
|3.2.1. |Схвалення ЕПК: | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |описів на: | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- управлінську | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |документацію | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- документи | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |особового | | | | | | | | | | | |
| |походження | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- науково-технічну | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |документацію | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- кінодокументи | од.Обл. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- фотодокументи | од.Обл. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- фонодокументи | од.Обл. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- відеодокументи | од.Обл. | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
|3.2.2. |Погодження ЕПК | | | | | | | | | | | |
| |(схвалення ЕК | | | | | | | | | | | |
| |архівного | | | | | | | | | | | |
| |відділу): | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- описів справ з | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |особового складу; | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- номенклатур |номенклатура | | | | | | | | | | |
| |справ; | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- інструкцій з | інструкція | | | | | | | | | | |
| |діловодства; | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- положень про | положення | | | | | | | | | | |
| |служби | | | | | | | | | | | |
| |діловодства; | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- положень про ЕК; | положення | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- положень про | положення | | | | | | | | | | |
| |архівні підрозділи | | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 3.3. |Експертиза цінності| | | | | | | | | | | |
| |документів, що | | | | | | | | | | | |
| |зберігаються в | | | | | | | | | | | |
| |архіві: | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- управлінської | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |документації | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- документів | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |особового | | | | | | | | | | | |
| |походження | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- науково-технічної| од.зб. | | | | | | | | | | |
| |документації | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- кінодокументів | од.Обл. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- фотодокументів | од.Обл. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- фонодокументів | од.Обл. | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- відеодокументів | од.Обл. | | | | | | | | | | |
|-------+-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| 3.4. |Упорядкування на | | | | | | | | | | | |
| |договірних | | | | | | | | | | | |
| |засадах: | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- управлінської | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |документації | | | | | | | | | | | |
| |постійного | | | | | | | | | | | |
| |зберігання | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- управлінської | од.зб. | | | | | | | | | | |
| |документації | | | | | | | | | | | |
| |тимчасового | | | | | | | | | | | |
| |зберігання | | | | | | | | | | | |
| |-------------------+-------------+----+----+-----+----+-----+-----+-------+-------+----+----|
| |- документів з | од.зб. | | | | | | | | | | |
................Перейти до повного тексту