1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
СЛУЖБА БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
29.10.2008 N 58/560/795/679/99
Про затвердження порядку обліку корупційних діянь та інших правопорушень, пов'язаних з корупцією
На виконання пункту 13 Указу Президента від 11 вересня 2006 року N 742 "Про Концепцію подолання корупції в Україні "На шляху до доброчесності", пункту 10 розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2007 року N 657-р "Про затвердження Плану заходів щодо реалізації Концепції подолання корупції в Україні "На шляху до доброчесності" на період до 2010 року" про створення єдиного державного банку даних осіб, які були притягнуті до адміністративної відповідальності за вчинення корупційних діянь та інших правопорушень, пов'язаних з корупцією, а також з метою вдосконалення системи інформаційного забезпечення правоохоронних органів України
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити з 1 січня 2009 року:
1.1. Інструкцію про порядок обліку корупційних діянь та інших правопорушень, пов'язаних з корупцією (далі - Інструкція) (додаток 1);
1.2. Інформаційну картку про корупційне діяння форми 1-К (додаток 2);
1.3. Інформаційну картку результатів розгляду в судах протоколу про корупційне діяння форми 2-К (додаток 3);
1.4. Журнал обліку протоколів про вчинені корупційні діяння, документів реагування та результатів їх розгляду (додаток 4);
1.5. Звіт про виконання Закону України "Про боротьбу з корупцією" форми 1-КОР (додаток 5).
2. Прокурорам Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, військовим прокурорам регіонів та Військово-Морських сил України, начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, на залізничному транспорті, керівникам головних управлінь боротьби з корупцією та організованою злочинністю регіональних органів Служби безпеки України, управлінь податкової міліції, Державної податкової адміністрації України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі відповідно до Інструкції організувати формування підпорядкованими Вам органами інформаційних обліків про корупційні діяння та інші правопорушення, пов'язані з корупцією.
3. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, на залізничному транспорті (далі - ГУМВС, УМВС, УМВСЗТ) забезпечити відповідно до Інструкції своєчасне подання до Департаменту інформаційних технологій МВС звіту про виконання Закону України "Про боротьбу з корупцією" форми 1-КОР.
4. Департаменту інформаційних технологій МВС:
4.1. На підставі Інструкції створити єдиний державний банк даних щодо осіб, які були притягнуті до адміністративної відповідальності за вчинення корупційних діянь та інших правопорушень, пов'язаних з корупцією;
4.2. Забезпечити узагальнення щомісяця звітів форми 1-КОР, які надходитимуть з ГУМВС, УМВС, УМВСЗТ, та надання узагальненого звіту по Україні в установлений термін до Генеральної прокуратури, Служби безпеки, Державної податкової адміністрації, Державної судової адміністрації, Державного комітету статистики та Головного управління державної служби України.
5. Уважати таким, що втратив чинність, наказ Генеральної прокуратури, Міністерства внутрішніх справ, Служби безпеки, Державної податкової адміністрації України від 28.12.2002 N 87/1345/473/11 "Про затвердження і введення в дію інформаційних карток за формами 1-К, 2-К та статистичного звіту про виконання Закону України "Про боротьбу з корупцією" за формою 1-КОР".
6. Контроль за виконанням наказу залишаємо за собою.
7. Наказ надіслати за належністю.
Генеральний прокурор
України
Міністр внутрішніх справ
України
Т.в.о. Голови Служби
безпеки України
Голова Державної податкової
адміністрації України
Голова Державної судової
адміністрації України
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державного комітету
статистики України

О.І.Медведько

Ю.В.Луценко

В.О.Наливайченко

С.В.Буряк

І.І.Балаклицький


О.Г.Осауленко
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Генеральної
прокуратури,
Міністерства внутрішніх
справ,
Служби безпеки,
Державної податкової
адміністрації,
Державної судової
адміністрації України
29.10.2008
N 58/560/795/679/99
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок обліку корупційних діянь та інших правопорушень, пов'язаних з корупцією
1. Інструкція з обліку корупційних діянь та інших правопорушень, пов'язаних з корупцією (далі - Інструкція) поширюється на органи, що ведуть боротьбу з корупцією (стаття 4 Закону України "Про боротьбу з корупцією" від 5 жовтня 1995 року N 356/95-ВР), місцеві та апеляційні загальні суди. Ця Інструкція визначає порядок обліку корупційних діянь та інших правопорушень, пов'язаних з корупцією (далі - корупційні діяння).
2. Облік корупційних діянь здійснюється в органах внутрішніх справ на підставі інформаційних карток про корупційні діяння форми 1-К та результатів розгляду в судах протоколу про корупційне діяння форми 2-К.
2.1. Інформаційна картка форми 1-К заповнюється працівником, який складав протокол про корупційні діяння, та реєструється в підрозділі, який веде боротьбу з корупцією, на підставі цієї картки в Журналі обліку протоколів про вчинені корупційні діяння, документів реагування та результатів їх розгляду (далі - журнал обліку протоколів). Після цього інформаційна картка упродовж 2 робочих днів направляється до управлінь (відділів) інформаційних технологій головних управлінь, управлінь МВС в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, лінійних управлінь на залізницях УМВС України на залізничному транспорті (далі - ГУМВС, УМВС, ЛУ на залізницях УМВСЗТ) для поставлення на централізований облік.
2.2. Інформаційна картка форми 2-К заповнюється працівниками органів, які ведуть боротьбу з корупцією та працівником апарату місцевого загального суду.
Особа, яка склала протокол, при направленні протоколу до суду повинна підшити на початку протоколу бланк інформаційної картки форми 2-К на особу, відносно якої складено протокол, з відображенням його анкетних даних та номеру протоколу. Ці картки з усіх розглянутих справ за протоколами надсилаються місцевими загальними судами до органу, працівник якого складав протокол, не пізніше 3 робочих днів із дня постановлення судового рішення.
Органи, які ведуть боротьбу з корупцією (працівники яких склали протокол), після одержання цих карток вносять відомості про результати розгляду в суді корупційного діяння до журналу обліку протоколів і не пізніше 2 робочих днів з дня надходження карток пересилають їх до управлінь (відділів) інформаційних технологій ГУМВС, УМВС, ЛУ на залізницях УМВСЗТ для поставлення на централізований облік.
2.3. Показники інформаційних карток повинні відповідати наявним матеріалам і об'єктивно відображати суть правопорушень. Реквізити картки заповнюються розбірливо, без скорочень. Прізвище, ім'я та по батькові особи, яка вчинила корупційне діяння, записуються друкованими літерами. Прізвище особи, яка підписує картку, необхідно вказувати чітко та розбірливо. Забороняється облік ксерокопій інформаційних карток, а також карток, отриманих за допомогою факсимільного зв'язку або каналами електронної пошти.
2.4. Інформаційна картка форми 1-К заповнюється працівником, який складав адміністративний протокол про корупційне діяння на підставі цього протоколу.
2.5. Інформаційна картка форми 2-К заповнюється працівником апарату суду за результатами розгляду справи про корупційне діяння і перевіряється суддею, який її розглядав.
Якщо на постанову місцевого загального суду у справі про корупційне діяння подано скаргу або протест, а інформаційна картка форми 2-К на прийняте судом рішення вже надіслана до органу, працівник якого склав протокол, то після їх розгляду суд, що розглядав скаргу або протест, не пізніше 3 робочих днів із дня постановлення судового рішення направляє повідомлення про результати розгляду скарги чи протесту (скасування постанови у справі та направлення її на повторний розгляд або закриття справи, залишення постанови без змін, тощо) до органу, працівник якого складав протокол про корупційне діяння, який у свою чергу на підставі цих повідомлень інформує територіальне управління (відділ) інформаційних технологій ГУМВС, УМВС, ЛУ на залізницях УМВСЗТ про необхідність внесення відповідних змін до електронного контуру пункту 19 розділу 3 інформаційної картки форми 2-К, а також до звітності.
3. З метою належного відстеження результатів роботи органів, які ведуть боротьбу з корупцією, та виявлення корупційних діянь, а також притягнення до адміністративної відповідальності винних осіб складається звіт форми 1-КОР про виконання Закону України "Про боротьбу з корупцією" (далі - звіт). При цьому:
3.1. Показники звіту, окрім показників граф 15, 16 розділу 1 та рядків 49-55 розділу 2 звіту, формуються в управліннях (відділах) інформаційних технологій ГУМВС, УМВС, ЛУ на залізницях УМВСЗТ на підставі інформаційної картки про корупційне діяння форми 1-К та інформаційної картки результатів розгляду в судах протоколу про корупційне діяння форми 2-К.
Інформація щодо показників граф 15, 16 розділу 1 та рядків 49-55 розділу 2 звіту подається органами, які ведуть боротьбу з корупцією, до управлінь (відділів) інформаційних технологій ГУМВС, УМВС, ЛУ на залізницях УМВСЗТ до 5-го числа місяця, що настає за звітним періодом. Ці показники узагальнюються та включаються до звіту в УІТ (ВІТ) ГУМВС, УМВС, ЛУ на залізницях УМВСЗТ у ручному режимі.
3.2. Звіт складається щомісяця з наростаючим підсумком у цілому по Автономній Республіці Крим, областях, містах Києву та Севастополю, лінійних управліннях на залізницях УМВСЗТ та подається до Департаменту інформаційних технологій МВС на 8 число місяця, що настає за звітним періодом, а інформація стосовно звіту надсилається каналами електронної пошти на 7 число місяця, що настає за звітним періодом.
3.3. Узагальнений звіт у цілому по Україні в установлений термін направляється до Генеральної прокуратури, Служби безпеки, Державної податкової адміністрації, Державної судової адміністрації, Державного комітету статистики та Головного управління державної служби України.
3.4. При складанні звіту форми 1-КОР слід дотримуватись таких правил:
а) у графі 1 розділу 1 та рядку 1 розділу 2 звіту відображається залишок не розглянутих у судах протоколів на початок року. Їхня кількість повинна відповідати кількості залишку не розглянутих у судах протоколів на кінець звітного періоду (попереднього) року;

................
Перейти до повного тексту