1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
28.01.2009 N 22
Про затвердження Політики Головдержслужби на 2009 рік
З метою подальшого розвитку системи управління якістю Головдержслужби та реалізації основних пріоритетів її діяльності у 2009 році відповідно до вимог системи управління якістю управління якістю ДСТУ ISO 9001-2001
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Політику Головдержслужби на 2009 рік (додається).
2. Управлінню організаційної роботи, документообігу та контролю у тижневий термін забезпечити ознайомлення з цим наказом першого заступника, заступників Начальника Головдержслужби України, директора Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, директора Школи вищого корпусу державної служби, керівників структурних підрозділів центрального апарату та керівників територіальних органів Головдержслужби.
3. Управлінню аналізу політики і стратегії розвитку державної служби у дводенний термін забезпечити розміщення Політики Головдержслужби на 2009 рік на внутрішньому та зовнішньому веб-сайтах Головдержслужби.
4. Першому заступнику, заступникам Начальника Головдержслужби України, директору Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, директору Школи вищого корпусу державної служби, керівникам структурних підрозділів центрального апарату та керівникам територіальних органів Головдержслужби забезпечити неухильне дотримання принципів Політики Головдержслужби на 2009 рік та реалізацію визначених пріоритетів діяльності.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Начальника Головдержслужби, головного уповноваженого з питань системи управління якістю Вишневського А.В.
Начальник Головдержслужби Т.Мотренко
Додаток
до наказу Головдержслужби
28.01.2009 N 22
Політика Головдержслужби України на 2009 рік
Місія Головдержслужби: створення умов для подальшого розвитку професійної державної служби, підвищення соціального статусу державних службовців відповідно до європейських стандартів.
Пріоритети діяльності:
- розроблення законодавства з питань державної служби та підготовка до його впровадження;
- забезпечення доброчесності державної служби;
- запровадження сучасних методів управління персоналом у системі державної служби;
- формування нової інституціональної спроможності для професійного навчання державних службовців та розвитку вищого корпусу державної служби;

................
Перейти до повного тексту