1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ВОДНОМУ ГОСПОДАРСТВУ
Л И С Т
24.03.2008 N 1167/9/11-08
Центру підтримки реформ
61052, м. Харків,
вул. Полтавський шлях, 52,
офіс 47
Щодо надання роз'яснення
Комітет розглянув звернення Центру підтримки реформ щодо забезпечення прозорості в питаннях застосування законів та підзаконних актів, і у межах компетенції повідомляє.
Що стосується першого питання, то відповідно до статті 5 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю у сфері господарської діяльності" органи державного нагляду (контролю) здійснюють планові заходи з державного нагляду (контролю) за умови письмового повідомлення суб'єкта господарювання про проведення планового заходу не пізніш як за десять днів до дня здійснення цього заходу.
Повідомлення повинно містити:
- дату початку та дату закінчення здійснення планового заходу;
- найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснюється захід;
- найменування органу державного нагляду (контролю).
Повідомлення надсилається рекомендованим листом чи телефонограмою за рахунок коштів органу державного нагляду (контролю) або вручається особисто керівнику чи уповноваженій особі суб'єкта господарювання під розписку.
З наведеного слідує, що законом встановлено три варіанти повідомлення суб'єкту господарювання про проведення планових заходів зі здійснення державного нагляду (контролю), а саме: надсилання рекомендованим листом; телефонограма; вручення особисто керівнику чи уповноваженій особі суб'єкту господарювання.
Тобто Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" органу державного нагляду надано можливість скористатися на власний розсуд будь-яким із перелічених способів повідомлення. У даному випадку, слід також керуватися пунктом 7 статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю у сфері господарської діяльності", у якому передбачено, що якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акту, припускає неоднозначне тлумачення прав і обов'язків суб'єкта господарювання або органу державного нагляду (контролю) та його посадових осіб, рішення приймається на користь суб'єкта господарювання.

................
Перейти до повного тексту