- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Щодо функціонування телефонної "гарячої лінії" Державного казначейства України
На виконання пункту 22 наказу Державного казначейства України від 31.10.2008 р. "Щодо виконання рішень розширеної колегії Державного казначейства України у м. Києві" для практичної реалізації інформаційної політики Державного казначейства України, забезпечення ефективної взаємодії органів ДКУ із засобами масової інформації та з громадськістю
ЗОБОВ'ЯЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок прийому інформації на телефонну "гарячу лінію" Державного казначейства України (додаток 1).
2. Відповідальним за функціонування телефонної "гарячої лінії" Державного казначейства України визначити Управління зв'язків з органами державної влади, засобами масової інформації та міжнародного співробітництва.
3. Начальникам структурних підрозділів в межах своєї компетенції і у рамках роботи телефонної "гарячої лінії" надавати консультації громадянам та організаціям.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на начальника Управління зв'язків з органами державної влади, засобами масової інформації та міжнародного співробітництва (Стадник Л.П.).
Додаток 1
до розпорядження ДКУ
05.12.2008 N 45
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок прийому інформації на телефонну "гарячу лінію" Державного казначейства України
1. Телефонна "гаряча лінія" (далі-ТГЛ) запроваджується на виконання п. 22 наказу Державного казначейства України "Щодо виконання рішень розширеної колегії Державного казначейства України у м. Києві" від 31.10.2008 р. N 465 для практичної реалізації інформаційної політики Державного казначейства України, забезпечення ефективної взаємодії органів ДКУ із засобами масової інформації та з громадськістю.
Також метою ТГЛ є створення додаткових умов для реалізації конституційних прав громадян на інформацію та залучення широкої громадськості до процесів у сфері діяльності Державного казначейства України.
2. Основними завданнями ТГЛ є:
2.1. надання роз'яснень на питання, що виникають у громадян та організацій щодо діяльності Державного казначейства України;
................Перейти до повного тексту