1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ УКРАЇНИ
З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ СУСПІЛЬНОЇ МОРАЛІ
Р І Ш Е Н Н Я
07.10.2008 N 6
Розглянувши результати проведеного аналізу зовнішньої реклами, з метою дотримання вимог чинного законодавства та усунення виявлених порушень Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі
ВИРІШИЛА:
Доручити апарату Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі:
1. Підготувати та надіслати попереджувальні листи-роз'яснення щодо дотримання вимог чинного законодавства у сфері захисту суспільної моралі організаціям, задіяним у виробництві та розповсюдженні зовнішньої реклами;
2. Організувати за участю представників Держспоживстандарту, Держкомпідприємництва, Всеукраїнської рекламної коаліції, Спілки підприємств зовнішньої реклами та інших зацікавлених осіб круглий стіл "Реклама для суспільства - надбання чи руйнація?".
Голова Національної експертної
комісії України з питань захисту
суспільної моралі


В.В.Костицький
Додаток
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до питання порушення законодавства України про захист суспільної моралі у сфері реклами
Фахівцями Національної комісії у процесі аналізу зовнішньої реклами було виявлено численні порушення чинного законодавства у сфері захисту суспільної моралі.
Зокрема, в рекламі комп'ютерної техніки "Impression S.T.A.L.K.E.R." містяться зображення молодої особи чоловічої статі, яка тримає у руках вогнепальну автоматичну зброю (автомат), що згідно вимог абзацу четвертого пункту першого ст. 20 Закону України "Про рекламу" не допускається.
(R)
У рекламі журналу "XXL мужской размер июнь 2008", макеті
реклами ювелірного супермаркету "Каприз", рекламі керамічної
плитки ТОВ "Атем" та інших, які визнано продукцією еротичного
характеру, в порушення вимог абзацу п'ятого статті 14 Закону
України "Про захист суспільної моралі" ( 1296-15 ),
використовується зображення напівоголеного тіла моделей жіночої
статі.
У зв'язку з цим пропонується прийняти відповідне рішення з метою попередження порушень законодавства України про захист суспільної моралі у сфері рекламних послуг у подальшому.
Голова Національної експертної
комісії України з питань захисту
суспільної моралі


В.В.Костицький
Перейти до повного тексту