1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ УКРАЇНИ
З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ СУСПІЛЬНОЇ МОРАЛІ
Р І Ш Е Н Н Я
07.10.2008 N 3
За результатами обговорення доповіді Голови Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі В.В.Костицького "Щодо проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу", з метою встановлення відповідальності рекламодавців та розповсюджувачів реклами за порушення законодавства про захист суспільної моралі, а також запобігання порушенням у вказаній сфері, Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі
ВИРІШИЛА:
1. Погодити проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу".
2. Доручити Голові Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі подати проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу" на розгляд до Кабінету Міністрів України.
Голова Національної
експертної комісії
України з питань
захисту суспільної
моралі




В.В.Костицький
Додаток
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу"
1. Обґрунтування необхідності прийняття акта
Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу" (далі - проект постанови) розроблено відповідно до пункту 3 Положення про Національну експертну комісію з питань захисту суспільної моралі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.11.2004 N 1550 (із змінами і доповненнями).
Відповідальність суб'єктів за порушення законодавства про рекламу, визначено частиною другою статті 27 Закону України "Про рекламу". На виконання зазначеної норми прийнято Порядок накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 693, яким не врегульовано питання відповідальності рекламодавців, а також виробників та розповсюджувачів реклами за порушення законодавства про захист суспільної моралі.
Відповідно до статті 6 Закону України "Про захист суспільної моралі" в Україні забороняється реклама предметів порнографічного характеру.
Статтями 8, 11 та 14 Закону України "Про захист суспільної моралі" передбачено обмеження щодо розповсюдження реклами продукції сексуального чи еротичного характеру, а також реклами, що містить тексти і (або) зображення сексуального чи еротичного характеру.
Статтю 27 Закону України "Про рекламу" не було приведено у відповідність із Законом України "Про захист суспільної моралі" після його прийняття.
У зв'язку з викладеним, правове регулювання зазначеної проблеми можливе шляхом прямого застосування наведених норм Закону України "Про захист суспільної моралі", з урахуванням дії закону в часі, за принципом пріоритету тієї норми, яка прийнята пізніше.
2. Мета і шляхи її досягнення
Відповідно до статті 6 Закону України "Про захист суспільної моралі" в Україні забороняється реклама предметів порнографічного характеру.
Згідно статті 8 цього Закону розповсюдження та реклама продукції сексуального характеру в житлових будинках, приміщеннях органів державної влади, закладах культури і мистецтва, в підземних переходах, станціях метрополітену, електропотягах і вокзалах, у кіосках продажу періодичної преси і павільйонах, у місцях громадського відпочинку, на вуличних лотках і ринках забороняються.

................
Перейти до повного тексту