1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ У СПРАВАХ СІМ'Ї,
МОЛОДІ ТА СПОРТУ
Н А К А З
10.07.2008 N 2848
Про затвердження положення про порядок моніторингу програм, які реалізовуються молодіжними та дитячими громадськими організаціями за рахунок коштів державного бюджету
З метою вдосконалення механізму моніторингу програм, які реалізовуються молодіжними та дитячими громадськими організаціями за рахунок коштів державного бюджету
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити положення про порядок моніторингу програм, які реалізовуються молодіжними та дитячими громадськими організаціями за рахунок коштів державного бюджету (додається).
2. Департаменту сприяння соціальному становленню та розвитку молоді (Захаренко К.В.), Державному інституту розвитку сім'ї та молоді (Мішину А.О.) забезпечити проведення моніторингу програм, які реалізовуються молодіжними та дитячими громадськими організаціями за рахунок коштів державного бюджету, відповідно до затвердженого положення.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Драпушка Р.Г.
Міністр Ю.О.Павленко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства у справах
сім'ї, молоді та спорту
10.07.2008 N 2848
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок здійснення моніторингу програм, які реалізовуються молодіжними та дитячими громадськими організаціями за рахунок коштів державного бюджету
I. Загальні положення
1.1 Згідно чинного законодавства, вимогами до реалізації проектів програм, що фінансуються з державного бюджету, розроблених громадськими організаціями стосовно дітей, молоді, сім'ї та жінок, є:
- відповідність змісту загальнодержавних програм;
- спрямовування на розв'язання соціальних проблем;
- забезпечення ефективності виконання програми;
- економічність форм і методів виконання програми, а також очікуваний результат;
- забезпечення поєднання бюджетних і позабюджетних коштів.
Контроль над дотриманням зазначених вимог здійснюється шляхом проведення моніторингу.
1.2 Головною метою проведення моніторингу програм, які реалізовуються молодіжними та дитячими громадськими організаціями за рахунок коштів державного бюджету, є дослідження відповідності паспорту бюджетної програми практичним заходам щодо її реалізації.
1.3 Головні завдання проведення моніторингу:
1.3.1 Надання інформації Міністерству України у справах сім'ї, молоді та спорту (далі - Міністерства) щодо соціальної ефективності програм, які реалізовуються молодіжними і дитячими громадськими організаціями.
1.3.2 Розробка рекомендацій Міністерству з питань удосконалення проектної і звітної документації програм молодіжних та дитячих громадських організацій.
1.3.3 Розробка рекомендацій громадським організаціям щодо поліпшення проекту, вдосконалення механізму реалізації, його уточнення або розширення.
1.3.4 Розробка рекомендацій конкурсній комісії з розгляду програм, стосовно доцільності фінансової підтримки програм громадських організацій.
1.4 Міністерство доручає проведення моніторингу програм, які реалізуються молодіжними та дитячими громадськими організаціями за рахунок коштів державного бюджету Державному інституту розвитку сім'ї, молоді, структурним підрозділам Міністерства, обласним управлінням у справах сім'ї, молоді та спорту, міським та районним управлінням та відділам у справах сім'ї та молоді, на території яких здійснюються заходи, що є предметом моніторингу та представникам громадських організацій.
1.5. У випадку, якщо більшість проектів громадських організацій складається з декількох заходів (підпрограм) і мають тривалий період реалізації (від 5-ти до 9-ти місяців), моніторинговою групою здійснюється переважно моніторинг окремих заходів у рамках програми.
II. Методика оцінювання в рамках моніторингу
2.1. Для визначення відповідності здійснюваних заходів методика моніторингу передбачає виконання методу спостереження. З метою звітності заповнюється бланк проведення спостереження.
2.2 Моніторинг може передбачати анкетування учасників програми і організаторів, аналіз програмної документації та інформаційних матеріалів програм, аналіз творчих звітів. Анкет учасника програми містить десять стандартних запитань, що дозволяють визначити рівень зацікавленості та задоволеності учасників самою програмою, перспективи використання набутих ними інформації, знань, умінь, навичок, досвіду тощо. Крім того, кожна анкета має п'ять запитань, розроблених окремо для кожної програми з метою з'ясування рівня досягнення поставлених цілей (як короткотермінових, так і довготермінових) і знань. Форма анкети та зміст запитань затверджується Державним інститутом розвитку сім'ї та молоді за погодженнями з Міністерством.
2.3 З метою виявлення впливу проекту на ситуацію, соціальну політику та середовище, у якому діє проект; з'ясування найбільш значущих досягнень в роботі проекту та найбільш значущих труднощів у роботі проекту; шляхів подолання перешкод, що з'явилися; залучення до реалізації проекту додаткових ресурсів (фінансових та інших) і перспектив продовження проекту (його усталеність) моніторинг може передбачати анкетування організаторів.

................
Перейти до повного тексту