1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ
З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
Л И С Т
16.09.2008 N 01-43-1853
Редакція газети
"Бухгалтерія"
Виконавча дирекція Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності розглянула лист про справляння страхових внесків до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Фонд) та повідомляє.
Порядок нарахування та утримання страхових внесків до Фонду визначається Законами України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням" від 18.01.2001 р. N 2240 (далі - Закон N 2240) та "Про розмір внесків на деякі види загальнообов'язкового державного соціального страхування" від 11.01.2001 р. N 2213 (далі - Закон N 2213).
Відповідно до статті 1 Закону N 2213 та статті 21 Закону N 2240 страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, нараховуються на суми фактичних витрат на оплату праці найманих працівників, що включають витрати на виплату основної та додаткової заробітної плати, інші заохочувальні і компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, які визначаються згідно з нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до Закону України "Про оплату праці", та підлягають обкладанню податком з доходів фізичних осіб. Статтею 6 Закону N 2240 встановлено, що загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню підлягають особи, які працюють на умовах трудового договору (контракту).

................
Перейти до повного тексту