- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
Голові Міжфракційного
депутатського об'єднання
Верховної ради України
"КОНТРАБАНДІ - СТОП"
Народному депутату України
<...>
вул. Грушевського, 5,
м. Київ, 01008
Шановний <...>!
Головне контрольно-ревізійне управління України розглянуло Ваше звернення від 01.08.2008 вих. N 587-3/2008 щодо порядку здійснення контрольних заходів та повідомляє.
Відповідно до статті
19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з частиною 2 статті
2 Закону України
"Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (далі - Закон N 877) дія цього Закону не поширюється на відносини, що виникають під час здійснення заходів валютного контролю, митного контролю, контролю за дотриманням бюджетного і податкового законодавства, контролю за дотриманням порядку проведення розрахунків, за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, використанням державного та комунального майна, банківського і страхового нагляду, інших видів спеціального державного контролю за діяльністю суб'єктів господарювання на ринку фінансових послуг, державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції, під час проведення процедур, передбачених
Кодексом України про адміністративні правопорушення, а також оперативно-розшукової діяльності, дізнання, прокурорського нагляду з досудового слідства і правосуддя.
Обсяг повноважень та завдання органів державної контрольно-ревізійної служби визначено у Законі України
"Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні" (далі - Закон "Про ДКРС"). Згідно зі статтею 2 вказаного Закону головним завданням державної контрольно-ревізійної служби є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в державних фондах, у бюджетних установах і у суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), виконанням місцевих бюджетів, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому.
................Перейти до повного тексту