- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ РЕГУЛЮВАННЯ ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
( Рішення скасовано на підставі Рішення Національної
комісії з питань регулювання зв'язку
N 373 від 05.08.2010 )
На виконання вимог п. 10 Плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.06.2007
N 494-р, Національна комісія з питань регулювання зв'язку України
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Стандарт надання адміністративної послуги з видачі, переоформлення, видачі дублікатів, копій ліцензій на право провадження господарської діяльності в сфері поштового зв'язку.
2. Адміністративному управлінню розмістити Стандарт надання адміністративної послуги з видачі, переоформлення, видачі дублікатів, копій ліцензій на право провадження господарської діяльності в сфері поштового зв'язку на веб-сайті НКРЗ.
Додаток
до рішення НКРЗ
10.06.2008 N 1087
СТАНДАРТ
надання адміністративної послуги з видачі, переоформлення, видачі дублікатів, копій ліцензій на право провадження господарської діяльності в сфері поштового зв'язку
I. Загальні положення
1.2. Цей стандарт визначає склад, послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання адміністративної послуги, вимоги щодо необхідного рівня доступності та її якості в цілому, а також на кожному етапі її надання.
1.3. Метою стандарту є підвищення якості надання адміністративної послуги з видачі, переоформлення, видачі дублікатів, копій ліцензій на право провадження господарської діяльності в сфері поштового зв'язку.
II. Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги
2.1. Одержувач адміністративної послуги (далі - заявник) є фізична або юридична особа - суб'єкт господарювання, який має намір здійснювати діяльність в сфері поштового зв'язку з пересилання поштових переказів, простих та реєстрованих листів, поштових карток, бандеролей та посилок масою до 30 кг.
III. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
3.1. Суб'єкт господарювання, який має намір здійснювати діяльність в сфері поштового зв'язку з пересилання поштових переказів, простих та реєстрованих листів, поштових карток, бандеролей та посилок масою до 30 кг., особисто, через уповноважений ним орган чи особу звертається до НКРЗ із заявою про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з пересилання поштових переказів, простих та реєстрованих листів, поштових карток, бандеролей та посилок масою до 30 кг. за встановленою НКРЗ формою.
У разі наявності у заявника філій, інших відокремлених підрозділів, які провадитимуть господарську діяльність на підставі отриманої ліцензії, у заяві зазначається їх місцезнаходження.
3.2. До заяви про видачу ліцензії заявник додає:
1) копію свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності або копію довідки про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, засвідчену нотаріально або органом, який видав оригінал документа;
2) відомості щодо утворення мережі пересилання поштових переказів, простих та реєстрованих листів, поштових карток, бандеролей та посилок масою до 30 кг. і надання послуг в її межах за підписом заявника суб'єкта господарювання.
3.3. У разі виникнення підстав для переоформлення ліцензії суб'єкт господарювання зобов'язаний протягом 10 робочих днів подати до НКРЗ заяву про переоформлення ліцензії разом з ліцензією, що підлягає переоформленню, та відповідними документами або їх нотаріально засвідченими копіями, які підтверджують зазначені зміни.
3.4. Підставами для переоформлення ліцензії є:
1) зміна найменування юридичної особи або прізвища, імені, по батькові фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності;
2) зміна місцезнаходження юридичної особи або місця проживання фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності;
3) реорганізація юридичної особи - суб'єкта господарювання шляхом зміни організаційно-правової форми, перетворення, злиття, приєднання. У цьому випадку ліцензії, отримані суб'єктом господарювання, переоформляються на його правонаступника.
3.5. У разі втрати ліцензії суб'єкт господарювання зобов'язаний звернутися до НКРЗ із заявою про видачу її дубліката. Якщо бланк ліцензії не придатний для користування внаслідок його пошкодження, разом із заявою до НКРЗ подається пошкоджений бланк ліцензії. Заява про видачу дубліката подається в порядку, визначеному пунктом 3.1.
3.6. У разі створення суб'єктом господарювання нової філії, іншого відокремленого підрозділу, який має намір здійснювати діяльність в сфері поштового зв'язку з пересилання поштових переказів, простих та реєстрованих листів, поштових карток, бандеролей та посилок масою до 30 кг., цей суб'єкт повинен подати до НКРЗ заяву встановленого зразка про видачу копій відповідних ліцензій, а також документи, які підтверджують створення нової філії, іншого відокремленого підрозділу.
IV. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
4.1. Послідовність дій одержувача при отриманні ліцензій:
------------------------------------------------------
| Подача заяви про видачу ліцензії на провадження |
| господарської діяльності з пересилання поштових |
| переказів, простих та реєстрованих листів, |
| поштових карток, бандеролей та посилок масою до |
| 30 кг. за встановленою формою, а також документів, |
| визначених у пункті 3.2 до НКРЗ |
------------------------------------------------------
|
v
------------------------------------------------------
| Отримання рішення НКРЗ про видачу або про |
| відмову у видачі ліцензії |
------------------------------------------------------
|
v
------------------------------------------------------
| Оплата вартості ліцензії та надання до НКРЗ |
| документів, що підтверджують внесення плати за |
| видачу ліцензії |
------------------------------------------------------
|
v
------------------------------------------------------
| Отримання бланка ліцензії в НКРЗ |
------------------------------------------------------
4.2. Послідовність дій одержувача при переоформленні, отриманні дублікатів, копій ліцензій:
------------------------------------------------------
| Подача заяви про переоформлення, отримання |
| дублікатів ліцензій за встановленою формою, |
| а також документів, визначених у пунктах 3.3-3.6 |
| до НКРЗ |
------------------------------------------------------
|
v
------------------------------------------------------
| Отримання рішення НКРЗ про переоформлення, |
| видачу дублікатів або про відмову у переоформленні |
------------------------------------------------------
|
v
------------------------------------------------------
| Оплата вартості переоформлення, оформлення |
| дублікатів, копій ліцензії та надання до НКРЗ |
| документів, що підтверджують внесення |
| відповідної плати |
------------------------------------------------------
|
v
------------------------------------------------------
| Отримання відповідних бланків ліцензій в НКРЗ |
------------------------------------------------------
4.3. Опис етапів надання адміністративної послуги.
4.3.1. Суб'єкт господарювання, який має намір здійснювати діяльність в сфері поштового зв'язку з пересилання поштових переказів, простих та реєстрованих листів, поштових карток, бандеролей та посилок масою до 30 кг., особисто, через уповноважений ним орган чи особу звертається до НКРЗ із заявою про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з пересилання поштових переказів, простих та реєстрованих листів, поштових карток, бандеролей та посилок масою до 30 кг. за встановленою НКРЗ формою.
У разі наявності у заявника філій, інших відокремлених підрозділів, які провадитимуть господарську діяльність на підставі отриманої ліцензії, у заяві зазначається їх місцезнаходження.
4.3.2. У разі виникнення підстав для переоформлення ліцензії суб'єкт господарювання зобов'язаний протягом 10 робочих днів подати до НКРЗ заяву про переоформлення ліцензії разом з ліцензією, що підлягає переоформленню, та відповідними документами або їх нотаріально засвідченими копіями, які підтверджують зазначені зміни.
................Перейти до повного тексту