- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ІЗ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ З КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОРИСТАННЯМ
І ОХОРОНОЮ ЗЕМЕЛЬ
Л И С Т
Начальникам Держземінспекції
в АР Крим,
управлінь з контролю
за використанням та охороною
земель в областях,
місті Києві
та Київській області,
місті Севастополі
( Лист втратив чинність на підставі Листа Державної
інспекції з контролю за використанням і
охороною земель
N 6-8-3886/1723 від 25.11.2008 )
Щодо надання роз'яснень
У зв'язку із отриманням непоодиноких запитів від територіальних органів Держземінспекції надаємо роз'яснення з деяких питань, що виникають на підставі набуття чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за порушення вимог земельного законодавства" (від 15.04.2008
N 271-VI) .
Відповідно до вищезазначеного Закону стаття
238-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП) викладена у новій редакції. З моменту набуття чинності змін до
КупАП (з 07.04.2008) розгляд справ про адміністративні правопорушення, які пов'язані з порушенням законодавства у сфері використання та охороною земель (статті 52-56 та стаття 188-5 КУпАП), покладено на органи державного контролю за використанням та охороною земель. Від імені цих органів розглядати справи про адміністративні правопорушення та накладати адміністративні стягнення мають право: Головний державний інспектор України з контролю за використанням та охороною земель і його заступники, головні державні інспектори з контролю за використанням та охороною земель Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя і їх заступники, старші державні інспектори з контролю за використанням та охороною земель і державні інспектори з контролю за використанням та охороною земель відповідних територій.
Щодо питання, у якому структурному підрозділі повинні зберігатися матеріали справ про адміністративні правопорушення, роз'яснюємо, що відповідно до частини 2 статті
299 КупАП постанова про накладення адміністративного стягнення звертається до виконання органом (посадовою особою), який виніс постанову. Питання, пов'язані з виконанням постанови про накладення адміністративного стягнення, згідно із статтею 304 КУпАП вирішуються органом (посадовою особою), який виніс постанову. Стаття 305 КУпАП встановлює, що контроль за правильним і своєчасним виконанням постанови про накладення адміністративного стягнення здійснюється органом (посадовою особою), який виніс постанову, та іншими органами державної влади у порядку, встановленому законом.
Постанова про накладення адміністративного стягнення, накладена іншим (крім постанови адміністративної комісії або рішення виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради) органом (посадовою особою), згідно із вимогами пункту 3 частини 1 статті
288 КупАП може бути оскаржено у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) або у районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, рішення якого є остаточним. Відповідно до вимог частини 3 цієї статті Кодексу скарга подається в орган (посадовій особі), який виніс постанову по справі про адміністративне правопорушення, якщо інше не встановлено законодавством України. Скарга, що надійшла, протягом трьох діб надсилається разом із справою органу (посадовій особі), правомочному її розглядати відповідно до цієї статті Кодексу.
................Перейти до повного тексту