- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Протокол
КОЛЕГІЯ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ ПО ВОДНОМУ ГОСПОДАРСТВУ
П Р О Т О К О Л
Зал засідань Дністровського МУВГ Одеського облводгоспу
Головував: Голова комітету В.Сташук
Були присутні: члени колегії - О.Романов, О.Андрєєв, С.Бойко, О.Андрієнко, В.Козак начальники та заступники начальників управлінь, самостійних відділів та секторів комітету (за списком).
Усього 50 осіб.
У засіданні колегії брали участь: представники Одеської облдержадміністрації, райдержадміністрацій Одеської області, начальники управлінь водного господарства Одеської області (за списком).
СЛУХАЛИ I - Кадрове питання
Доповідала: О.Серга - завідувач сектору кадрів.
Виступили: В.Сташук, О.Романов.
Голосували одностайно.
ВИРІШИЛИ:
1. Погодити призначення Кишенка Володимира Віталійовича на посаду начальника Овідіопольського управління водного господарства.
2. Порушити клопотання перед Президентом України щодо:
- присвоєння почесного звання "Заслужений працівник сільського господарства України" Комару Володимиру Павловичу - трактористу-машиністу Дубенського міжрайонного управління водного господарства та Сантаю Василю Васильовичу - начальнику Виноградівського міжрайонного управління водного господарства;
- нагородження орденом княгині Ольги III ступеня - Тимошенко Світлани Демидівни начальника управління економіки Державного комітету України по водному господарству.
3. Порушити клопотання перед Верховною Радою України щодо нагородження Почесною грамотою Верховної Ради України:
- Івасенко Вікторію Іванівну - начальника відділу водокористування Мелітопольського міжрайонного управління водного господарства;
- Ляха Олександра Омеляновича - машиніста насосної установки Богданівської зрошувальної дільниці Каховського міжрайонного управління водного господарства;
- Панчишина Богдана Мартиновича - тракториста-машиніста Жовківського управління водного господарства;
- Андрєєва Олександра Вікторовича - начальника управління фінансів та бухгалтерського обліку Державного комітету України по водному господарству.
4. Порушити клопотання перед Кабінетом Міністрів України щодо нагородження Почесною грамотою Кабінету Міністрів України:
- Прибатня Володимира Сергійовича - начальника експлуатаційної дільниці Чаплинського управління водного господарства;
- колективу Трубізького міжрайонного управління водного господарства;
- колективу Управління каналів Інгулецької зрошувальної системи.
5. Порушити клопотання перед Прем'єр-міністром України щодо оголошення подяки Прем'єр-міністра України:
- Васильківському Андрію Володимировичу - начальнику Царичанського міжрайонного управління водного господарства;
- Данечкіну Олександру Євсійовичу - начальнику Експлуатаційно-технічного вузла зв'язку;
- Тхоревському Валерію Володимировичу - слюсарю з ремонту автомобілів Костопільського міжрайонного управління водного господарства;
- Кириченку Віктору Івановичу - робітнику Управління головного Каховського магістрального каналу;
- Бабічу Віталію Олексійовичу - токарю Татарбунарського міжрайонного управління водного господарства;
- Зінчуку Володимиру Михайловичу - трактористу-машиністу Ковельського міжрайонного управління водного господарства.
СЛУХАЛИ II - Про роботу Одеського облводгоспу щодо управління водними ресурсами області, забезпечення працездатності державних водогосподарських систем та ефективного використання бюджетних коштів на експлуатаційні заходи
Доповідали:
А.Юдін - заступник начальника Одеського облводгоспу;
І.Кічук - головний інженер Одеського облводгоспу;
О.Уралов - начальник упрводресурсів;
І.Черой - в.о. начальника Дунайського БУВР;
В.Зябліков - заступник начальника упрекономіки;
О.Іваненко - начальник Кілійського УВГ.
Про стан використання водних ресурсів та впровадження басейнового принципу управління ними в Одеській області
Управління водними ресурсами віднесено до пріоритетних напрямків державної політики України і розглядається як один із найважливіших чинників сталого розвитку суспільства.
Верховною Радою України прийнята
Загальнодержавна програма розвитку водного господарства, яка затверджена законом України у 2002 році, і передбачає реалізацію державної політики, спрямованої на запобігання зростанню антропогенного впливу на довкілля, забезпечення екологічно безпечних умов життєдіяльності населення і господарської діяльності та захист водних ресурсів від забруднення та виснаження, раціональне використання водних ресурсів, створення передумов сталого функціонування екосистем у басейнах річок України, запобігання шкідливій дії води і ліквідацію її наслідків. Впровадження басейнового принципу управління водними ресурсами вважається найбільш впливовим фактором у вдосконаленні управління водним господарством.
Враховуючи транскордонний статус основних річкових басейнів України, особливої актуальності набуває необхідність впровадження ефективних, узгоджених з міжнародними угодами та європейським законодавством механізмів водокористування, ефективного комплексного підходу до інтегрованого управління басейнами річок.
Зважаючи на природні та водогосподарсько-екологічні особливості Одещини, рівень антропогенного та техногенного навантаження на водозбори великих, середніх і малих річок області, пріоритетним завданням для водогосподарських організацій є впровадження басейнового підходу до збереження та збалансованого використання природних і, у першу чергу, водних ресурсів. І в цьому напрямку надзвичайно важливою є роль водогосподарських організацій області, які мають виступати рушійною силою переходу до збалансованого водокористування, та здатні своїми практичними діями сприяти покращенню стану використання, охорони та відтворення водних ресурсів.
Басейн Дунаю є найбільшим міжнародним басейном у світі, на території якого розташовано 18 країн і об'єднує більше як 80 мільйонів людей у центральній, південно-східній та західній частинах Європи. Дунай забезпечує населення питною водою, сектори економіки транспортом, енергією та іншими природними ресурсами і є місцем їх відпочинку, а також має велике екологічне значення як місце унікального біорізноманіття.
Оскільки Дунай є транскордонною річкою, питання міжнародної співпраці на водних об'єктах є невід'ємною частиною основних напрямів діяльності усіх водогосподарських організацій Одещини.
Паводок 2006 року на Дунаї засвідчив, що одним з головних завдань організацій, діяльність яких пов'язана з використанням водних ресурсів, є забезпечення захисту громадян, населених пунктів, виробничих об'єктів і сільськогосподарських угідь від шкідливої дії вод, мінімізація заподіюваних нею збитків та створення безпечних умов життєдіяльності населення.
На жаль, сьогодення вимагає здійснювати постійний контроль за дотриманням усіма учасниками водогосподарського комплексу України вимог водного законодавства для недопущення погіршення стану водних ресурсів. Так, за даними 577 перевірок, проведених водогосподарськими організаціями області у 2007 році, 139 осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, накладено штрафні санкції на суму 12,7 тис. гривень, нараховано збитків, нанесених державі на суму 250 тисяч гривень.
Тому ще одним із важливих напрямків управління водними ресурсами Одещини і надалі повинно бути здійснення контролю та забезпечення управління водогосподарськими системами, розробка і встановлення режимів роботи водосховищ комплексного призначення, затвердження правил їх експлуатації. Крім цього, значна увага має приділятися здійсненню заходів щодо екологічного оздоровлення поверхневих вод та догляду за ними; веденню державного обліку водокористування і державного водного кадастру.
З метою здійснення в межах української частини басейну р. Дунай функцій з управління, планування та контролю за використанням, охороною і відтворенням вод, забезпечення реалізації міжнародних програм і угод з цих питань, екологічного оздоровлення басейну, запобігання шкідливій дії вод, розвитку міжнародної співпраці на території Українського Придунав'я комітетом створено з 1 квітня поточного року Дунайське басейнове управління водними ресурсами.
Дунайське БУВР на басейновому рівні повинно забезпечити впровадження і консолідацію заходів, передбачених Законом про Загальнодержавну програму розвитку водного господарства, що є фактичною реалізацією головних засад Рамкової Водної Директиви Європейського Союзу 2000 року і відповідає політиці міжнародного транскордонного співробітництва, схваленої Урядом України.
У подальшому Дунайське БУВР повинно стати виконавчим органом Басейнової ради, яка буде виконувати функції у напрямку впровадження принципів інтегрованого управління водними ресурсами у басейні Дунаю, об'єднувати інтереси суб'єктів водних відносин, забезпечувати розв'язання конфліктних ситуацій, та планування басейнових заходів по усуненню негативного впливу на водні ресурси. Рада має стати своєрідним "Басейновим водним парламентом, як мінімум, Українського Придунав'я".
Управління водними ресурсами річки Дунай планується здійснювати за такими основними напрямами:
1. Диспетчерське управління рівнями і об'ємами водних об'єктів у водозбірному басейні Дунаю.
2. Моніторинг водних об'єктів.
3. Інформаційно-системне забезпечення.
4. Регулювання використання та облік вод.
5. Захист від шкідливої дії вод під час високого водопілля та надзвичайних паводків.
Існуюча структура Дунайського БУВР забезпечує реалізацію зазначених завдань, проте станом на сьогодні реєстрація управління ще не завершена.
Дунайське басейнове управління водних ресурсів здійснює свою діяльність на території Ренійського, Болградського, Ізмаїльського та Кілійського районів Одеської області згідно з Положенням та наказом про його утворення.
В управлінні 191 штатна одиниця. Працюють чотири відділи комплексного використання водних ресурсів - Ренійський, Ізмаїльський, Кілійський та Вилківський.
Забезпечення працездатності державних водогосподарських систем та ефективність використання бюджетних коштів на експлуатаційні заходи, стан підготовки міжгосподарських меліоративних систем Одеської області до поливного сезону
Меліоративний комплекс Одеської області налічує 5388,1 км відкритої та 3985,6 км закритої мережі каналів і трубопроводів, 279 насосних станцій, 8684 гідротехнічних споруд, 16 водосховищ загальним об'ємом 46,1 млн. куб. метрів. Балансова вартість меліоративних фондів області становить 1482,6 млн. грн., у тому числі на балансі водогосподарських організацій - 1128,7 млн. гривень.
Площа зрошуваних земель становить 226,9 тис. га (9,5% від площі сільгоспугідь), з них державні системи розташовані на площі 220 тис. га і на 6,9 тис. га - ділянки "малого" зрошення. Рисові системи займають площу 13,7 тис. га, краплинне зрошення - 1,8 тис. гектарів. Осушені землі побудовано на площі 4,4 тис. гектарів.
Експлуатацію державної міжгосподарської мережі здійснюють 2 міжрайонні та 6 районних управлінь водного господарства, експлуатаційно-технічний вузол зв'язку, гідрогеолого-меліоративна експедиція.
Свою виробничо-господарську діяльність у 2005 - 2007 роках облводгосп здійснював в умовах стовідсоткового фінансування.
Фінансування експлуатаційних заходів за період з 2005 року зросло на 57 відсотків, і на 2008 рік передбачено в обсязі 54,7 млн. гривень.
У поточному році зусилля водогосподарських організацій були спрямовані на підготовку меліоративних систем до роботи у вегетаційному періоді.
До плану підготовки було включено зрошувальні системи на площі 150 тис. га, 217 гідротехнічних споруд, 519 насосно-силових агрегатів, 97 насосних станцій, 62 гідропости, виконати очищення каналів від мулу в обсязі 43,5 тис. куб. м.
Станом на 01.04.2008 заплановані обсяги робіт з підготовки виконані на 100%.
У березні поточного року облводгоспом та управліннями водного господарства разом з головним управлінням агропромислового розвитку проведено наради-семінари з водокористувачами з питань проведення поливної компанії. Станом на 09.04.2008 укладено договорів на поливи сільськогосподарських культур на площу 32,2 тис. га (у 2007 році було 37,5 тис. га), або 45% від площ, зафіксованих у протоколах-намірах, тоді як по Україні цей показник становить 43%.
В області налічується 461 дощувальна машина. Незважаючи на те, що протягом 2007 року придбано 27 дощувальних машин, їх загальна кількість за цей же період зменшилася на 81 одиницю. При цьому більше ніж у двічі (з 51 до 24) зменшилася кількість машин у зоні діяльності Татарбунарського МУВГ, на 40% (з 77 до 46) - Ізмаїльського УВГ.
Протягом останніх двох років найбільші площі поливаються в зоні дії Кілійського УВГ (18,9 тис. га у 2007 році), Дністровського МУВГ (11,3 тис. га), Ізмаїльського УВГ (9,7 тис. га) та Овідіопольського УВГ (8,5 тис. га).
Станом на 10.04.2008 на баланс місцевих органів самоврядування передано інженерну інфраструктуру внутрішньогосподарських меліоративних систем на площі 181 тис. га, або 91% від наявних.
Певна увага в облводгоспі приділяється питанням удосконалення водообліку. На зрошувальних системах 520 точок водовиділу. На усі точки водовиділу з відкритої мережі відтаровано витратні характеристики, складено паспорти. Однак лише 157 точок водовиділу обладнано витратомірами.
Для визначення технічного стану водогосподарських об'єктів щорічно проводиться їх дефектування. У залежності від виділених лімітів фінансування, водогосподарським організаціям затверджуються плани ремонтно-доглядових робіт, погоджуються титульні списки особливо важливих об'єктів, від роботи яких залежить виконання договірних зобов'язань. Понад половини обсягів ремонту здійснюється за рахунок спецфонду.
Так, у 2006 році капітальний ремонт на міжгосподарській мережі виконано на суму 706 тис. грн., у тому числі за рахунок коштів загального фонду на суму 490 тис. грн. і спеціального - 216 тис. гривень. У минулому році - на суму 585 тис. грн. (загальний фонд 465 тис. грн., спеціальний - 120 тис. гривень). Обсяги виконання поточного ремонту у порівнянні з 2006 роком збільшилися на 32% і склали 2150,3 тис. грн., з них 1352 тис. грн. за рахунок коштів спецфонду.
Порівняно з 2006 роком обсяги очищення відкритої мережі від мулу збільшено з 77,8 тис. м. куб. до 107,3 тис. м. куб., обкошування з 917 до 1151 гектара. Разом з цим, допустили зменшення обсягів очищення від мулу на 7% Татарбунарське МУВГ, на 4% - Ізмаїльське.
Проте, обсяги доглядових робіт, що виконуються на міжгосподарській зрошувальній мережі, ще недостатні для забезпечення її задовільного технічного стану.
Протягом 2007 року водогосподарськими організаціями Одеського облводгоспу спожито за рахунок коштів загального фонду держбюджету 36,6 млн. кВт*г. електроенергії (на 33,9% більше ніж у 2006 році) на суму 13,7 млн. гривень. Через недостатнє бюджетне фінансування виникла заборгованість за спожиту електроенергію в розмірі 3,6 млн. грн., яку вдалося повністю погасити лише у I кварталі 2008 року. За рахунок коштів спецфонду спожито 14,6 млн. кВт*г. електроенергії (на 68,1% більше ніж у 2006 році) на суму 5,1 млн. гривень. Сільгоспвиробники за спожиту на зрошення електроенергію розрахувалися в повному об'ємі, заборгованість відсутня.
За рахунок виконання організаційно-технічних заходів з економії паливно-енергетичних ресурсів та коштів на їх оплату протягом минулого року зекономлено 2,3 млн. грн. бюджетних коштів, в першу чергу, завдяки використанню багатотарифного обліку електроенергії (1,7 млн. гривень).
Відповідно до завдань на 2008 рік планується заощадити понад 2,6 млн. грн. бюджетних коштів на оплату електроенергії, у тому числі завдяки багатотарифному обліку - 1,8 млн. грн., трансформаторам власних потреб - 95 тис. грн., встановленню розмінних насосів - 300 тис. грн., енергоефективної автоматики - 100 тис. грн. тощо.
У 2007 році середньомісячна заробітна плата працівників експлуатаційних водогосподарських організацій Одеського облводгоспу, які утримуються за рахунок коштів загального фонду державного бюджету, склала 863 гривні. Обсяги фонду оплати праці по облводгоспу забезпечили ріст середньомісячної заробітної плати працівників у 2007 році порівняно з 2006 роком на 26,5%, з 2005 роком - на 60,4%, з 2004 - у 2,3 рази. Посадові оклади працівникам зросли від 15 до 39%, середній їх ріст по організаціях склав 29,1%. Середня заробітна плата в управліннях водного господарства порівняно з 2006 роком зросла на 26,4% і склала 838 гривень, в апараті облводгоспу зарплата зросла на 24% і склала 1653 гривні.
Кошторисні призначення на оплату праці на 2008 рік по облводгоспу забезпечують ріст заробітної плати порівняно з 2007 роком на 25%, у тому числі посадових окладів - на 17,6%, а середня заробітна плата по облводгоспу досягне 1030 гривень.
В Одеському облводгоспі працює 2488 працівників, із них 650 працівників - керівники і спеціалісти та 1838 робітників.
На підприємствах водогосподарського комплексу Одеської області в даний час працює 107 спеціалістів віком до 30 років (16% до загальної кількості керівників та спеціалістів) у тому числі 21 фахівець в апараті облводгоспу.
З метою підвищення фахового рівня молодих спеціалістів облводгоспу, вивчення всіх напрямів діяльності галузі організовано проведення технічного навчання працівників.
В Державному інституті управління та економіки водних ресурсів за останні 3 роки підвищили свою кваліфікацію 250 керівників та спеціалістів облводгоспу, що складає 39 % від загальної кількості працюючих фахівців.
Навчання робітників Одеського облводгоспу здійснюється в технічних школах галузі. У 2007 році пройшли перепідготовку та підвищення кваліфікації 1369 робітників облводгоспу (75% від загальної кількості робітників).
Певна робота проводиться облводгоспом щодо нарощування обсягів надання платних послуг. Так, проти 2006 року на спеціальні рахунки бюджетних водогосподарських організацій області надійшло 12166 тис. грн., що на 45% більше 2006 року, з них від надання послуг з подачі води на полив 8220,1 тис. грн. (68%), ремонтні роботи - 1998,5 тис. грн. (16%), транспортні послуги - 346,6 тис. грн. (3%). Найбільші обсяги надання платних послуг у Кілійському МУВГ - 2755,2 тис. грн., Ізмаїльському - 2447,7 тис. грн., Дністровському МУВГ - 2165,7 тис. грн., Овідіопольському УВГ - 2021,8 тис. гривень. Із загальної суми надходжень спеціального фонду на погашення дефіциту державного бюджету у 2006 році було направлено 4107 тис. грн. (49% надходжень), і у 2007 році - 4685 тис. грн. (39%).
Наростили обсяги платних послуг майже всі організації за виключенням експлуатаційно-технічного вузла зв'язку, який зменшив їх майже у два рази.
Крім цього є й інші недоліки в роботі облводгоспу та управлінь водного господарства. На деяких водогосподарських об'єктах не забезпечено маркування насосних станцій, гідротехнічних споруд, каналів та не встановленні інформаційні знаки.
Аналіз роботи насосних станцій у 2007 році показав, що в управліннях облводгоспу проводиться недостатня робота щодо нормування електричної енергії та визначення обсягів води, яка подається насосними станціями водокористувачам.
Не виконуються вимоги типової методики виконання вимірювань МВВ 964.21-01 "Об'єм та об'ємна витрата води, перекачаної насосною станцією" щодо реєстрації часу роботи насосних агрегатів за лічильниками мотогодин та визначення фактичних градуювальних коефіцієнтів насосів. Не всі агрегати, що працюють, обладнані лічильниками мотогодин, в журналах роботи насосних станцій, який є первинним документом у визначенні обсягів роботи, показники лічильників мотогодин не заносяться. Деякі організації продовжують визначати обсяги перекачаної води за спожитою насосною станцією електроенергією та доведеною питомою витратою, що є грубим порушенням і не відповідає сучасним вимогам.
Щорічно зростають питомі витрати електроенергії. Так, у 2007 році порівняно з 2006 роком вони зросли на 3,6%, а з 2004 роком - на 30%.
На низькому рівні залишається виробіток на 1 кущоріз - це 4,3 га, що у 2,7 рази менше середнього показника по комітету, сезонний виробіток на 1 косарку склав 36 га при змінній нормі 3 гектари.
При перевірці в грудні 2007 року було встановлено, що ряд наказів та заходів, які розробляються як облводгоспом, так і підвідомчими організаціями, не носять конкретного характеру, не розподілені по об'єктах та недоведені до виконавців, відсутні терміни виконання.
Не виконані вимоги спільного листа Мінагрополітики, Держводгоспу та Держкомзему щодо проведення технічної інвентаризації осушувальних систем.
Про стан виконання протокольних рішень нарад з керівниками органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, працівників Держводгоспу, Одеського облводгоспу та управлінь водного господарства від 6 та 7 грудня 2007 року
За дорученням Голови комітету з 4 по 8 грудня 2007 року працівниками Держводгоспу було здійснено перевірку Одеського облводгоспу з питань ефективності використання бюджетних асигнувань загального і спеціального фонду та державного майна, правової роботи, виконання завдань з експлуатації водогосподарсько-меліоративного комплексу та щодо формування ціни на подачу води для комунальних потреб.
За результатами виконання рішень протоколу від 07.12.2007 по перевірці Одеського облводгоспу та його управлінь здійснено такі заходи:
1. В апараті облводгоспу у межах штатної чисельності створено службу з експлуатації Кілійського групового водопроводу у складі 3-х чоловік, яка затверджена наказом Держводгоспу від 21.02.2008 N 24. Також до комітету надано посадові інструкції.
2. На підставі проведеного облводгоспом аналізу роботи Татарбунарського і Саратського УВГ та Одеського ЕТВЗ надані пропозиції по вдосконаленню їх структури, які розглянуті робочою групою Держводгоспу під керівництвом заступника Голови комітету О.Романова.
Але на сьогодні можливість вирішення цього питання ускладнюється, адже:
- з врахуванням будівництва Татарбунарського групового водопроводу та введення в 2008 - 2009 роках додаткових потужностей відповідно до рекомендацій по нормативах та кошторисах на утримання служб експлуатації групових водопроводів навантаження на одного працівника Татарбунарського МУВГ буде зростати, тому облводгосп вважає недоцільним проводити в цьому році скорочення працівників по управлінню;
- щодо реорганізації Саратського УВГ прийнято рішення повернутись до нього після розгляду на технічній раді Держводгоспу (заплановано на травень поточного року) техніко-економічних розрахунків щодо подальшого використання Дунай-Дністровської зрошувальної системи, оскільки місцеві органи самоврядування прийняли рішення щодо переводу у богарні понад 80% земель, а решта 11 тис. га земель залишаються як зрошувані. Для забезпечення їх поливною водою необхідно вирішити питання якості води, оскільки вода в озері Сасик на сьогодні кваліфікується як обмежено-придатна;
- щодо реорганізації Одеського ЕТВЗ облводгоспом проведено роботу з завантаження ЕТВЗ шляхом перепрофілювання його роботи. Акредитовано високовольтну лабораторію, з введенням якої будуть проводитися випробовування засобів індивідуального захисту, вимірювання ізоляції та інші роботи згідно з дозволом. ЕТВЗ буде займатися регенерацією мастил, ремонтом трансформаторів та виконувати профналагоджувальні роботи.
3. В облводгоспі удосконалено роботу з планування діяльності в цілому облводгоспу та апарату управління. Разом з плануванням бюджетних асигнувань на відповідний рік та місячних планів діяльності структурних підрозділів проведено складання планів діяльності і планів роботи та звітів по них облводгоспу та управлінь в цілому на рік. Держводгоспу будуть подаватися річні звіти облводгоспу по виконанню планів.
4. Станом на 01.01.2008 з метою усунення дублювання функцій було проведено функціональне обстеження посадових інструкцій працівників облводгоспу. Посадові інструкції переглянуті і затверджені начальником облводгоспу. Також переглянуто Положення про Одеський облводгосп в новій редакції і затверджено в комітеті. Положення про підвідомчі організації облводгоспу доопрацьовуються і до 01.05.2008 будуть надані комітету на розгляд.
5. З метою конкретизації заходів з питань експлуатації меліоративних систем, енергозбереження і механізації та їх доведення до безпосередніх виконавців згідно з додатками до наказу Держводгоспу
"Про підготовку меліоративних систем до роботи у 2008 році", підвідомчими управліннями облводгоспу були розроблені пооб'єктні графіки підготовчих робіт на меліоративній мережі з зазначенням конкретних виконавців робіт. План підготовчих робіт доведено до виконавців наказом облводгоспу від 28.11.2007 N 178-П, основні напрямки роботи та завдання з експлуатації меліоративного комплексу доведені наказом облводгоспу від 18.02.2008 N 27-П. Про стан виконання планів підготовчих робіт щотижнево подається інформація до комітету.
6. Для підвищення рівня організації ремонтно-експлуатаційних робіт на водогосподарських системах області Головою комітету 07.12.2007 затверджено Графік підвищення кваліфікації працівників Одеського облводгоспу на 2008 рік, який виконується в повному обсязі.
7. Кадровою службою облводгоспу особові справи по нових працівниках почали оформлятися відповідно до наданих комісією Держводгоспу рекомендацій, вже заведені особові справи приведені в належний стан. Відповідно до рекомендацій комітету заведено книгу обліку дисциплінарних стягнень у апараті облводгоспу і в підвідомчих організаціях.
8. Облводгоспом проводиться робота з надання юридичної допомоги Кілійському УВГ щодо оформлення документів на право власності (користування) введених в експлуатацію приміщень для проживання і харчування та правомірності надання платних послуг.
Кілійським районним судом прийнято рішення про визнання права власності бази відпочинку "Придунаєць-2" за Кілійським УВГ. Створена робоча комісія прийняла рішення про прийняття закінченого будівництва бази відпочинку "Придунаєць-2" в експлуатацію. Здійснено державну реєстрацію об'єкта. По інших об'єктах документи на оформлення знаходяться в БТІ.
Отримано ліцензію на право надання послуг з централізованого водопостачання (від 04.04.2008) та дозвіл на спецводокористування (від 25.03.2008 N УКР 1783-А/ОД).
9. Для оперативного вирішення нагальних питань будівництва, введення в дію пускових об'єктів групового водопроводу та надання допомоги Кілійській та Татарбунарській райрадам по будівництву та реконструкції розвідних мереж наказом облводгоспу в січні 2008 року при облводгоспі створена робоча група у складі представників служби замовника, інституту "Укрпівдендіпроводгосп" та підрядної організації.
10. За участю представників Кілійської та Татарбунарської райрад 11.02.2008 та 24.03.2008 були проведені наради в Одеській облдержадміністрації з метою вирішення питання виділення коштів з місцевих бюджетів на проектування та захист субвенцій на будівництво розвідних мереж сільських населених пунктів, які вводяться в експлуатацію в 2008 році. Головам Кілійської та Татарбунарської РДА доручено до 27.03.2008 надати Головному управлінню розвитку інфраструктури ОДА інформацію щодо необхідних обсягів фінансування робіт з будівництва розвідних мереж у розрізі сіл, мешканцям яких реально буде подано воду у 2008 році для включення в обласну програму "Питна вода". До виконання робіт буде залучено Облсількомунгосп.
11. Інститутом "Укрпівдендіпроводгосп" та ДП "Укрводсервіс" відповідно до протокольного рішення розроблені "Рекомендації по експлуатації Татарбунарського і Кілійського групових водопроводів", в яких наведені дані про нормативи та кошториси на утримання служб експлуатації та розрахунки собівартості води на повну потужність групових водопроводів. Проте відсутні галузеві нормативи чисельності служб експлуатації групових водопроводів і їх необхідно розробити.
Облводгоспом та Кілійським УВГ виконані розрахунки собівартості води, з урахуванням введення в експлуатацію конкретних потужностей.
12. Інститутом "Укрпівдендіпроводгосп" розроблена та передана замовнику проектно-кошторисна документація під план будівництва магістральних водопроводів та розвідної мережі на 2008 рік в повному обсязі.
Про технічний стан ГНС Нижньо-Дністровської зрошувальної системи
У зв'язку з природнокліматичними умовами зрошуване землеробство в Одеській області має пріоритетний напрямок. Перші роботи з будівництва зрошуваної ділянки площею 160 га були проведені в 70-х роках минулого сторіччя.
У 1960 році в Одеській області зрошувалося вже 23,5 тис. га земель, в 1966 - 1995 роках побудовані крупні державні зрошувальні системи. Серед них і Нижньо-Дністровська (міжрайонна) - 37,8 тис. га в Біляївському і Овідіопольському районах (1965 - 1983 роки).
У 1971 році введена в експлуатацію перша черга Нижньо-Дністровської зрошувальної системи - площа зрошування 15,9 тис. га., а в 1979 році здана в експлуатацію друга черга.
Найпотужніша з насосних станцій зрошувальної системи - Головна насосна станція (сумарна продуктивність складає 13,5 куб. м/с, висота підйому - 110 м).
На сьогодні технічний стан ГНС задовільний, вона готова до роботи в 2008 році. Але для надійної, безпечної роботи слід виконати ряд робіт по капітальному ремонту і переобладнання, а саме:
- ремонт насосного агрегату N 2 (52В-11 з електродвигуном 8 МВт);
- розчистка підвідного каналу;
- заміна масляних вимикачів на вакуумні;
- ремонт напірного водоводу завершити з застосуванням цементно-піщаної ізоляції;
- ремонт систем техводопостачання, маслогосподарства, дренажної, протипожежної тощо;
- придбати установку компенсації реактивної потужності.
Щодо укладання договорів на подачу води Кілійським УВГ
На даний час Кілійським УВГ укладені договори на подачу питної води у 2008 році в обсязі 202,1 тис. куб. м з сільськими радами сіл Шевченкове, Новоселівка, Червоний Яр та Фурманівка. В I кварталі 2008 року споживання води не було.
Протоколи намірів щодо вартості та обсягів водопостачання у 2008 році складені з сільськими радами сіл Трудове та Дмитрівка.
Ведеться робота з підписання угоди на подачу води в м. Кілія обсягом 2200 тис. куб. м. У I кварталі по тимчасовому договору місту Кілія подано 80,8 тис. куб. м питної води. Оплату за спожиту воду не здійснено.
Розрахунки вартості води на 2008 рік складені. При плановій реалізації питної води обсягом:
2000 тис. куб.м - вартість становитиме - 2,02 грн./куб.м;
2500 тис. куб.м - вартість становитиме - 1,75 грн./куб.м;
3000 тис. куб.м - вартість становитиме - 1,56 грн./куб.м.
Укладання договорів на подачу води у запланованих обсягах за розрахунковою ціною дозволить забезпечити поетапне переведення на утримання за рахунок спеціального фонду частини персоналу Кілійського ГВ відповідно до протокольного рішення.
Проблемним залишається питання проектування інститутом "Укрпівдендіпроводгосп" водорозбірних колонок загального використання, що ускладнює облік водоспоживання.
Виступили: В.Сташук, О.Романов, О.Андрєєв, В.Козак, С.Бойко.
ВИРІШИЛИ:
1. Інформацію про роботу Одеського облводгоспу щодо управління водними ресурсами області, забезпечення працездатності державних водогосподарських систем та ефективного використання бюджетних коштів на експлуатаційні заходи взяти до відома.
2. Відмітити, що Одеським облводгоспом в цілому забезпечена працездатність державних водогосподарських систем та підготовка міжгосподарських меліоративних систем області до поливного сезону.
3. З метою забезпечення ефективної взаємодії експлуатаційних водогосподарських організацій Одеської області та Дунайського БУВР, безпечної роботи дунайського протипаводкового захисного комплексу начальнику упрводресурсів О.Уралову, начальнику Одеського облводгоспу М.Мойсеєнку, в.о. начальника Дунайського БУВР І.Черою:
- забезпечити завершення процедури узгодження і підписання угоди про взаємодію Одеського облводгоспу та Дунайського БУВР та у термін до 21.04.2008 подати підписану угоду на затвердження до комітету;
- у термін до 01.06.2008 підготувати обґрунтування щодо необхідності виділення цільових коштів для здійснення робіт з посилення захисних дамб і доведення їх позначок до рекомендованих науково-технічною радою Держводгоспу.
4. Для підвищення ефективності роботи Дунайського БУВР щодо управління водними ресурсами української частини басейну р. Дунай, начальнику упрводресурсів О.Уралову, в.о. начальника Дунайського БУВР І.Черою:
- протягом місяця розробити план заходів на 2008 - 2010 роки щодо розробки плану управління українською частиною басейну р. Дунай та до кінця поточного року забезпечити його узгодження з відповідними заходами Міжнародної комісії захисту річки Дунай;
- забезпечити повну реалізацію рішень Міжвідомчої наради з встановлення режимів Придунайських водосховищ від 18.03.2008 щодо контролю за рівнями води у р. Дунай і роботи шлюзів-регуляторів для максимально можливого самопливного заповнення зазначених водосховищ;
- спільно з відділом моніторингу та водопостачання підготувати обґрунтовані пропозиції щодо дооснащення лабораторії басейнового управління необхідним обладнанням та реактивами.
5. Одеському облводгоспу (Мойсеєнко), ДП "Укрводсервіс" (Бойко), ДРПВІ "Укрпівдендіпроводгосп" (Решетніков) забезпечити:
- дієву роботу робочої групи з питань будівництва, введення в дію пускових об'єктів групового водопроводу та надання допомоги Кілійській та Татарбунарській райрадам по будівництву та реконструкції розвідних мереж з інформуванням відділу інвестицій та протипаводкового захисту (Тертичний) Держводгоспу;
- контроль за виділенням та використанням коштів з місцевих бюджетів на проектування та захист субвенцій на будівництво розвідних мереж сільських населених пунктів, які вводяться в експлуатацію в 2008 році.
6. Кілійському УВГ (Іваненко), ДП "Укрводсервіс" (Бойко), ДРПВІ "Укрпівдендіпроводгосп" (Решетніков) звернутися за роз'ясненням до Мінрегіонбуду щодо доцільності проектування водорозбірних колонок водорозвідної мережі згідно з новими нормами і правилами комерційного водопостачання.
7. В.о. начальника Дунайського БУВР І.Черою:
- вважати роботу щодо реорганізації Придунайського УКЗСВ у басейнове управління недостатньою. Звернути увагу на необхідність невідкладного завершення процедури реєстрації управління;
- у термін до 01.06.2008 провести роботу з оптимізації та удосконалення функціональних обов'язків та виконуваних робіт усіх структурних підрозділів басейнового управління, провести навчання з персоналом відділів та територіальних підрозділів управління щодо впровадження басейнового принципу управління водними ресурсами;
- у термін до 01.07.2008 підготувати усі необхідні матеріали для організації установчого засідання Басейнової ради р. Дунай і провести необхідну підготовчу роботу з органами місцевої виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями та основними водокористувачами щодо їх участі у складі ради. Начальнику упрводресурсів О. Уралову надати необхідну допомогу Дунайському БУВР у здійсненні цієї роботи;
- протягом року забезпечити стабільне інформування засобів масової інформації, органів місцевої влади та місцевого самоврядування про створення, основні завдання Дунайського БУВР та механізми реалізації басейнового принципу управління водними ресурсами.
8. Одеському облводгоспу (Мойсеєнко):
8.1 Відмітити незадовільну роботу головного інженера І.Кічука та заступника начальника з енергетики А.Юдіна з організації виконання робіт по забезпеченню працездатності державного водогосподарського комплексу Одеської області.
8.2 Організувати на базі Дністровського МУВГ дорадчий центр в термін до 01.05.2009.
8.3 У місячний термін надати пропозиції та розрахунки щодо переведення на утримання за рахунок спеціального фонду Одеського ЕТВЗ.
8.4 У двотижневий термін доопрацювати План діяльності облводгоспу на 2008 рік у частині уточнення та доповнення результативних показників за бюджетними програмами.
8.5 Продовжити роботу щодо надання юридичної допомоги Кілійському УВГ з питань оформлення правовстановлюючих документів на введені в експлуатацію приміщення для проживання і харчування та надання платних послуг.
8.6 Для упорядкування обліку води на насосних станціях використати методику виконання вимірювань МВВ 964.21-01 "Об'єм та об'ємна витрата води, перекачаної насосною станцією". Провести технічне навчання з інженерно-технічними працівниками з питань впровадження зазначеної методики виконання вимірювань.
8.7 З метою покращення водообліку та формування плану ремонту насосно-силового обладнання:
................Перейти до повного тексту