N з/п |
Зміст заходу |
Відповідальний за виконання |
Строк виконання |
1. |
Всебічно проаналізувати стан організації роботи зі зверненнями громадян та вжити невідкладних заходів щодо виконання п. 1 Указу Президента України, зокрема, щодо: |
Управління контролю та зв'язків з громадськістю (Яцюк), керівники структурних підрозділів, водогосподарських організацій |
до 12 березня 2008 року |
1.1 |
Недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам (абзац 1 п. 1 Указу) |
Управління контролю та зв'язків з громадськістю (Яцюк), керівники структурних підрозділів, водогосподарських організацій, фахівці комітету |
Постійно |
1.2 |
Викоренення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз'яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень (абзац 2 п. 1 Указу) |
Управління контролю та зв'язків з громадськістю (Яцюк), керівники структурних підрозділів, водогосподарських організацій, фахівці комітету |
Постійно |
1.3 |
Створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень (абзац 3 п. 1 Указу) |
Управління контролю та зв'язків з громадськістю (Яцюк), керівники структурних підрозділів, водогосподарських організацій, фахівці комітету |
Постійно |
1.4 |
Узяття під особистий контроль керівниками усіх рівнів галузі розгляду звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України (абзац 4 п. 1 Указу) |
Управління контролю та зв'язків з громадськістю (Яцюк), керівники структурних підрозділів, водогосподарських організацій |
Постійно |
1.5 |
Приділення особливої уваги вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки (абзац 5 п. 1 Указу) |
Управління контролю та зв'язків з громадськістю (Яцюк), керівники структурних підрозділів, водогосподарських організацій, фахівці комітету |
Постійно |
1.6 |
Запровадження постійного контролю за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян (абзац 6 п. 1 Указу) |
Управління контролю та зв'язків з громадськістю (Яцюк), керівники структурних підрозділів, водогосподарських організацій |
Постійно |
1.7 |
З'ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень (абзац 7 п. 1 Указу) |
Управління контролю та зв'язків з громадськістю (Яцюк) |
У разі потреби |
1.8 |
Вжиття заходів для поновлення прав і свобод громадян, порушення унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян, притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов'язків щодо розгляду звернень громадян (абзац 8 п. 1 Указу) |
Управління контролю та зв'язків з громадськістю (Яцюк), керівники структурних підрозділів, водогосподарських організацій |
У разі необхідності |
1.9 |
Забезпечення створення та функціонування гарячих ліній і телефонів довіри, проведення широкої роз'яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом (абзац 9 п. 1 Указу) |
Управління контролю та зв'язків з громадськістю (Яцюк), керівники структурних підрозділів, водогосподарських організацій |
Постійно |
2. |
Забезпечити подання Кабінетові Міністрів України аналітичної інформації про виконання п. 1 Указу Президента України (п. 1 Указу) |
Управління контролю та зв'язків з громадськістю (Яцюк) |
до 12 березня 2008 року |
3. |
Забезпечити систематичне проведення перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян та висвітлення в засобах масової інформації результатів відповідної роботи за єдиною методикою (абзац 7 п. 4 Указу) |
Управління контролю та зв'язків з громадськістю (Яцюк), керівники структурних підрозділів, водогосподарських організацій |
Постійно |
4. |
Раз у півріччя надавати доповіді Президентові України про стан організації роботи зі зверненнями громадян та вжиті заходів, спрямованих на забезпечення гарантування реалізації конституційного права громадян на звернення. Копії доповідей надавати Кабінетові Міністрів України (абзац 8 п. 4 Указу) |
Управління контролю та зв'язків з громадськістю (Яцюк) |
Щорічно До 10 липня (за перше півріччя), До 12 січня (за рік) |
5. |
Створити окрему сторінку на власних офіційних веб-сайтах, присвячену роботі зі зверненнями громадян (абзац 9 п. 4 Указу) |
Управління контролю та зв'язків з громадськістю (Яцюк), керівники водогосподарських організацій |
До 10 березня 2008 року |
6. |
Розробити, затвердити та вжити заходів до висвітлення через засоби масової інформації та розміщення на офіційних веб-сайтах узагальнених матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистих прийомів громадян посадовими особами Держводгоспу, роз'яснень та консультацій з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях (абзац 9 п. 4 Указу) |
Управління контролю та зв'язків з громадськістю (Яцюк), керівники структурних підрозділів, водогосподарських організацій |
До 10 березня 2008 року |
7. |
Вжити додаткових заходів, спрямованих на поліпшення інформованості населення про стан роботи із зверненнями громадян та надання правової допомоги з цих питань (абзац 10 п. 4 Указу) |
Управління контролю та зв'язків з громадськістю (Яцюк), керівники структурних підрозділів, водогосподарських організацій |
Постійно |