- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника:
Назва: Черкаська міська рада;
Адреса: 18000, м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36.
2. Головний розпорядник: Черкаська міська рада.
3. Відповідальний за проведення торгів: Карась Павло Миколайович. Тел./факс (0472) 36-01-68, uid@ck. ukrtel.net.
4. Предмет закупівлі: послуги по догляду за озеленювальними та декоративними насадженнями.
5. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
6. Джерело фінансування закупівель: місцевий бюджет.
7. Очікувана вартість закупівлі: 300,00 тис. гривень.
8. Період здійснення процедури закупівлі: початок - 09.04.2007 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Копія оголошення про заплановану закупівлю N 15077007 Інформаційного бюлетеня Тендерної палати України від 09.04.2007 р. N 15(86) - 1 арк.;
2. Копія оголошення про заплановану закупівлю N 3420552 спеціалізованого друкованого засобу масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель, від 09.04.2007 р. N 15(52) - 1 арк.;
3. Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти (б/д, б/н) - 1 арк.;
4. Тендерна документація на закупівлю послуг по догляду за озеленювальними та декоративними насадженнями. Затверджено протоколом засідання єдиного тендерного комітету від 26.02.2007 р. N 05 - 19 арк.;
5. Протокол засідання тендерного комітету щодо порівняння, оцінки тендерних пропозицій та вибору переможця на закупівлю послуг по догляду за озеленювальними та декоративними насадженнями від 18.05.2007 р. N 37 - 3 арк.;
6. Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів із зменшенням ціни щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 08.06.2007 р. N 50 - 3 аркушах.
Завдання сформульоване таким чином: "надати висновок про законність та обґрунтованість проведення Черкаською міською радою процедури закупівлі послуг по догляду за озеленювальними та декоративними насадженнями".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Черкаською міською радою (далі - Замовник) оголошення про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни опубліковано:
- в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 09.04.2007 р. N 15(86), оголошення N 15077007;
- у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель, від 09.04.2007 р. N 15(52), оголошення N 3420552;
Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на сайті www.zakupivli.com - DOK/YU 1104.
2. Тендерна документація.
Тендерна документація із закупівлі послуг по догляду за озеленювальними та декоративними насадженнями, що надана на дослідження, не відповідає вимогам ч. 1 ст.
21, ст.
34, ч. 1 ст.
18, ч. 1 ст.
36, ч. 1 ст.
37, ст.
1 Закону.
Слід зазначити, в порушення вимог ч. 1 ст.
21 Закону тендерна документація не містить обов'язкової інформації щодо зазначення прізвища, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб або інших працівників Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок із учасниками; інформацію про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
В порушення вимог ст.
34 Закону в додатку "Основні умови договору" тендерної документації не включено істотних умов договору, а саме: можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків; умови договору про закупівлю після його підписання не повинні змінюватися.
Крім того, у додатку N 2 тендерної документації не передбачено обов'язкового надання учасниками інформації щодо включення їх в тематичний каталог учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України, та призвело до порушення вимог ч. 1 ст.
18 Закону.
Так, в порушення вимог ч. 1 ст.
36 Закону в тендерній документації зазначено, що право на оскарження рішення, дії або бездіяльності Замовника має будь-який Учасник, хоча вищезазначеною статтею Закону передбачено, що таке право має будь-який учасник або інша особа.
Також в п. 25.3 тендерної документації не зазначено, що скаржник повинен надіслати копію скарги Замовнику та Державному казначейству України (обслуговуючому банку), що є порушенням вимог ч. 1 ст.
37 Закону.
У п. 3 додатка N 1 тендерної документації зазначено, що "пропозиція повинна залишатися чинною до моменту підписання договору закупівлі послуг з переможцем торгів", а отже, тендерна документація не передбачає конкретного строку дії тендерної пропозиції, що і призвело до порушення вимог ст.
1 Закону.
3. Подання та розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог ч. 1 ст.
26 Закону розкриття тендерних пропозицій відбувається в день закінчення строку їх подання у час та у місці, зазначених у тендерній документації.
Відповідно до вимог ч. 5 ст.
17-3 Закону з метою забезпечення здійснення громадського контролю у сфері державних закупівель замовник надсилає Тендерній палаті України в паперовому або електронному вигляді, зокрема, протокол розкриття тендерних (кваліфікаційних, цінових) пропозицій протягом 3 робочих днів з дати їх затвердження.
Враховуючи вказані вище положення
Закону, Замовник зобов'язаний надіслати до Тендерної палати України протокол розкриття тендерних пропозицій до 03.05.2007 р., оскільки дата розкриття тендерних пропозицій визначена ним 26.04.2007 р.
В порушення вимог ч. 5 ст.
17-3 Закону Замовником не надіслано Тендерній палаті України протягом 3 робочих днів з дати затвердження протоколу розкриття тендерних пропозицій.
4. Оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 7 ст.
26 Закону загальний строк здійснення оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця торгів не повинен перевищувати 15 робочих днів після дня розкриття тендерних пропозицій.
Замовником дотримано термін щодо здійснення оцінки тендерних пропозицій, яка відбулась 18.05.2007 р.
При оцінці наданих тендерних пропозицій Замовник керувався методикою відповідно до критеріїв оцінки, зазначених в тендерній документації.
Дослідивши дані протоколу оцінки тендерних пропозицій, встановлено відповідності кваліфікаційним вимогам учасників, які подали тендерні пропозиції тендерним комітетом Замовника перевірялись під час оцінки наявність всіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією, а не під час розкриття тендерних пропозицій, що призвело до порушення вимог ч. 3 ст.
26 Закону.
Слід зазначити, що тендерні пропозиції було подано чотирма учасниками:
- КП "Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне управління N 3";
- ПП Нагаєв В.О.;
- ПП Гусаченко В.В.;
................Перейти до повного тексту