- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника:
Назва: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області.
Адреса: 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 4, тел. (04332) 2-13-06.
2. Відповідальний за проведення торгів: голова тендерного комітету - Стахмич В.М.
3. Підпорядкованість: не вказано.
4. Предмет закупівлі: утримання міських доріг.
5. Процедура закупівлі: відкриті торги.
6. Джерело фінансування закупівель: кошти державного та місцевого бюджетів.
7. Очікувана вартість: 322 000,0 гривень.
8. Період здійснення процедури закупівлі: початок - 05.03.2007 р., закінчення - 16.04.2007 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Наказ від 12.02.2007 р. N 1-15 про створення тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради - 1 арк.;
2. Положення про організацію та проведення тендерів на закупівлю товарів, робіт і послуг за рахунок коштів місцевого бюджету та іноземних кредитів від 22.11.2000 р. - 3 арк.;
3. Кошторис на 2007 рік, затверджений від 16.02.2007 р. міським головою В.М.Жеребнюком, - 2 арк.;
4. Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 16.04.2007 р. N 2 - 2 арк.;
5. Протокол засідання тендерного комітету від 20.02.2007 р. б-н щодо вибору процедури закупівлі робіт з поточного ремонту доріг - 3 арк.;
6. Річний план державних закупівель на 2007 р., затверджений головою тендерного комітету Стахмич В.М. від 20.02.2007 р., - 1 арк.;
7. Оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі поточного ремонту доріг в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 05.03.2007 р. N 10 (81) та в Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження від 05.03.2007 р. N 10 (47) - 2 арк.;
8. Тендерна документація закупівлі послуг утримання міських доріг, затверджена головою тендерного комітету Стахмич В.М. від 22.02.2007 р., - 2 арк.;
9. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.03.2007 р. N 12 - 2 арк.;
10. Тендерна пропозиція ТОВ "Піонер-2006" б-н та дати - 49 арк.;
11. Тендерна пропозиція СПД Кушер В.В. б-н та дати - 5 арк.;
12. Протокол оцінки та визначення переможця від 26.03.2007 р. N 1 - 2 арк.;
13. Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції учаснику-переможцю ТОВ "Піонер-2006" та повідомлення іншому учаснику СПД Кушер В.В. про результати відкритих торгів від 28.03.2007 р. N 58 - 2 арк.;
14. Оголошення про результати проведеної процедури відкритих торгів із закупівлі утримання міських доріг в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 16.04.2007 р. N 16 (87) та у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження від 16.04.2007 р. N 16 (53) - 2 арк.;
15. Договір від 03.04.2007 р. N 24 на закупівлю утримання міських доріг з ТОВ "Піонер-2006" - 2 арк.;
16. Свідоцтво про підвищення кваліфікації, видане Скірській О.М. від 08.12.2006 р. СПК N 8858, - 1 арк.
Завдання сформульоване наступним чином: надати висновок щодо законності та обґрунтованості проведення процедури закупівлі утримання міських доріг Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради.
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: Матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради (надалі - Замовник) створено на підставі наказу від 12.02.2007 р. N 1-15 та затверджено в складі п'яти осіб, в тому числі головою тендерного комітету було призначено начальника управління - Стахмич В.М.
Тендерний комітет діє на підставі Положення про організацію та проведення тендерів на закупівлю товарів, робіт і послуг за рахунок коштів місцевого бюджету та іноземних кредитів, затвердженого від 22.11.2000 р. керуючим справами А.Коновал.
Інформація про членів тендерного комітету:
N з/п |
П.І.Б. |
Дата та номер розпорядчого акта включення до складу тендерного комітету |
Займана посада в ТК |
N, дата свідоцтва чи сертифіката |
1 |
Стахмич В.М. |
наказ від 12.02.2007 р. N 1-15 |
Голова тендерного комітету |
Відсутнє |
2 |
Ліскі А.В. |
- " - |
Заступник голови тендерного комітету |
Відсутнє |
3 |
Скірська О.М. |
- " - |
Секретар тендерного комітету |
від 08.12.2006 р. СПК N 8858 |
4 |
Козаченко П.В. |
- " - |
Член тендерного комітету |
Відсутнє |
5 |
Усата К.Я. |
- " - |
Член тендерного комітету |
Відсутнє |
2. Фінансування закупівель.
Згідно з Звітом про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 16.04.2007 р. N 2 очікувана вартість предмета закупівлі становила 322 000,0 гривень.
3. Вибір процедури закупівлі.
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету від 20.02.2007 р. б-н щодо вибору процедури закупівлі робіт з поточного ремонту доріг, членами тендерного комітету було вирішено проводити закупівлю у формі відкритих торгів, що погоджено та засвідчено підписами всіх членів тендерного комітету.
Згідно з Річним планом державних закупівель на 2007 р., затвердженим головою тендерного комітету Стахмич В.М. від 20.02.2007 р., було заплановано здійснити закупівлю поточного ремонту доріг у формі відкритих торгів у квітні поточного року на суму 545 380,0 гривень.
Підтверджуючих документів щодо оприлюднення Річного плану державних закупівель на 2007 р. в інформаційній системі в мережі Інтернет Замовником на дослідження надано не було.
4. Визначення предмета закупівлі.
Предмет закупівлі визначено Замовником відповідно до вимог ст.
1 Закону як роботи, а саме: "утримання міських доріг".
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Замовником оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі поточного ремонту доріг було опубліковано в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 05.03.2007 р. N 10 (81) за N 10170607 та у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження від 05.03.2007 р. N 10 (47) за N 2938647.
Згідно з інформацією, викладеною в Оголошенні про запланову закупівлю, строк подання тендерних пропозицій скорочено до 21 календарного дня та визначено кінцевий термін надання пропозицій 26.03.2007 р.
Відповідно інформації, викладеної у Звіті про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 16.04.2007 р. N 2, скорочення терміну подання тендерних пропозицій відбулося у зв'язку з виникненням нагальної потреби у закупівлі.
Замовником оголошення про запланову закупівлю оприлюднено за допомогою інформаційних систем у мережі Інтернет за кодом ZAL/K-1220 від 23.02.2007 р.
6. Тендерна документація.
Тендерна документація закупівлі послуг утримання міських доріг затверджена головою тендерного комітету - Стахмич В.М. від 22.02.2007 р.
................Перейти до повного тексту