1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
14.01.2008 N в-122/01
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти")
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника:
Назва: Одеське головне фінансове управління облдержадміністрації.
Адреса: 65032, м. Одеса, пр-т Шевченка, 4, тел.: (048) 718-95-75, 714-32-53; E-mail: OFU@paco.net.
2. Відповідальний за проведення торгів: Мазур Наталія Василівна.
3. Предмет закупівлі: послуги з оренди службових легкових автомобілів.
4. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
5. Джерело фінансування закупівель: кошти державного бюджету.
6. Очікувана вартість закупівлі: 197 500,00 грн.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок - 27.08.2007 р., закінчення - 03.12.2007 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Оголошення про заплановану закупівлю N 35077807, опубліковане в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 27.08.2007 р. N 35 (106) - 1 арк.;
2. Оголошення про заплановану закупівлю N 6785572, опубліковане у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель від 27.08.2007 р. N 35 (72) - 1 арк.;
3. Тендерна документація на закупівлю послуг з оренди службових легкових автомобілів б/д б/н - 22 арк.;
4. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.10.2007 р. N 1 - 3 арк.;
5. Протокол оцінки тендерних пропозицій від 22.10.2007 р. N 8 - 4 арк.;
6. Оголошення по результати проведеної процедури закупівлі, опубліковане у Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 03.12.2007 р. N 49 (120), оголошення N 49154207Р - 1 арк.;
7. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі, опубліковане у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву, яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель від 03.12.2007 р. N 49 (86), оголошення N 8678545 - 1 аркуш.
Завдання сформульоване таким чином: надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури закупівлі Одеським головним фінансовим управлінням облдержадміністрації з придбання послуг з оренди службових легкових автомобілів.
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі
Одеським головним фінансовим управлінням облдержадміністрації (далі - Замовник) оголошення про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни опубліковано:
- в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 27.08.2007 р. N 35 (106), оголошення N 35077807;
- у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель від 27.08.2007 р. N 35 (72), оголошення N 6785572.
Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на сайті www.zakupivli.com код UMO/NK 0242.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 19 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) строк для подання тендерних пропозицій має становити 30 календарних днів від дати опублікування оголошення про проведення торгів в інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата України. В окремих випадках цей строк може бути скорочено до 15 календарних днів. Так, в оголошенні кінцевий термін для подання тендерних пропозицій встановлено 11.09.2007 р., або скорочено до 15 календарних днів.
2. Тендерна документація
Тендерна документація із закупівлі послуг з оренди службових легкових автомобілів, що надана на дослідження, не відповідає вимогам статей 23, 26, 26-1, 29, 34 Закону, а саме:
- у п. 12.4 тендерної документації визначено, що тендерне забезпечення буде повернено учаснику торгів протягом 10 календарних днів після настання підстави для повернення всупереч вимог ч. 6 ст. 23 Закону, відповідно до якої строк обчислюється з дня настання підстави для повернення тендерного забезпечення;
- у п. 18.5 тендерної документації строк надання учаснику торгів копії протоколу розкриття тендерних пропозицій обчислюється з моменту отримання від нього відповідного запиту всупереч вимог ч. 3 ст. 26 Закону, якою встановлено, що копія протоколу розкриття тендерних пропозицій надається всім учасникам на їх запит протягом одного робочого дня після отримання від учасника відповідного запиту;
- в порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону у додатку N 4 до тендерної документації "Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій" до критеріїв оцінки не включено обов'язковий критерій строк поставки (виконання);
- в порушення вимог ст. 26-1 Закону у п. 23 тендерної документації не вказано Антимонопольний комітет України, як орган влади, якому надається інформація щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій до укладання договору про закупівлю;
- у п. 28.2 тендерної документації визначено, що договір про закупівлю укладається не раніше, ніж через п'ять робочих днів після надсилання акцепту та повідомлення про результати торгів всупереч вимог ч. 2 ст. 29 Закону, відповідно до яких строк обчислюється з дня відправлення письмового повідомлення всім учасникам;
- в порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону у додатку б/н до тендерної документації до основних умов, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю, не включено всі істотні умови договору, а саме: можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків; умови договору про закупівлю не повинні змінюватися після його підписання.
3. Подання та розкриття тендерних пропозицій
На дослідження надано протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.10.2007 р. N 1. Відповідно до вищезазначеного протоколу розкриття на участь у торгах надійшли тендерні пропозиції від трьох учасників, а саме:
- Автопідприємства по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації;
- Суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи Гончарука Миколи Борисовича;
- Підприємства "Платан".
Розкриття тендерних пропозицій відбулося з порушеннями вимог статей 18, 27 Закону, а саме:
- в порушення вимог ч. 1 ст. 18 Закону до участі у торгах допущено учасників, інформація про яких відсутня в Тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України. Зокрема, в Тематичному каталозі учасників процедур закупівель відсутня інформація щодо учасників: Суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи Гончарука Миколи Борисовича та Підприємства "Платан";

................
Перейти до повного тексту