- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника:
Назва: Друга міська клінічна лікарня м. Полтави
Адреса: 36003, м. Полтава, вул. Монастирська, 7-а
2. Відповідальний за проведення торгів: Шурупній Анатолій Олексійович. Тел. (05322) 7-17-47
3. Предмет закупівлі: цукрознижуючі препарати (інсуліни) іноземного та вітчизняного виробництва
4. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
5. Очікувана вартість закупівлі: 292 800,00 грн.
6. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок - 07.05.2007 р., закінчення - 30.04.2007 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Витяг із Інформаційного бюлетеня Тендерної палати України від 07.05.2007 р. N 19 (90) - 1 арк.;
2. Витяг із Спеціалізованого друкованого засобу масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель від 07.05.2007 р. N 19(56), - 1 арк.;
3. Витяг із інформаційного бюлетеня Тендерної палати України від 25.06.2007 р. N 26 (97) - 1 арк.;
4. Витяг із Спеціалізованого друкованого засобу масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель від 25.06.2007 р. N 26 (63), - 1 арк.;
5. Оголошення про проведення відкритих торгів - 1 арк.;
6. Тендерна документація Другої міської клінічної лікарні м. Полтави - 25 арк.;
7. Протокол про розкриття тендерних пропозицій від 22.05.2007 р. N 4 - 3 арк.;
8. Протокол оцінки тендерних пропозицій від 24.05.2007 р. - 1 арк.;
9. Оголошення про результати проведених торгів - 1 арк.;
10. Звіт про результати здійснення процедури закупівлі від 07.06.2007 р. N 4 - 3 арк.
Завдання сформульоване наступним чином:
"надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури відкритих торгів із зменшенням ціни щодо закупівлі Другою міською клінічною лікарнею м. Полтави товарів цукрознижуючих препаратів (інсуліни) іноземного та вітчизняного виробництва"
ДОСЛІДЖЕННЯ
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Визначення предмета закупівлі.
Відповідно до оголошення про заплановані торги, Другою міською клінічною лікарнею м. Полтави (далі - Замовник) предмет закупівлі визначено, як цукрознижуючі препарати (інсуліни) іноземного та вітчизняного виробництва.
2. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Оголошення про заплановані торги Замовником опубліковано в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 07.05.2007 р. N 19 (90), оголошення N 19023907.
Замовником опубліковано оголошення у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель від 07.05.2007 р. N 19 (56), оголошення N 3918256.
Також, оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на сайті www.zakupivli.com - CHK/RU0691.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Замовником визначено 22.05.2007 р.
В порушення вимог ч. 1 ст.
19 Закону в оголошенні про проведення торгів не зазначена кількість товарів, що закуповується Замовником.
3. Тендерна документація.
Тендерна документація на закупівлю цукрознижуючих препаратів (інсуліни) іноземного та вітчизняного виробництва затверджена головою тендерного комітету Шкурупій А.О. від 16.04.2007 р., отримана Тендерною палатою України - 02.05.2007 р. при кінцевому терміни її надання - 19.05.2007 р., тобто із запізненням на 12 календарних днів, що суперечить вимогам ч. 5 ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22.02.2000 р.
N 1490-III (далі - Закон) в частині направлення тендерної документації до Тендерної палати протягом трьох робочих днів з дати затвердження.
В порушення вимог ч. 2 ст.
21 Закону, Тендерна документація не містить детальний опис товарів, медико-технічні вимоги що закуповуються, з викладенням об'єктивних технічних та якісних характеристик, а саме:
- вимоги до учасників щодо забезпечення сертифікатами якості, реєстраційними посвідченнями та лабораторними аналізами кожної партії поставки препаратів;
- наявність інструкцій на використання препаратів;
- країну виробника товарів іноземного виробництва, копію Сертифіката фармацевтичного продукту СРР, що підтверджує реєстрацію лікарських засобів у країні виробника і відповідає встановленому формату.
В порушення вимог ч. 1 ст.
21 Закону, Замовником при формуванні ціни тендерної пропозиції не враховано вимоги п. 5.1.7 Закону України
"Про податок на додану вартість" та постанови Кабінету Міністрів України від 17.12.2003 р.
N 1949 в частині звільнення від оподаткування лікарських засобів, зареєстрованих та допущених до застосування в Україні. Пункт 7 Тендерної пропозиції "Ціна пропозиції" та Тендерна форма "Пропозиція" - додаток N 3 до Тендерної документації, за якою учасникам передбачено надавати свої пропозиції, зазначає ціну з урахуванням ПДВ, що свідчить про недотримання вимог зазначеного законодавства.
Крім того, в п. 7 Тендерної документації - "Ціни пропозиції," яким передбачено, що вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені при формуванні ціни тендерної пропозиції, Замовником не зазначено вимоги до учасників в частині дотримання державного регулювання цін на інсуліни, що закуповуються державними та комунальними лікувальними закладами у відповідності до вимог ст.
119 Закону України
"Про Державний бюджет України на 2007 рік" та Переліку лікарських засобів, доведеного наказом МОЗ від 03.12.2001 р.
N 480 "Перелік вітчизняних та імпортних лікарських засобів і виробів медичного призначення, ціни на які підлягають державному регулюванню", виданого на виконання вимог ст.
9 Закону України
"Про ціни та ціноутворення" та постанови Кабінету Міністрів від 25.12.96 р.
N 1548.
Таким чином, Тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, не містить чітко визначені вимоги щодо забезпечення якості поставки предмета закупівлі та формування ціни тендерної пропозиції, не забезпечує максимального економного використання бюджетних коштів, що не відповідає вимогам ст.
2-1 Закону в частині дотримання принципів державних закупівель.
4. Подання та розкриття тендерних пропозицій.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося з дотриманням встановленого терміну - 22.05.2007 р. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій від 22.05.2007 р. N 4 пропозиції із закупівлі цукрознижуючих препаратів (інсуліни) іноземного та вітчизняного виробництва подали 5 учасників:
- ЗАТ "Медфарком - Схід" з вартістю тендерної пропозиції:
- лот N 2 - 42 888,80 грн.;
- лот N 3 - 48 281,80 грн.;
- лот N 4 - 30 935,40 грн.;
- ТОВ "Укрфарм" з вартістю тендерної пропозиції:
- лот N 1 - 191 800,00 грн.;
- лот N 2 - 42 942,64 грн.;
- ЗАТ "Індар" з вартістю тендерної пропозиції:
- лот N 1 - 188 256,00 грн.;
- лот N 2 - 42 322,00 грн.;
- ЗАТ "Фармація 2000" з вартістю тендерної пропозиції:
- лот N 1 - 220 862,11 грн.;
- лот N 2 - 40 223,18 грн.;
- лот N 3 - 54 942,75 грн.;
- лот N 4 - 30 275,94 грн.;
- ТОВ "Бізнес центр Фармація" з вартістю тендерної пропозиції:
- лот N 2 - 42 370,00 грн.;
- лот N 3 - 54 766,00 грн.;
- лот N 4 - 29 266,56 грн.
В порушення вимог ч. 3 ст.
26 Закону правильність оформлення тендерних (цінових і кваліфікаційних) пропозицій учасників, ступінь відповідності їх Тендерній документації Замовником не перевірялась та такий додаток до Протоколу розкриття тендерних пропозицій не додається.
В порушення вимог ч. 5 ст.
17-3 Закону Замовником в порядку громадського контролю надіслано Тендерній палаті України протокол розкриття тендерних пропозицій з порушенням встановленого терміну на 19 календарних днів.
В порушення вимог ч. 4 ст.
7 Закону Замовник не забезпечив створення умов для проведення прозорих державних закупівель та не відхилив тендерні пропозиції учасників, які є пов'язаними особами, а саме: учасник ТОВ "Бізнес Центр "Фармація" є офіційним дистриб'ютором ВАТ "Фармак".
В порушення вимог ч. 1 ст.
27 Закону та Тендерної документації Замовником не відхилено та допущено до оцінки тендерні пропозиції учасників, які є пов'язаними особами.
................Перейти до повного тексту