1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Л И С Т
09.01.2008 N 3.4-10/10-21
Щодо реєстрації зобов'язань та фінансових зобов'язань
Державне казначейство України розглянуло лист Черкаської обласної державної адміністрації від 12.12.07 р. N 1299/01-11 щодо реєстрації зобов'язань та фінансових зобов'язань і повідомляє.
Основним нормативно-правовим документом, що регламентує правовідносини, які виникають в процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів та розгляду звітів про їх виконання, а також контролю за виконанням Державного бюджету України та місцевих бюджетів, є Бюджетний кодекс України (далі - Кодекс).
Відповідно до статті 23 Кодексу витрати спеціального фонду бюджету мають постійне бюджетне призначення, яке дає право провадити їх виключно в межах і за рахунок відповідних надходжень до спеціального фонду згідно з законодавством, якщо законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) не встановлено інше.
Згідно з нормами Порядків використання у 2007 році коштів, передбачених у державному бюджеті на розвиток і реформування житлово-комунального господарства, бюджетні зобов'язання за спеціальним фондом державного бюджету беруться лише після надходження відповідних коштів до спеціального фонду державного бюджету (постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.07 р. N 233, від 01.03.07 р. N 331, від 01.03.07 р. N 350 та від 16.04.07 р. N 629.
Статтею 64 Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік" встановлено, що розпорядники бюджетних коштів беруть зобов'язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень до спеціального фонду.
Зобов'язання, взяті розпорядниками бюджетних коштів без відповідних бюджетних асигнувань, не вважаються бюджетними зобов'язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є бюджетним правопорушенням.

................
Перейти до повного тексту