- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника:
Назва: Надвірнянська міська рада Івано-Франківської області.
Адреса: 78400, Івано-Франківська область, м. Надвірна, вул. І.Мазепи, 29, тел. (03475) 2-21-92, факс 2-23-05.
2. Відповідальний за проведення торгів: Василенко Василь Васильович.
3. Предмет закупівлі: продукція харчової промисловості.
4. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
5. Джерело фінансування закупівель: місцевий бюджет.
6. Очікувана вартість закупівлі: 590 000,00 гривень.
7. Період здійснення процедури закупівлі:
початок - 30.04.2007, закінчення 18.06.2007.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Оголошення про заплановану закупівлю N 18069007, опубліковане у Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 30.04.2007 N 18(89), на 1-му арк.;
2. Оголошення про заплановану закупівлю N 3827055, опубліковане у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву, яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель, від 30.04.2007 N 18(55) на 1-му арк.;
3. Тендерна документація на 25-ти арк.;
4. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі N 25224807р, опубліковане у Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 18.06.2007 N 25(96), на 1-му арк.;
5. Оголошення про результати проведеною процедури закупівлі N 6238171, опубліковане у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву, яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель, від 18.06.2007 N 25(62) на 1-му арк.;
6. Рішення про затвердження складу тендерного комітету від 25.05.2006 N 16-11/2006 на 1-му арк.;
7. Рішення про зміни в складі тендерного комітету від 26.04.07 N 714-XII/2007 на 1-му арк.;
8. Свідоцтва про навчання на 5-ти арк.;
9. Тендерна пропозиція Надвірнянського Коопзаготпромторгу на 2-х арк.;.
10. Тендерна пропозиція малого підприємства "Комета" на 2-х арк.;
11. Тендерна пропозиція ТП "Еней" на 2-х арк.;
12. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.05.2007 N 1 на 4-х арк.;
13. Порівняльна таблиця по лоту 1 б/дати та б/н на 1-му арк.;
14. Порівняльна таблиця по лоту 2 б/дати та б/н на 1-му арк.;
15. Порівняльна таблиця по лоту 3 б/дати та б/н на 2-х арк.;
16. Порівняльна таблиця по лоту 4 б/дати та б/н на 10-ти арк.;
17. Таблиця ціни пропозицій по лоту 4 б/дати та б/н на 2-х арк.;
18. Звіт (лот 1) про результати здійснення процедури відкритих торгів зі зменшенням ціни від 17.05.2007 N 5 на 2-х арк.;
19. Звіт (лот 2) про результати здійснення процедури відкритих торгів зі зменшенням ціни від 17.05.2007 N 5 на 2-х арк.;
20. Звіт (лот 3) про результати здійснення процедури відкритих торгів зі зменшенням ціни від 17.05.2007 N 5 на 2-х арк.;
21. Звіт (лот 4) про результати здійснення процедури відкритих торгів зі зменшенням ціни від 17.05.2007 N 5 на 2-х арк.;
22. Договір (овочі в асортименті) від 24.05.2007 б/н на 2-х арк.;
23. Договір (м'ясо яловиче) від 24.05.2007 б/н на 2-х арк.;
24. Договір (хліб пшеничний) від 24.05.2007 б/н на 2-х арк.;
25. Договір (продукція харчової промисловості 58 найменувань) від 24.05.2007 б/н на 2-х аркушах.
Завдання сформульоване таким чином:
"Надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури щодо закупівлі Надвірнянською міською радою Івано-Франківської області продукції харчової промисловості".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету
Відповідно до рішення Надвірнянської міської ради Івано-Франківської області (далі - Замовник) від 25.05.2006 N 16-II/2006 затверджено склад тендерного комітету для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти у кількості семи осіб. Рішенням від 26.04.2007 N 714-XII/2007 внесено зміни до складу тендерного комітету.
2. Публікація оголошення та Оприлюднення інформації щодо закупівлі
Замовником оголошення про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни щодо здійснення закупівлі продукції харчової промисловості опубліковано:
- в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 30.04.2007 N 18(89), оголошення за N 18069007;
- у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву, яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель, від 30.04.2007 N 18(55), оголошення N 3827055.
Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на сайті www.zakupivli.com за кодом STK/YA1003.
Відповідно до вимог ч. 3 ст.
19 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) строк для подання тендерних пропозицій має становити 30 календарних днів від дати опублікування оголошення про проведення торгів в інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата України. В окремих випадках цей строк може бути скорочено до 15 календарних днів. Так, в оголошенні кінцевий термін для подання тендерних пропозицій встановлено 17.05.2007 або скорочено до 17 календарних днів.
В п. 5.1 звіту про результати здійснення процедур відкритих торгів зі зменшенням ціни викладена причина скорочення подання тендерних пропозицій, а саме: "термін подання тендерних пропозицій скорочено до 15 днів у зв'язку з щоденною потребою забезпечення дошкільних навчальних закладів продукцією харчової промисловості".
Інформація про членів тендерного комітету:
N |
П.І.Б. |
Дата та номер розпорядчого акта включення до складу тендерного комітету |
Посада в ТК |
N, дата свідоцтва чи сертифіката |
1. |
Солодка К.В. |
від 02.01.2007 р. N 1 |
Голова тендерного комітету |
СПК N 8676 від 24.11.2006 |
2. |
Піддубко О.М. |
від 02.01.2007 р. N 1 |
Заступник голови тендерного комітету |
СПК N 8674 від 24.11.2006 |
3. |
Курилець О.О. |
від 02.01.2007 р. N 1 |
Секретар тендерного комітету |
СПК N 8677 від 24.11.2006 |
4. |
Бабаєва Т.О. |
від 02.01.2007 р. N 1 |
Член тендерного комітету |
СПК N 1616 від 19.08.2005 |
5. |
Задорожня Л.А. |
від 02.01.2007 р. N 1 |
Член тендерного комітету |
|
6. |
Букарєва Л.І. |
від 02.01.2007 р. N 1 |
Член тендерного комітету |
|
7. |
Совгір В.О. |
від 02.01.2007 р. N 1 |
Член тендерного комітету |
СПК N 8675 від 24.11.2006 |
3. Тендерна документація
Тендерна документація із закупівлі продукції харчової промисловості, що надана на дослідження, не відповідає вимогам статей
21,
26-1,
34 Закону, а саме:
- в порушення вимог ч. 6 ст.
21 Закону тендерна документація не затверджена тендерним комітетом Замовника;
На дослідження надано тендерну документацію на закупівлю продукції харчової промисловості, затверджену головою тендерного комітету від 10.04.2007 Василенко В. В. Відповідно до вимог ч. 6 ст.
21 Закону тендерна документація затверджується тендерним комітетом замовника до подання оголошення про заплановану закупівлю.
- в порушення вимог ч. 1 ст.
21 Закону тендерна документація не містить: прізвища, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб або інших працівників замовника, уповноважених здійснювати зв'язок із учасниками;
- в порушення вимог ч. 2 ст.
21 Закону технічна специфікація не містить обов'язкової інформації, а саме:
- посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію товарів, що закуповуються з використанням існуючих міжнародних або національних стандартів, норм та правил;
- в порушення вимог ч. 3 ст.
21 Закону технічна специфікація на товари, такі як: печиво "Браво" та "Топлене молоко", вафлі "Артек", цукерки "Артек", молоко згущене "Полтавське", соус томатний "Краснодарський", паста томатна "Помідорна", мають посилання на конкретну торгівельну марку та тип предмета закупівлі без виразу "або еквівалент";
- у п. 12.4 тендерної документації визначено, що тендерне забезпечення буде повернено учаснику торгів протягом 10 календарних днів після настання підстави для повернення всупереч вимог ч. 6 ст.
23 Закону, відповідно до якої строк обчислюється з дня настання підстави для повернення тендерного забезпечення;
- у п. 18.6 тендерної документації строк надання учаснику торгів копії протоколу розкриття тендерних пропозицій обчислюється з моменту отримання від нього відповідного запиту всупереч вимог ч. 3 ст.
26 Закону, якою встановлено, що копія протоколу розкриття тендерних пропозицій надається всім учасникам на їх запит протягом одного робочого дня після отримання від учасника відповідного запиту;
- в порушення вимог ч. 1 ст.
26-1 Закону в розділі 23 тендерної документації "Конфіденційність" не передбачена можливість надання інформації щодо розгляду оцінки тендерних пропозицій до укладення договору Антимонопольному комітету України;
- у п. 28.2 тендерної документації визначено, що договір про закупівлю укладається не раніше, ніж через п'ять робочих днів після надсилання повідомлення про результати торгів учасникам всупереч вимог ч. 2 ст.
29 Закону, відповідно яких строк обчислюється з дня відправлення письмового повідомлення всім учасникам;
- в порушення вимог ч. 2 ст.
34 Закону до основних умов договору не включено вимог щодо договору про закупівлю, які не повинні відрізнятися від умов тендерної (цінової) пропозиції учасника-переможця процедури закупівлі, крім випадків зменшення ціни тендерної пропозиції у порядку, передбаченому цим Законом, та не повинні змінюватися після підписання договору про закупівлю, крім випадків, коригування ціни договору в разі отримання відповідного позитивного висновку Комісії.
Крім того, дослідженням встановлено:
- невідповідність змісту п. 6.2 тендерної документації, в якому зазначено, що учасники подають свої пропозиції стосовно предмета закупівлі в цілому, змісту п. 12.1, де зазначено - "якщо учасник подає тендерну пропозицію стосовно частини предмета закупівлі, складену відповідно до розділу 6 тендерної документації, тендерна пропозиція такого учасника має супроводжуватися документом, що підтверджує внесення тендерного забезпечення на суму, розрахованою від частини предмета закупівлі";
- отже, у п. 12.1 тендерної документації сума тендерного забезпечення, яке вимагається, поділена на частини закупівлі (лоти), що не відповідає змісту технічних вимог, де інформація про предмет закупівлі надана в асортименті без зазначення частин закупівлі (лотів).
4. Подання та розкриття тендерних пропозицій
На дослідження надано протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.05.2007 N 1. Відповідно до вищезазначеного протоколу розкриття на участь у торгах надійшли тендерні пропозиції від 3 учасників, а саме:
- торгового підприємства "Єней";
- Надвірнянського Коопзаготпромторгу;
- малого підприємства "Комета".
Розкриття тендерних пропозицій відбулося з порушенням вимог статей
17-3,
18,
26,
27,
28 Закону, а саме:
При дослідженні тендерних пропозицій учасників виявлено, що всі учасники подавали свої тендерні (цінові) пропозиції тільки по ціні за одиницю товару без визначення вартості цінової пропозиції та обсягу можливих поставок.
Відповідно до вимог ч. 5 ст.
17-3 Закону Замовником надсилається Тендерній палаті України протягом трьох робочих днів з дати затвердження протокол розкриття тендерних пропозицій в паперовому або електронному вигляді.
Таким чином, в порушення вимог ч. 5 ст.
17-3 Закону протокол розкриття тендерних пропозицій Замовником було відправлено до Тендерної палати України із порушенням терміну, а саме: на 52 робочих дня пізніше (супровідний лист від 07.08.2007 N 5-21/768).
У п. 1.3 тендерної документації та п. 3.6 додатка 2 тендерної документації зазначено, що необхідно надати "витяг із Тематичного каталогу учасників процедур закупівель, виданий учаснику на зазначені торги Тендерною палатою України".
Отже, в порушення вимог ч. 3 ст.
26 Закону під час здійснення процедури відкритих торгів із зменшенням ціни тендерним комітетом Замовника допущено до розкриття тендерні пропозиції учасників без надання витягу з Тематичного каталогу учасників торгів, що видає Тендерна палата України.
Витягів із Тематичного каталогу учасників процедур закупівель, виданих учасникам на зазначені торги Тендерною палатою України, на виконання ч. 6 ст.
17-3 Закону Замовником на дослідження надано не було.
Згідно з вимогами ч. 1 ст.
27 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо інформація про учасника, який подав тендерну пропозицію, відсутня в каталозі.
Таким чином, в порушення вимог ч. 1 ст.
27 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозицій учасників, інформація про яких відсутня в Тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України;
- в порушення вимог ч. 1 ст.
28 Закону Замовником не відмінено торги у відповідності до вимог ст. 27 Закону;
- в порушення вимог ч. 1 ст.
18 Закону до участі у торгах допущено учасників, інформація про яких відсутня в Тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України.
Сертифіката про розміщення протоколу розкриття тендерних (цінових) пропозицій в інформаційній системі в мережі Інтернет, на виконання ч. 6 ст.
17-3 Закону, на дослідження надано не було.
5. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця
В порушення вимог ч. 7 ст.
26 Закону Замовником допущено до оцінки тендерні пропозиції учасників, які необхідно було відхилити, відповідно до вимог ст. 27 Закону.
................Перейти до повного тексту