1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
24.10.2007 N в-99/10
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти")
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника:
Назва: Дочірнє підприємство "Херсонський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України".
Адреса: 73036, м. Херсон, вул. Поповича, 23.
2. Відповідальний за проведення торгів: Граньова Надія Володимирівна. Телефон: (0552) 51-33-96, 32-50-39, факс: (0552) 51-33-96, 32-50-39.
3. Предмет закупівлі: автомобіль А6 Limousine (4F20DL) або еквівалент.
4. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
5. Джерело фінансування закупівель: інші державні кошти підприємств.
6. Очікувана вартість закупівлі: 622 565 гривень.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок - 11.06.2007, закінчення - 28.08.2007
Для розгляду та дослідження надано та використано копії наступних матеріалів:
1. Форма оголошення про заплановану закупівлю - 1 арк.;
2. Оголошення про заплановану закупівлю за N 24082807, опубліковане в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 11.06.2007 N 24 (95), - 1 арк.;
3. Оголошення про заплановану закупівлю за N 4774561, опубліковане у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель, від 11.06.2007 N 24 (61) - 1 арк.;
4. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі за N 35134207Р, опубліковане в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 27.08.2007 N 35 (106), - 1 арк.;
5. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі за N 7254470, опубліковане у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель, від 27.08.2007 N 35 (72) - 1 арк.;
6. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.07.2007 N 4 - 1 арк.;
7. Протокол оцінки тендерних пропозицій та вибору переможця від 24.07.2007 N 5 - 1 арк.;
8. Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів із зменшенням ціни від 28.08.2007 N 1 - 2 арк.;
9. Тендерна документація на 21 аркушах.
Завдання сформульоване таким чином:
"надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури закупівлі Дочірнім підприємством "Херсонський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" з придбання автомобіля А6 Limousine (4F20DL) або еквівалент.
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі
Дочірнім підприємством "Херсонський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія" Автомобільні дороги України" (далі - Замовник) оголошення про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни опубліковано:
- в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 11.06.2007 N 24 (95), оголошення N 24082807;
- у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву, яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель, від 11.06.2007 N 24 (61), оголошення N 4774561.
Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на сайті www.zakupivli.com (код NGJ/C1435).
Відповідно до вимог ч. 6 ст. 2 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) строк для подання державним підприємствам тендерних пропозицій може становити не менше ніж 10 календарних днів з дати опублікування у порядку, передбаченому статтею 8 Закону, оголошення про заплановану закупівлю чи про проведення попередньої кваліфікації та не менше ніж сім календарних днів з дати відправлення запрошення до участі в них. Так, в оголошенні кінцевий термін для подання тендерних пропозицій встановлено 26.06.2007, або становить 16 календарних днів.
2. Тендерна документація
Тендерна документація із закупівлі автомобіля А6 Limousine (4F20DL) "або еквівалент", що надана на дослідження, не відповідає вимогам ст. 18, 21, 23, 26, 26-1, 27, 29, 34 Закону, а саме:
- в порушення вимог ч. 1 ст. 18 Закону у додатку 2 тендерної документації не передбачено обов'язкового надання учасниками інформації щодо включення їх в тематичний каталог учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України;
- в порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону не зазначено прізвища, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб або інших працівників замовника, уповноважених здійснювати зв'язок із учасниками;
- в порушення вимог ч. 3 ст. 21 Закону у тендерній документації технічна специфікація містить посилання на тип предмета закупівлі без зазначення виразу "або еквівалент";
- у п. 12.4 тендерної документації визначено, що тендерне забезпечення буде повернено учаснику торгів протягом 10 календарних днів після настання підстави для повернення всупереч вимог ч. 6 ст. 23 Закону, відповідно до якої строк обчислюється з дня настання підстави для повернення тендерного забезпечення;
- в порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону у п. 18.4 тендерної документації строк надання учаснику торгів копії протоколу розкриття тендерних пропозицій обчислюється з моменту отримання від нього відповідного запиту всупереч визначеним умовам Закону, відповідно до яких встановлено, що копія протоколу розкриття тендерних пропозицій надається всім учасникам на їх запит протягом одного робочого дня після дня отримання від учасника відповідного запиту;
- в порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону у дод. 4 тендерної документації до критеріїв оцінки не включено: строку поставки (виконання), умов розрахунків;
- в порушення вимог ч. 1 ст. 26-1 Закону у п. 23 тендерної документації "Конфіденційність" не передбачена можливість надання інформації щодо розгляду, оцінки тендерних пропозицій до укладення договору Антимонопольному комітету України;
- у п. 28.2 тендерної документації визначено, що договір про закупівлю укладається не раніше, ніж через п'ять робочих днів після надсилання акцепту та повідомлення про результати торгів всупереч вимог ч. 2 ст. 29 Закону, відповідно яких строк обчислюється з дня відправлення письмового повідомлення всім учасникам;
- в порушення вимог ст. 34 Закону до зазначених основних умов, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю, не включено істотних умов договору, а саме: можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків; умови договору про закупівлю після його підписання не повинні змінюватися.
Крім того, дослідженням встановлено невідповідність змісту поданого оголошення про заплановану закупівлю змісту тендерної документації стосовно часу розкриття тендерних пропозицій (п. 8.2 форми оголошення з п. 7.3 оголошення тендерної документації та п. 7 дод. 1 тендерної документації).
3. Подання та розкриття тендерних пропозицій
На дослідження надано протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.07.2007 N 4. Відповідно до вищезазначеного протоколу розкриття на участь у торгах надійшли тендерні пропозиції від трьох учасників, а саме:
- ТОВ "Торговий Дім "Укрлада" з ціновою пропозицією 640 000 грн.;
- ЗАТ "Автомобільна група "ВІПОС" з ціновою пропозицією 660 000 грн.;
- ПП "Аеліта моторс" з ціновою пропозицією 673 000 гривень.
Розкриття тендерних пропозицій відбулось з порушенням вимог ст. ст. 18, 26 Закону, а саме:
- в порушення вимог ч. 1, ч. 3 ст. 26 Закону розкриття тендерних пропозицій відбулось не у встановлений замовником термін, а саме дата складання протоколу розкриття тендерних пропозицій 12.07.2007 о 14 год., проте тендерною документацією дата розкриття 26.06.2007 о 15 годині;
- в порушення вимог ч. 1 ст. 18 Закону до участі у торгах допущено учасників, інформація про яких відсутня в тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України.
4. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця
На дослідження надано протокол оцінки тендерних пропозицій від 24.07.2007 N 5.
Оцінка тендерних пропозицій відбулася з порушенням вимог ст. ст. 26, 27, 28 Закону, а саме:
- в порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону Замовником не складено додатка "Протокол відхилення тендерних пропозицій" до протоколу оцінки пропозицій учасників, у якому обов'язково зазначається інформація щодо правильності оформлення тендерних пропозицій учасників, ступеня відповідності кваліфікаційним вимогам та умовам тендерної документації;
- в порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону допущено до оцінки учасників, тендерні пропозиції яких повинні бути відхилені;
- в порушення вимог ч. 1 ст. 27 Закону Замовник повинен був відхилити тендерні пропозиції у разі, якщо інформація про учасників, які подали тендерні пропозиції, відсутня в каталозі;

................
Перейти до повного тексту