- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
Замовник торгів: виконком Алупкинської міської ради.
Відповідальний за проведення торгів: Драпкін Анатолій Едуардович, тел.: 80654-722138, факс 80654-723783.
Процедура закупівлі: відкриті торги.
Предмет закупівлі: роботи щодо благоустрою міста.
Джерело фінансування: місцевий бюджет Алупкинської міської ради.
Період здійснення процедури закупівлі:
початок 04.01.2006, закінчення 07.02.2006.
Очікувана вартість: 400,0 тис. гривень
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Розпорядження голови Алупкинської міської ради від 28.12.2005 N 52 "Про створення тендерного комітету" на 2-х аркушах.
2. Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 06.09.2005 СПК N 2983 на 1-му аркуші.
3. Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 06.09.2005 СПК N 2984 на 1-му аркуші.
4. Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 31.01.2006 б/н на 2-х аркушах.
5. Положення про Постійний тендерний комітет виконавчого комітету Алупкинської міської ради на 4-х аркушах.
6. Протокол засідання тендерного комітету виконавчого комітету Алупкінської міської ради від 28.12.2005 N 1 на 1-му аркуші.
7. Тендерні пропозиції учасників на 17-ти аркушах.
8. Протокол засідання тендерного комітету виконкому Алупкінської міської ради щодо порівняння, оцінки тендерних пропозицій та вибору переможця на закупівлю N 3 б/дати на 3-х аркушах.
9. Тендерна документація для проведення торгів із закупівлі робіт щодо благоустрою міста від 10.01.2006 на 9-ти аркушах.
10. Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції б/н та б/дати на 2-х аркушах.
11. Реєстр отриманих тендерних пропозицій на закупівлю робіт щодо благоустрою міста Алупки на 1-му аркуші.
12. Протокол розкриття тендерних (цінових) пропозицій від 24.01 2006 N 2 на 1-му аркуші.
13. Реєстр надання тендерної документації на закупівлю робіт щодо благоустрою міста Алупки на 1-му аркуші.
14. Договір про здійснення послуг з вивезення та утилізації твердих відходів від 01.03.2005 N 48 на 3-х аркушах.
15. Додаткова угода від 01.04.2006 б/н до договору від 01.03.2005 N 48 на 1-му аркуші.
16. Договір підряду від 31.01.2006 N 16 на 3-х аркушах.
17. Кошторис доходів та видатків виконкому Алупкинської міської ради на 2-х аркушах.
Завдання сформульоване у зверненні таким чином:
"Надати висновок щодо законності здійснення процедури закупівлі виконкомом Алупкинської міської ради робіт щодо благоустрою міста".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету
Відповідно до розпорядження голови Алупкинської міської ради від 28.12.2005 N 52 "Про створення тендерного комітету" створено тендерний комітет у складі 5-ти осіб.
Інформація про членів тендерного комітету:
N |
П.І.Б. |
Дата та номер розпорядчого акта включення до складу тендерного комітету |
Посада в ТК |
N, дата свідоцтва чи сертифіката |
1. |
Драпкин А.Е. |
Розпорядження від 28.12.2005 N 52 |
Голова тендерного комітету |
СПК N 2983 від 06.09.2005 |
2. |
Зінченко Ю.А. |
Розпорядження від 28.12.2005 N 52 |
Секретар тендерного комітету |
СПК N 2984 від 06.09.2005 |
3. |
Хусаінова Н.Д. |
Розпорядження від 28.12.2005 N 52 |
Член тендерного комітету |
|
4. |
Авдєєва О.Ю. |
Розпорядження від 28.12.2005 N 52 |
Член тендерного комітету |
|
5. |
Данилова Е.М. |
Розпорядження від 28.12.2005 N 52 |
Член тендерного комітету |
|
В порушення вимог ч. 4 ст.
12 Закону головою тендерного комітету не призначено заступника (заступників) голови тендерного комітету.
Відповідно до вимог ч. 7 ст.
12 Закону члени тендерного комітету протягом шести місяців з моменту вступу до тендерного комітету мають отримати відповідні сертифікати чи свідоцтва встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель, у порядку, встановленому уповноваженим органом. Повторне підвищення кваліфікації або навчання здійснюється не рідше одного разу кожні два роки.
В порушення вимог ч. 7 ст.
12 Закону три члени тендерного комітету (Хусаінова Н.Д., Авдєєва О.Ю., Данилова Е.М.) не пройшли навчання у сфері державних закупівель.
2. Фінансування закупівель
Відповідно до звіту про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 31.01.2006 б/н очікувана вартість закупівлі робіт щодо благоустрою міста складає 400,0 тис. гривень.
3. Вибір процедури закупівлі
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо організації проведення процедури закупівлі від 28.12.2005 N 1 для проведення закупівлі робіт з благоустрою міста Алупки Замовником обрано процедуру відкритих торгів.
4. Визначення предмету закупівлі
Відповідно до наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 27.06.2003
N 165 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 09.07.2003 N 566/7887) "Про порядок визначення предмета закупівлі за державні кошти" встановлено, що Замовник визначає предмет закупівлі товарів і послуг за державні кошти відповідно до абзаців сьомого, дев'ятого частини першої статті
1 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" на основі Державного класифікатора продукції та послуг
ДК 016-97, затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.97
N 822 (далі - Класифікатор).
Визначену відповідно до пунктів 2 і 3
Порядку назву предмета закупівлі продукції замовники вказують в оголошенні про торги, запрошенні (у разі проведення торгів з обмеженою участю, запиту цінових пропозицій), повідомленні й оголошенні про результати процедури закупівлі, у тендерній документації та звіті про результати здійснення процедури закупівлі. У разі коли предметом закупівлі є товари та послуги, замовник має право назву предмета закупівлі доповнювати інформацією щодо його конкретизації з урахуванням частини третьої статті
21 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
Замовником предмет закупівлі в протоколі щодо вибору процедури закупівлі, тендерній документації визначено як "роботи щодо благоустрою міста".
Таким чином, в порушення вимог п. 4 Порядку визначення предмета закупівлі за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 27.06.2003
N 165, тендерним комітетом Замовника предмет закупівлі в протоколі щодо вибору процедури закупівлі, тендерній документації визначено без урахування Державного класифікатора продукції та послуг
ДК 016-97, затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.97
N 822.
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі
Відповідно до звіту про результати здійснення відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт, послуг за державні кошти від 31.01.2006 б/н, оголошення про заплановану закупівлю опубліковано Замовником у інформаційно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 04.01.2006 N 1.
Дослідженням встановлено, що вищезазначеного номеру інформаційно-аналітичного бюлетеня "Вісник державних закупівель" не існує взагалі.
Відповідно до ч. 1 ст.
8 Закону оголошення про заплановану закупівлю чи про проведення попередньої кваліфікації учасників публікуються у "Віснику державних закупівель", інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата України, в інших друкованих засобах масової інформації, а також в інформаційних системах у мережі Інтернет, у відповідних міжнародних виданнях згідно з частиною третьою цієї статті.
Відповідно до ч. 2 ст.
8 Закону процедура закупівлі не може здійснюватися до публікації оголошення про неї у "Віснику державних закупівель" або в інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата України, та в інформаційних системах у мережі Інтернет, крім випадків застосування замовником у порядку, встановленому цим Законом, процедур торгів (тендера) з обмеженою участю, запиту цінових пропозицій (котирувань) та закупівлі в одного постачальника.
Таким чином, Замовником порушено вимоги ст.
8 Закону в частині неопублікування оголошення у інформаційно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель".
Відповідно до ч. 1 ст.
28 Закону торги відміняються у разі, якщо замовник порушив вимоги цього Закону щодо оприлюднення інформації.
Крім того, в порушення вимог ст.
4-1 Закону оголошення про заплановану закупівлю не опубліковано в мережі Інтернет.
6. Тендерна документація
На дослідження надано тендерну документацію із закупівлі робіт щодо благоустрою міста, затверджену головою тендерного комітету 10.01.2006 та завірену печаткою Замовника.
В порушення вимог ч. 1 ст.
21 Закону тендерна документація не містить:
- основних умов, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю чи проекту договору про закупівлю;
- способу оцінки і порівняння альтернативних тендерних пропозицій.
В порушення вимог ч. 2 ст.
21 Закону технічна специфікація чи опис предмета закупівлі, що вимагаються замовником, не містять детального опису робіт, що закуповуються.
Тендерним комітетом Замовника встановлено наступні критерії оцінки:
- ціна з максимально можливою кількістю балів - 900 балів;
- умови та строки оплати - 50 балів;
- досвід роботи на даному ринку - 50 балів.
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій
Відповідно до протоколу розкриття від 24.01.2006 N 2 на закупівлю робіт щодо благоустрою міста надійшло 2 тендерні пропозиції, а саме:
- Комунального підприємства "Алупкінське управління міського господарства" з ціновою пропозицією 400,0 тис.грн.;
- Управління житлового господарства Алупкінського міськвиконкому з ціновою пропозицією 510,0 тис. гривень.
Відповідно до додатків N 1 - 2 до протоколу розкриття від 24.01.2006 N 2 всі тендерні пропозиції відповідають вимогам, передбаченим в тендерній документації та кваліфікаційним вимогам.
Проте дослідженням встановлено, що тендерні пропозиції обох учасників не відповідають вимогам, передбаченим тендерною документацією. Зокрема, п. 8 тендерної документації передбачено, що "тендерна пропозиція (ціна тендерної пропозиції залишається діючою протягом 60 днів...".
Однак тендерними пропозиціями Управління житлового господарства Алупкінського міськвиконкому та Комунального підприємства "Алупкінське управління міського господарства" передбачено, що термін дії тендерних пропозицій протягом 30 календарних днів.
Таким чином, в порушення вимог ч. 1 ст.
27 Закону замовником не відхилено тендерні пропозиції Управління житлового господарства Алупкінського міськвиконкому та Комунального підприємства "Алупкінське управління міського господарства", як такі, що не відповідають умовам тендерної документації.
................Перейти до повного тексту