- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника:
Назва: Комунальне підприємство "Таращаблагоустрій"
Адреса: 09500, Київська обл., м. Тараща, вул. Шевченка, 78
2. Відповідальний за проведення торгів: Рибалко Олександр Степанович
3. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни
4. Предмет закупівлі: паливно-мастильні матеріали
5. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
6. Очікувана вартість: 130 000 грн.
7. Період здійснення процедури закупівлі:
початок - 30.04.2007, закінчення - 21.05.2007 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Оголошення про заплановану закупівлю, опубліковане в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 30.04.2007 N 18(89) за N 18056607 - на 1 арк.
2. Оголошення про заплановану закупівлю, опубліковане в Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель, від 30.04.2007 N 18(55) за N 3838355 - на 1 арк.
3. Тендерна документація від 16.04.2007 р., б/н на 23 арк.
4. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі, опубліковане в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 18.06.2007 N 25(96) за N 25208007P - на 1 арк.
5. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі, опубліковане в Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель, від 18.06.2007 N 25(62) за N 6238394 - на 1 арк.
6. Повідомлення про присвоєння кодів N YUC/HO-7279/КЛПвт від 18.06.2007 р. про розміщення повної інформації щодо державних закупівель в інформаційній системі в мережі Інтернет - на 1 арк.
7. Реєстр отриманих тендерних (цінових) пропозицій N 1 від 21.05.2007 р. - на 1 арк.
8. Протокол про розкриття тендерних пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти N 1 від 21.05.2007 р. - на 1 арк.
9. Протокол засідання тендерного комітету щодо провадження строку подання розкриття тендерних пропозицій на закупівлю товарів від 08.05.2007 р. N 5 - на 2 арк.
10. Форма річного плану діяльності тендерного комітету щодо організації та проведення процедур державних закупівель КП "Таращаблагоустрій" - на 1 арк.
11. Наказ КП "Таращаблагоустрій" від 12.05.2005 р. N 3 про створення комісії по проведенню тендера - на 1 арк.
12. Технічні дані ТОВ "Рось-1" - на 4 арк.
13. Цінова пропозиція ТОВ "Рось-1" - на 1 арк.
14. Звіт про результати здійснення процедур відкритих торгів N 3 від 21.05.2007 р. - на 3 арк.
15. Договір поставки КП "Таращаблагоустрій" з ТОВ "Рось-1" від 09.01.2007 р. N 5 - на 3 арк.
16. Акцепт тендерної пропозиції б/д, б/н - на 1 арк.
17. Планове використання бюджетних коштів КП "Таращаблагоустрій" на 2007 рік за кодами функціональної класифікації 100203, 170703 - на 2 арк.
18. Накладні на відпуск нафтопродуктів від 25.06.2007 р. N 420, від 04.07.2007 р. N 450, від 05.07.2007 р. N 464, від 09.07.2007 р. N 469, від 17.07.2007 р. N 501 - на 5-ти арк.
19. Платіжне доручення від 18.07.2007 р. N 296 - на 1 арк.
Завдання сформульоване таким чином:
"... надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури щодо закупівлі Комунальним підприємством "Таращаблагоустрій" паливно-мастильних матеріалів".
ДОСЛІДЖЕННЯ
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Відповідно до наказу Комунального підприємства "Таращаблагоустрій" від 12.05.2005 р. N 3 про створення комісії по проведенню тендера створено тендерний комітет у складі 5-ти осіб.
Інформація про членів тендерного комітету
N |
П. І. Б. |
Дата та номер розпорядчого акта включення до складу тендерного комітету |
Посада в ТК |
N, дата свідоцтва чи сертифіката |
1. |
Рибалко О.С. |
від 12.05.2007 N 3 |
Голова тендерного комітету |
|
2. |
Яцевська О.М. |
від 12.05.2007 N 3 |
Заступник голови комітету |
|
3. |
Горбуненко С.І. |
від 12.05.2007 N 3 |
Секретар тендерного комітету |
|
4. |
Російська Г.О. |
від 12.05.2007 N 3 |
Член тендерного комітету |
|
5. |
Колісник Г.С. |
від 12.05.2007 N 3 |
Член тендерного комітету |
|
Замовником порушено порядок організації та створення тендерного комітету, передбачений статтею
12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), а саме:
- в порушення вимог ч. 2 ст.
12 Закону Положення про тендерний комітет Комунального підприємства "Таращаблагоустрій" не затверджено рішенням замовника;
- в порушення вимог ч. 7 ст.
12 Закону весь склад тендерного комітету Комунального підприємства "Таращаблагоустрій" не пройшов навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель. Листом від 18.07.2007 р. замовник повідомив Тендерну палату України про те що "члени тендерного комітету КП "Таращаблагоустрій" до листопада 2007 року пройдуть навчання по кваліфікації спеціалістів з питань державних закупівель".
2. Фінансування та вибір процедури закупівлі.
Планове використанням бюджетних коштів Комунальним підприємством "Таращаблагоустрій" на 2007 рік затверджено директором КП "Таращаблагоустрій" 18.01.2007 р. та погоджено міським головою 18.01.2007 р. за кодом функціональної класифікації видатків - 100 203 в сумі 350 000 грн. (в т.ч. придбання паливно-мастильних матеріалів на суму 85 000 грн.) та за кодом функціональної класифікації видатків (КФКВ) - 170703 в сумі 187 000 грн. (в т.ч. придбання паливно-мастильних матеріалів на суму 46 200 грн.).
Згідно річного плану діяльності тендерного комітету щодо організації та проведення процедур державних закупівель КП "Таращаблагоустрій" на 2007 рік заплановано проведення однієї процедури відкритих торгів з придбання паливно-мастильних матеріалів на суму 130 000 грн., що на 1200 грн. менше затвердженої суми видатків на зазначену ціль (131 200 = 85 000 + 46 200).
Відповідно до оголошення про заплановану закупівлю паливно-мастильних матеріалів, очікувану вартість закупівлі встановлена на суму 130 000 грн. у разі закупівлі товару: бензин А-76 - 12 000 л, бензин А-95 - 500 л, дизпаливо - 29 500 л.
3. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Комунальним підприємством "Таращаблагоустрій" (далі - Замовник) оголошення про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни опубліковано:
- в інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 30.04.2007 р. N 18(89), оголошення N 18056607;
- у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель від 30.04.2007 N 18(55), оголошення N 3838355.
Також, оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на сайті www.zakupivli.com за кодом STK/YA 0313.
4. Тендерна документація.
Тендерна документація на закупівлю паливно-мастильних матеріалів, що надана на дослідження, не відповідає вимогам статей
21,
23,
26-1,
28,
34,
36,
37 Закону, а саме:
- в порушення вимог ч. 6 ст.
21 Закону тендерна документація не затверджена тендерним комітетом Замовника (відсутні підписи всіх членів тендерного комітету, дата і номер протокольного рішення про затвердження тендерної документації);
- в порушення вимог ч. 5 ст.
23 Закону у п. 12.5 тендерної документації не передбачено всіх умов, на підставі яких тендерне забезпечення не повертається, а саме: "невиконання інших вимог, передбачених тендерною документацією";
- в порушення вимог ст.
26-1 Закону у п. 23 тендерної документації не передбачена діюча норма положення Закону про конфіденційність інформації, зокрема щодо випадків надання Антимонопольному комітету інформації для розгляду та оцінки тендерних пропозицій до укладання Замовником договору на закупівлю;
- в порушення вимог ч. 1 та ч. 2 ст.
28 Закону у тендерній документації не передбачено всіх умов, на підставі яких торги будуть відмінені або визнаватимуться замовником такими, що не відбулися;
- в порушення вимог ст.
34 Закону в додатку б/н "Основні умови договору" до тендерної документації до основних умов, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю, не включено істотних умов договору, а саме: "умови договору про закупівлю після його підписання не повинні змінюватися";
- в порушення вимог ч. 2 ст.
36 Закону у п. 27 тендерної документації не зазначено об'єкти, що не можуть бути оскарженими;
- в порушення вимог ч. 2 ст.
37 Закону у п. 27 тендерної документації не зазначено, що процедура торгів призупиняється на строк, що не може перевищувати 20 робочих днів з дати вимоги Комісії про призупинення процедури закупівлі, або прийняте Комісією інше рішення відповідно до цього Закону, в т.ч. і щодо продовження строку зупинення процедури закупівлі на строк, що не може перевищувати 10 календарних днів.
5. Подання та розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог ч. 1 ст.
26 Закону розкриття тендерних пропозицій відбувається у день закінчення строку їх подання у час та у місці, зазначених у тендерній документації.
п/п |
Паливно- мастильні матеріали |
ТОВ "Рось-1", грн. (за 1 л з ПДВ) |
ТОВ ПТФ "Авіас", грн. (за 1 л з ПДВ) |
АЗС "Інтерлогос", грн. (за 1 л з ПДВ) |
1 |
бензин А-76 |
3,40 |
3,60 |
3,60 |
2 |
бензин А-95 |
4,00 |
3,50 |
3,45 |
3 |
дизпаливо |
3,50 |
4,20 |
4,20 |
Відповідно до вимог ч. 5 ст.
17-3 Закону з метою забезпечення здійснення громадського контролю у сфері державних закупівель замовник надсилає Тендерній палаті України в паперовому або електронному вигляді, зокрема, протокол розкриття тендерних (кваліфікаційних, цінових) пропозицій протягом трьох робочих днів з дати його затвердження.
Враховуючи вказані вище положення
Закону, Замовник зобов'язаний надіслати до Тендерної палати України протокол розкриття тендерних пропозицій до 18.05.2007 р., оскільки дата розкриття тендерних пропозицій визначена ним 15.05.2007 р.
В порушення вимог ч. 5 ст.
17-3 Закону Замовником не надіслано Тендерній палаті України протягом трьох робочих днів з дати затвердження протоколу розкриття тендерних (кваліфікаційних, цінових) пропозицій в паперовому або електронному вигляді.
Протокол розкриття тендерних пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти від 21.05.2007 р. N 1 був надісланий замовником на запит Тендерної палати України від 13.07.2007 р. N 114/07-мр. За Протоколом засідання тендерного комітету КП "Таращаблагоустрій" від 08.05.2007 N 5 винесено рішення про перенесення дати розкриття тендерних пропозицій з 15 травня 2007 року на 21 травня 2007 року.
Відповідно до Реєстру отриманих тендерних (цінових) пропозицій від 21.05.2007 р. N 1 та протоколу розкриття тендерних пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти від 21.05.2007 р. N 1 на участь у торгах надійшли тендерні пропозиції від трьох учасників, а саме: - ТОВ "Рось-1" м. Київ;
- ТОВ ПТФ "Авіас" м. Дніпропетровськ;
- АЗС "Інтерлогос" м. Київ.
На запит Тендерної палати України від 13.07.2007 р. N 114/07-мр про надання тендерних пропозицій (у повному складі), відомостей про які зафіксовано у протоколі розкриття тендерних пропозицій, КП "Таращаблагоустрій" надало лише інформаційний матеріал ТОВ "Рось-1" на 4 арк. та його цінову пропозицію на 5-ть видів пального (талони) з розцінками за 1 л бензину А-95, А-92, А-76, ДП та талони на газ. Проте, за тендерною документацією предметом закупки є три найменування нафтопродуктів (бензин А-76 - 12 000 л, бензин А-95 - 500 л, дизпаливо - 29 500 л.).
Цінова пропозиція ТОВ "Рось-1" не супроводжується тендерним забезпеченням, не містить обов'язкової інформації щодо строку дії пропозиції, умов розрахунків та строків оплати, кількості нафтопродуктів та загальної суми тендерної пропозиції, що вимагалися тендерною документацією.
У протоколі розкриття замовником зазначено не ціни тендерних пропозицій, а ціни за 1 л асортименту трьох видів паливно-мастильних матеріалів. Кількість у розрізі асортименту предмету закупівлі також не зазначена в тендерних пропозиціях учасників відсутня а саме:
Виходячи з кількості паливно-мастильних матеріалів, передбачених тендерною документацією, загальна сума тендерних пропозицій учасників торгів складає:
- ТОВ "Рось-1" на суму 146 050 грн. (3,40 * 12 000 + 4,00 * * 500 + 3,50 * 29 500 = 146 050);
- ТОВ ПТФ "Авіас" на суму 168 850 грн. (3,60 * 12 000 + + 3,50 * 500 + 4,20 * 29 500);
- АЗС "Інтерлогос" на суму 168 825 грн. (3,60 * 12 000 + + 3,45 * 500 + 4,20 * 29 500).
Інформація про наявність та правильність оформлення всіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією, за протоколом розкриття міститься в додатку N 1, що відсутній.
В порушення вимог ч. 3 ст.
26 Закону під час розкриття тендерних пропозицій замовником не перевірено наявність всіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією та кваліфікаційною документацією, стосовно повноти надання необхідних документів учасниками торгів, зокрема жодним із учасників торгів не було надано тендерного забезпечення, яке передбачено п. 18.3 тендерної документації, та довідок з податкової інспекції" про відсутність заборгованості по обов'язкових платежах.
................Перейти до повного тексту