1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
24.10.2007 N в-86/10
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти")
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника:
Назва: Відділ освіти Миколаївської райдержадміністрації Львівської області;
Адреса: 81600, Львівська обл., м. Миколаїв, вул. Я.Галана, 12, тел. (03241) 5-11-26.
Відповідальний за проведення торгів: Дубів Богдан Федорович.
2. Предмет закупівлі: меблі.
3. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
4. Джерело фінансування закупівель: кошти місцевого бюджету.
Очікувана вартість закупівлі: 492 800,00 гривень.
5. Період здійснення процедури закупівлі: початок - 23.07.2007, закінчення - 20.08.2007.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 073711 від 24.03.2005 р. - 1 арк.
2. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 391580 від 22.02.2007 р. - 1 арк.
3. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 392881 від 27.10.2006 р. - 1 арк.
4. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 391579 від 22.02.2007 р. - 1 арк.
5. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 391176 від 24.11.2006 р. - 1 арк.
6. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 391581 від 22.02.2007 р. - 1 арк.
7. Склад тендерного комітету на 2007 рік - 2 арк.
8. Форма оголошення про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни - 1 арк.
9. Форма оголошення про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти - 1 арк.
10. Оголошення про заплановану закупівлю, опубліковане в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 23.07.2007 р. N 30(101) - 1 арк.
11. Оголошення про заплановану закупівлю, опубліковане в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву, яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель, від 23.07.2007 р. N 30(67) - 1 арк.
12. Тендерна документація на закупівлю меблів - 25 арк.
13. Протокол засідання тендерного комітету від 04.06.2007 р. N 19 щодо затвердження тендерної документації - 2 арк.
14. Тендерна пропозиція Дрогобицького меблевого підприємства "Карпати" Українського товариства глухих - 2 арк.
15. Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Світ-Меблів" - 2 арк.
16. Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Медіа-Вест" - 2 арк.
17. Протокол засідання робочої групи з розкриття тендерних пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти від 07.08.2007 р. N 22 - 3 арк.
18. Протокол засідання робочої групи від 09.08.2007 р. N 23 щодо розгляду, вивчення та співставлення тендерних пропозицій - 3 арк.
19. Акцепт тендерної пропозиції від 09.08.2007 р. N 08-09/208 - 1 арк.
20. Повідомлення про результат проведеної процедури від 09.08.2007 р. N 08-05/208а - 1 арк.
21. Акцепт тендерної пропозиції від 09.08.2007 р. N 08-09/206 - 1 арк.
22. Повідомлення про результат проведеної процедури від 09.08.2007 р. N 08-05/207 - 1 арк.
23. Акцепт тендерної пропозиції від 09.08.2007 р. N 08-09/204 - 1 арк.
24. Повідомлення про результат проведеної процедури від 09.08.2007 р. N 08-05/205 - 1 арк.
25. Договір від 20.08.2007 р. N 18 - 4 арк.
26. Звіт про результати здійснення процедур відкритих торгів (із зменшенням ціни) і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 20.08.2007 р. N 18 - 2 арк.
Завдання сформульоване таким чином:
"надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури закупівлі Відділом освіти Миколаївської райдержадміністрації Львівської області меблів".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету
Відповідно до листа Відділу освіти Миколаївської райдержадміністрації Львівської області (далі - Замовник) б/д б/н до складу тендерного комітету на 2007 рік входить 11 осіб.
Інформація про членів тендерного комітету
N П.І.Б. Дата та номер
розпорядчого
акта включення
до складу
тендерного
комітету
Посада в ТК N, дата
свідоцтва чи
сертифіката
1. Дубів Б.Ф. 29.12.2005 р. Голова
тендерного
комітету
2. Сидор Р.Я. 03.07.2006 р. Заступник
голови
тендерного
комітету
СПК N 391176 від
27.11.2006 р.
3. Лехович О.І. 12.05.2004 р. Член
тендерного
комітету
4. Паук М.К. 06.10.2006 р. Секретар
тендерного
комітету
СПК N 392881 від
27.10.2006 р.
5. Бернацький В.А. 12.05.2004 р. Член
тендерного
комітету
СПК N 073711 від
24.03.2005 р.
6. Ступницька Л.М. 09.03.2005 р. Член
тендерного
комітету
СПК N 391581 від
22.02.2007 р.
7. Николин Н.М. 29.12.2006 р. Член
тендерного
комітету
СПК N 391580 від
22.02.2007 р.
8. Петріца О.Ф. 11.02.2002 р. Член
тендерного
комітету
СПК N 391579 від
22.02.2007 р.
9. Матвіїшин В.М. 11.01.2005 р. Член
тендерного
комітету
10. Качмар Ю.Р. 11.01.2005 р. Член
тендерного
комітету
11. Левицький С.С. 11.01.2005 р. Член
тендерного
комітету
Відповідно до ч. 7 ст. 12 Закону члени тендерного комітету протягом шести місяців з моменту вступу до тендерного комітету мають отримати відповідні свідоцтва встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель. Повторне підвищення кваліфікації або навчання здійснюється не рідше одного разу кожні два роки.
В порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону члени тендерного комітету Дубів Б.Ф., Лехович О.І., Матвіїшин В.М., Качмар Ю.Р. та Левицький С.С. протягом шести місяців з моменту вступу до тендерного комітету не отримали відповідних свідоцтв встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель.
2. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі
Замовником оголошення про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни опубліковано:
- в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 23.07.2007 р. N 30(101), оголошення N 30041707;
- у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву, яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель, від 23.07.2007 р. N 30(67), оголошення N 5875467.
Відповідно до ч. 3 ст. 19 Закону строк для подання тендерних пропозицій має становити 30 календарних днів від дати опублікування оголошення про проведення торгів в інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата України, чи відправлення запрошення до участі в них. В окремих випадках цей строк може бути скорочено до 15 календарних днів (до 10 календарних днів - у разі проведення процедури торгів з обмеженою участю). Причини скорочення строку викладаються у звіті; вони не повинні свідчити про наміри замовника послабити конкуренцію між учасниками.
В оголошенні, опублікованому тендерним комітетом Замовника, кінцевий строк подання тендерних пропозицій учасниками призначено на 07.08.2007 р., тобто строк для подання тендерних пропозицій скорочено до 16 календарних днів від дати опублікування оголошення.
Відповідно до Звіту про результати здійснення процедур відкритих торгів (із зменшенням ціни) і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 20.08.2007 р. N 18 причина скорочення строку подання тендерних пропозицій викладена таким чином "Скорочено термін, оскільки необхідно забезпечити учнів новими меблями до початку навчального процесу".
Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на сайті www.zakupivli.com (код НАР/ТС0108).
3. Тендерна документація
Тендерна документація на закупівлю меблів, що надана на дослідження, не відповідає вимогам статей 21, 23, 26, 29 Закону, а саме:
- в порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону в тендерній документації не зазначено прізвища, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб або інших працівників замовника, уповноважених здійснювати зв'язок із учасниками;
- у п. 12.4 тендерної документації визначено, що тендерне забезпечення буде повернено учаснику торгів протягом 10 календарних днів після настання підстави для повернення всупереч вимог ч. 6 ст. 23 Закону, відповідно до якої строк обчислюється з дня настання підстави для повернення тендерного забезпечення;
- у п. 18.5 тендерної документації строк надання учаснику торгів копії протоколу розкриття тендерних пропозицій обчислюється з моменту отримання від нього відповідного запиту всупереч вимог ч. 3 ст. 26 Закону, якою встановлено, що копія протоколу розкриття тендерних пропозицій надається всім учасникам на їх запит протягом одного робочого дня після дня отримання від учасника відповідного запиту;
- у п. 28.2 тендерної документації визначено, що договір про закупівлю укладається не раніше, ніж через п'ять робочих днів після надсилання повідомлення про результати торгів всупереч вимог ч. 2 ст. 29 Закону, відповідно яких строк обчислюється з дня відправлення письмового повідомлення всім учасникам.
Крім того, дослідженням встановлено:
- невідповідність п. 6.2 тендерної документації п. 13.2 тендерної документації в частині подання тендерних пропозицій щодо предмета закупівлі. Відповідно до п. 6.2 тендерної документації учасники подають свої пропозиції стосовно предмета закупівлі в цілому. При цьому, в п. 13.2 тендерної документації зазначено "Цінова пропозиція оформляється згідно з Додатком 3 та переліком товарів, запропонованих Замовником в технічному завданні. Якщо в переліку будуть певні найменування товару, які Учасник не може поставити, то в такому випадку йому необхідно поставити навпроти даного товару не ціну, а горизонтальну риску". Тобто, Замовник дозволяє подавати Учасникам свої тендерні пропозиції не тільки стосовно предмета закупівлі в цілому, але й частково.

................
Перейти до повного тексту