1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
04.10.2007 N в-08/10
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
Підстава: в порядку громадського контролю відповідно до вимог статей 17-1, 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
Замовник торгів: Головне управління житлово-комунального господарства виконкому Бориспільської міської ради.
Адреса: 08300, Київська область, м. Бориспіль, Київський шлях, 72.
Відповідальний за проведення торгів: Шульга Віра Павлівна, тел: (04495) 6-18-28.
Процедура закупівлі: відкриті торги.
Предмет закупівлі: роботи по проведенню капітального ремонту будинків житлового фонду, які знаходяться на балансі Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна контора N 1".
Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет.
Очікувана вартість закупівлі: 880 000,00 гривень.
Період здійснення процедури закупівлі:
початок - 26.02.2007, закінчення - 09.04.2007.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Оголошення про заплановану закупівлю за N 09001807, опубліковане у Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 26.02.2007 N 9(80), на 1-му арк.;
2. Оголошення про заплановану закупівлю за N 2730246, опубліковане у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву, яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель, від 26.02.2007 N 9(46), на 1-му арк.;
3. Тендерна документація на 26-ти арк.;
4. Тендерна пропозиція Виконавчого комітету Бориспільської міської ради Київської області Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційної контори N 1" на 21-му арк.;
5. Тендерна пропозиція Виконавчого комітету Бориспільської міської ради комунального підприємства "Житлове ремонтно-експлуатаційне управління" на 27-ми арк.;
6. Договір від 27.03.2007 N 10 на 2-х арк.;
7. Платіжні доручення на 6-ти арк.;
8. Свідоцтва про навчання членів тендерного комітету на 7-ми арк.;
9. Наказ про створення тендерного комітету від 12.09.2005 N 1-од на 2-х арк.;
10. Наказ про зміни у складі тендерного комітету від 01.03.2007 N 9-од на 2-х арк.;
11. Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів від 11.04.2007 N 4 на 4-х арк.;
12. Повідомлення про присвоєння кодів в мережі Інтернет на 2-х арк.;
13. Протокол про затвердження тендерної документації від 15.02.2007 N 7/1 на 2-х арк.;
14. Протокол про затвердження змін до тендерної документації від 28.02.2007 N 7/2 на 3-х арк.;
15. Протокол про вибір процедури проведення торгів від 06.02.2007 N 7 на 2-х арк.;
16. Протокол оцінки тендерних пропозицій від 19.03.2007 N 7/4 на 3-х арк.;
17. Протокол про розкриття тендерних пропозицій від 19.03.2007 N 7/3 на 4-х арк.;
18. Повідомлення учасникам від 19.03.2007 на 2-х арк.;
19. Оголошення про результати здійснення процедури закупівлі за N 15093507р, опубліковане у Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 09.04.2007 N 15(86) на 1-му арк.;
20. Оголошення про результати здійснення процедури закупівлі за N 5225524, опубліковане у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву, яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель, від 09.04.2007 N 15(52), на 1-му аркуші.
Завдання сформульоване таким чином:
"Надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури щодо закупівлі Головним управлінням житлово-комунального господарства виконкому Бориспільської міської ради робіт по проведенню капітального ремонту будинків житлового фонду, які знаходяться на балансі Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна контора N 1".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету
Відповідно до наказу Головного управління житлово-комунального господарства виконкому Бориспільської міської ради (далі - Замовник) від 12.09.2005 N 1-од затверджено склад тендерного комітету для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти у складі семи осіб. Наказом від 01.03.2007 N 9-од внесено зміни та додатково введено одну особу до складу тендерного комітету.
Інформація про членів тендерного комітету:
N П.І.Б. Дата та номер
розпорядчого
акта включення
до складу
тендерного
комітету
Посада в ТК N, дата
свідоцтва чи
сертифіката
1. Аврамчук В.І. N 1-од від
12.09.2005
Голова
тендерного
комітету
СПК N 8583 від
28.12.2006
2. Шульга В.П. N 9-од від
01.03.2007
Заступник
голови
тендерного
комітету
3. Волохонська С.Г. N 9-од від
01.03.2007
Секретар
тендерного
комітету
12 СПК 441634
від 02.03.2007
4. Онищук О.О. N 9-од від
01.03.2007
Член тендерного
комітету
12 СПК 441635
від 02.03.2007
5. Мусієнко В.П. N 1-од від
12.09.2005
Член тендерного
комітету
6. Багацька Г.О. N 1-од від
12.09.2005
Член тендерного
комітету
Довідка від
28.09.2006
7. Яцько В.О. N 1-од від
12.09.2005
Член тендерного
комітету
СПК N 8584 від
28.12.2006
8. Толкач В.М. N 1-од від
12.09.2005
Член тендерного
комітету
СПК N 8574 від
28.12.2006
Згідно з вимогами ч. 7 ст. 12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) члени тендерного комітету протягом шести місяців з моменту вступу до тендерного комітету мають отримати відповідні сертифікати чи свідоцтва встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель.
В порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону не всі члени тендерного комітету протягом шести місяців з моменту вступу до тендерного комітету пройшли навчання та отримали відповідні сертифікати чи свідоцтва встановленого зразка.
2. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі
Замовником оголошення про проведення відкритих торгів щодо здійснення закупівлі робіт по проведенню капітального ремонту будинків житлового фонду, які знаходяться на балансі Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна контора N 1", опубліковано:
- в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 26.02.2007 N 9(80), оголошення за N 09001807;
- у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву, яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель, від 26.02.2007 N 9(46), оголошення N 2730246.
Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на сайті www.zakupivli.com.; код - FOB/WZ637.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 19 Закону строк для подання тендерних пропозицій має становити 45 календарних днів від дати опублікування оголошення про проведення торгів в Інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата України. В окремих випадках цей строк може бути скорочено до 21 календарного дня. Так, в оголошенні кінцевий термін для подання тендерних пропозицій встановлено 19.03.2007 або скорочено до 21 календарного дня.
В п. 11 звіту про результати здійснення процедур відкритих торгів викладена причина скорочення подання тендерних пропозицій до 21 календарного дня, а саме: "з метою своєчасного проведення робіт по капітальному ремонту будинків житлового фонду, які знаходяться на балансі Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна контора N 1" розкриття тендерних пропозицій проведено в найкоротший термін через 21 день".
3. Тендерна документація
На дослідження надано тендерну документацію на закупівлю робіт по проведенню капітального ремонту будинків житлового фонду, які знаходяться на балансі Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна контора N 1", затверджену 15.02.2007 головою тендерного комітету Аврамчук В.І.
Тендерна документація із закупівлі робіт по проведенню капітального ремонту будинків житлового фонду, які знаходяться на балансі комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна контора N 1", що надана на дослідження, не відповідає вимогам статей 21, 23, 29, 34 Закону, а саме:
- в порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону тендерна документація не містить: прізвища, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб або інших працівників замовника, уповноважених здійснювати зв'язок із учасниками;
- в порушення вимог ч. 2 ст. 21 Закону тендерна документація не містить обов'язкової інформації, а саме:

................
Перейти до повного тексту