1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
04.12.2007 N 02/882рш
Про залишення скарги без задоволення
Відповідно до статті 3-3 та частини 5 статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), на підставі скарги Закритого акціонерного товариства "Автоторгова група "Спецтехніка" (далі - Скаржник) (м. Харків) від 12.10.2007 року N 2895/1 на дії Харківського національного автомобільно-дорожнього університету (далі - Замовник) (м. Харків), при проведенні процедури закупівлі за державні кошти автомобіля-сміттєвоза Комісія В С Т А Н О В И Л А:
Скарга Закритого акціонерного товариства "Автоторгова група "Спецтехніка" містить вимогу скасувати рішення Замовника щодо визначення переможця та відмінити торги.
За результатами розгляду скарги, на підставі наданих матеріалів було встановлено наступне.
Скаржник скаржиться, що Замовник вчинив неправомірні дії тим, що зазначив в пункті 3 розділу "Основні умови договору" Тендерної документації, що "Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 7 ст. 51 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін 10 банківських днів...". Скаржник стверджує, що такою вимогою Замовник чітко встановив межі відстрочки платежу, а тому унеможливив запропонувати будь-який інший строк. Проте, деякі інші учасники (ТОВ "Омега" та ТОВ "Євросклад") запропонували у своїх пропозиціях строк відстрочки платежу 20 календарних днів, чим, на думку Скаржника, порушили Основні умови договору, наслідком чого стало отримання одним учасником (ТОВ "Омега") більшої суми балів, що забезпечило перемогу в торгах.
Крім того, Скаржник вважає, що Замовник порушив вимоги Закону, оскільки недотримався терміну між опублікуванням оголошення про заплановані торги та поданням тендерних пропозицій, тому що відповідно до частини третьої статті 19 Закону, цей строк повинен складати 30 календарних днів, тільки в окремих випадках може бути скорочений до 15 днів, а в даному випадку він становив 15 календарних днів.
Отже, Скаржник вважає, що такими діями Замовник порушив основні принципи державних закупівель: максимальна економія та ефективність, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях державних закупівель.
З пояснень Замовника та наданих документів було з'ясовано, що оскарження Скаржника щодо неправомірного зазначення в "Основні умови договору" строку відстрочки платежу безпідставні, оскільки пунктом 3 ("Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 7 ст. 51 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін 10 банківських днів.") передбачався лише найкоротший термін відстрочки платежу, а тому кожен учасник міг запропонувати будь-який інший строк, а не виключно 14 календарних днів. Крім того, відповідно до частини першої статті 22 Закону, учасник має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації. Проте, Скаржник цим правом не скористався і ніяких запитів до Замовника не направляв.

................
Перейти до повного тексту