1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
26.10.2007 N 02/809рш
Про розгляд скарги
Відповідно до статті 3-3 та частини 5 статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), пункту 9 Порядку розгляду скарг з питань державних закупівель, затвердженого рішенням Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель від 23 березня 2007 року, розглянувши скаргу ТОВ "Розком" (далі - Скаржник 1) (м. Київ) від 11.09.2007 р. N 11/09/07-1 та скаргу ТОВ ТД "Укрлегсировина" (далі - Скаржник 2) (м. Київ) від 07.09.2007 р. N 260 на дії Шевченківської районної у м. Києві ради (далі - Замовник) (м. Київ) при проведенні процедури закупівлі за державні кошти меблів офісних, Комісія В С Т А Н О В И Л А:
Скарга ТОВ "Розком" має вимогу перевірити правильність проведення процедури закупівлі.
Скарга ТОВ ТД "Укрлегсировина" має наступні вимоги:
1. Скасувати рішення Замовника щодо визначення переможця;
2. Відмінити торги.
За результатами розгляду скарг було встановлено наступне.
Скаржники скаржаться, що Замовник під час проведення процедури закупівлі порушив вимоги Закону щодо визначення переможця, оскільки замість акцепту він повинен був прийняти рішення про відміну торгів.
З пояснень Замовника було з'ясовано, що до оцінки були допущені всі три учасники, але під час її проведення виявилось, що Скаржник 2 не надав комплектації меблів, яка вимагалась тендерною документацією. Крім того, Замовник вважає, що зазначений термін поставки в пропозиції Скаржника 2 не відповідає дійсності. Враховуючи ці недоліки на стадії оцінки, Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника 2.
Відповідно до частини 3 статті 26 Закону під час розкриття тендерних пропозицій перевіряється наявність всіх необхідних документів, передбачених тендерною або кваліфікаційною документацією, та мають бути оголошені замовником присутнім представникам учасника найменування та адреса кожного учасника, ціна кожної тендерної пропозиції. Тому Замовник повинен був відхилити пропозицію Скаржника 2 одразу після розкриття пропозицій як таку, що не відповідала тендерній документації, зазначивши при цьому в протоколі розкриття відповідні зауваження.

................
Перейти до повного тексту